Gå til innhold

Hvilken matbutikk liker du best?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvorfor? 

Jeg liker Kiwi så lenge butikken er stor. Ellers blir det Coop Mega, selv om det er stive priser. Utvalg er veldig viktig for meg.

Anonymkode: 7e732...8dc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker enkelte varer her og der. Kan ikke holde meg til kun en butikk.

• Liker 3
Skrevet

Jeg velger den eller de butikkene som har de tilbudene som passer min husholdning best, så det kan variere fra uke til uke. Nå kommende uke blir det Coop obs og Meny. 

Skrevet

Den som ligger nærmest og som derfor blir den jeg er mest kjent t i. Hater å surre rundt i ukjente butikker. Jeg foretrekker Rema-butikkene pga pris og utvalg i kombinasjon, derfor handler jeg mest på min nærmeste Rema som er oversiktlig og grei. Supplerer innimellom med Coop Extra og en grønnsaksbutikk for ferske urter og krydder etc. 

Der jeg jobber ligger det en veldig fin Meny-butikk og den er nok den butikken jeg foretrekker først og fremst pga stort utvalg inkludert ferskvarer. Men ikke alle Menybutikker er like fine som denne. 

Anonymkode: 28f36...77c

• Liker 1
Skrevet

Kiwi og Meny 😊  Kiwi er rimeligst av lavpriskjedene på de varene jeg oftest handler (og har en skikkelig bra Kiwi rett ved siden av jobben.  Meny har ofte gode tilbud på varer jeg liker, og da benytter jeg meg av det.

Anonymkode: 1f693...866

Skrevet (endret)

Coop Obs, de har alt der under samme tak, pluss bedre tilbud på de varene vi handler mest. 

Endret av mjau87
Skrevet

Definitivt Coop Mega, selv om de har høy pris på det meste. 

Skrevet

Njaa, liker best blir vel større butikker som Meny. Men jeg handler mest der det er gode tilbud og priser, som oftest blir det Kiwi (trippel trumf på grønt gjør meg glad 😌) eller Spar som er 100 m borti gata. Spar er jo ikke den billigste, men har en del gode tilbud. 

Anonymkode: 2527d...bb9

Gjest Anonym Brukar0
Skrevet

Coop Extra pga plasseringen, parkering og god plass i butikken.

Meny pga utvalget.

Skrevet

Tjaaaaaaaaaaa si det Coop Extra ? :) handler på Semsbyen fast rutine jeg har overtatt ett mor og far først var det Rimi så Bunnpris deretter ble det Extra :) 

Skrevet

Coop Obs, de kjører ofte gode tilbud på varer jeg bruker, eller bruker jeg også Kiwi, iallefall på trippeltrumf dagene :) 

Anonymkode: 1e306...caf

Skrevet

Jeg foretrekker Meny, men handler oftest på Rema1000 og Kiwi.

Skrevet

Har en fin Meny i nabolaget, liker den best. 

Storhandler riktignok på Oda. 

Skrevet

Coop. Synes det er så spennende å scanne det blå coop-kortet.

Anonymkode: 6aebf...ab6

Skrevet

Kiwi 🙏 Og fordi jeg sparer på trumfen. Handler stort sett Eldorado og first price. Ellers er jeg innimellom innom Coop Extra. Fordi det er de to nærbutikkene vi har. Skal jeg til Meny, Rema 1000 og sånn, må jeg til sentrum/byn. 

Men Kiwi på dagligvarer, Rema er gøy og handle i til helgen, føler de har litt mer utvalg av kjøttprodukter om jeg skal ha det. 

Kjøper innimellom og de Grill Perfekt burgerne i 2 pk hos Extra. Aioliboks til 10 kr kjøper jeg også der. 

Så ja, alt etter som er enklest, hva jeg trenger/vil ha og hvilke tilbud de enkelte butikkene har. 

Skrevet (endret)

har kiwi og rema like langt unna.. bruker mest kiwi pga trumf og trumf visa (kreditt). rema 1000 mindre etter de kuttet ut 10 på topp. kjøper kun produkter jeg liker kvaliteten på bedre enn de tilsvarende på kiwi hos rema 1000, som f.eks billigste dopapir og bedre kyllingpølser.

kunne tenkt med coop obs i nærheten. for gode tilbud. men er 1 mil unna, og jeg har ikke bil. så blir lite shopping der.

Endret av Ænema
Skrevet

Coop Mega Vågå

Skrevet

Prisma. I finland.

Matbutikkene i norge har ingenting sammenlignet med en matbutikk i finland. 

Anonymkode: b9f60...c64

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...