Gå til innhold

Hva er minst skadelig?

Fremhevede innlegg

Skrevet
Anonymus Notarius skrev (5 minutter siden):

Høres ut som om det kanskje er mer en placebo-effekt da. For en halv er jo "ingenting".

Sover ikke 9 timer på en halv, altså. Men mer enn jeg gjør uten. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymus Notarius
Skrevet
_ems skrev (14 minutter siden):

Sover ikke 9 timer på en halv, altså. Men mer enn jeg gjør uten. 

Det er jo bra, uansett hva som er årsaken.

Skrevet
Anonymus Notarius skrev (24 minutter siden):

Høres ut som om det kanskje er mer en placebo-effekt da. For en halv er jo "ingenting".

Kommer jo an på flere ting, det da. En person på 120 kg vil jo behøve en større dose enn en på 50 kg. Og det stor forskjell på om du tar det på tom eller på full mage. Toleransenivået ditt vil også spille inn. Det vil være forskjell på en som har tatt det over lang tid, og en som bare tar det av og til.

Anonymkode: bb616...4fb

• Liker 1
Skrevet

Har brukt imovane siden 2009. Tar en når det går noen netter med dårlig søvn. For da blir nakken stiv osv, så blir det hodepine. De fungerer fint fortsatt :)

Anonymkode: 6da9c...e4e

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Har brukt imovane siden 2009. Tar en når det går noen netter med dårlig søvn. For da blir nakken stiv osv, så blir det hodepine. De fungerer fint fortsatt :)

Anonymkode: 6da9c...e4e

Godt å høre!

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Kommer jo an på flere ting, det da. En person på 120 kg vil jo behøve en større dose enn en på 50 kg. Og det stor forskjell på om du tar det på tom eller på full mage. Toleransenivået ditt vil også spille inn. Det vil være forskjell på en som har tatt det over lang tid, og en som bare tar det av og til.

Anonymkode: bb616...4fb

Veldig sant! Jeg klarer meg fint på 1/2, men veier også 55kg og spiser siste måltid 19:00.

Skrevet

Kjære trådstarter,

Jeg stenger denne tråden nå, da vi ikke kan vite hva slags kompetanse som ligger bak svarene du vil få. I dette tilfellet ville det heller vært best om du fikk et profesjonelt svar, og det vil du bare få om du kontakter lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. 

Med vennlig hilsen,

_popcorn_, adm

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...