AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #21 Skrevet 5. februar 2023 Glufseguri skrev (1 minutt siden): «Du høres ut som du har opplevd mange tillitsbrudd som gjør det vanskelig å stole på folk når noe begynner å skurre, selv bagateller.» Sånn, rettet det for deg😏 👏👏 Anonymkode: 3f370...12a
Gjest Chroma Skrevet 5. februar 2023 #22 Skrevet 5. februar 2023 Hvis det er ti dager feil kan han vel ha skrevet feil også. 19 istedenfor for 29, feks.
Gjest Warrior Skrevet 5. februar 2023 #23 Skrevet 5. februar 2023 (endret) Er du 100% sikker på han løy? Hvorfor ikke bare spør? Jeg får alltid noen gratulasjoner flere dager etter min egentlige bursdag. Til og med skjedd en uke eller to etterpå. Folk kan ta feil. Folk kan skrive feil dato også. Poenget er at det er ikke sikkert han har løy om datoen. Kan være folk som har tatt feil på datoen og gratulert han når de trodde han hadde bursdag eller han skrev feil. Endret 5. februar 2023 av Warrior
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #24 Skrevet 5. februar 2023 Jeg lyver også om datoen av og til fordi det er ikke alltid jeg er i humør til å høre samme "vitsen" om fødselsdagen min for tusende gang. Anonymkode: 325f7...45f
Engel Skrevet 6. februar 2023 #25 Skrevet 6. februar 2023 Han tastet feil eller noe tenker jeg. Jeg ville bare spurt, muntlig, "når var det du hadde bursdag igjen? Stemmer det at det er den xx?" Jeg har en venn på fb som har feil bursdagsdato i profilen der. Ganske morsomt å se at han får haugevis med hilsner på feil dato, mens vi som har feiret bursdag med han flere ganger vet at han fyller en helt annen dag. Og noen bommer på dato fordi de får opp minner fra en feiring, som ikke nødvendigvis var akkurat på bursdagsdatoen.. Så det er mye som kan være årsak her.
Smos1 Skrevet 6. februar 2023 #26 Skrevet 6. februar 2023 Kanskje han er inspirert av denne fyren og rett og slett vil ha mange gaver og feiringer ? https://www.independent.co.uk/asia/east-asia/japan-man-dating-women-gifts-b1836986.html?amp
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #27 Skrevet 6. februar 2023 Om han eller kompisen har sagt feil, så har vel han kanskje lyvd med tanke om at det mellom dere ikke skulle være noe seriøst? Dårlig taktikk om det er sistnevnte. Anonymkode: 07603...b29
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå