Gå til innhold

Daten løy om burdagsdatoen sin.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Egentlig ikke en stor greie men synes sånne hvite løgner er et rødt flagg.

Vi har datet tre måneder, jeg spurte i starten om når han hadde bursdag (vi er ikke venner på FB, bare IG).

I morges jeg scrollet/stalket litt fant jeg et gammelt innlegg hos en venn av han hvor hans gamle profil var tagget og med en gratulasjon med ordlyden som den var den datoen. Han sa til meg bursdagen var 10 dager senere.

Nå nærmer den ekte datoen seg, skal jeg si noe?

For som sagt er det et rødt flagg.

Jupp, vi har vært intime lenge og snakket om at vi vil være eksklusive.

Anonymkode: 514bf...cae

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var det ett innlegg? I så fall kan jo vennen hans ta feil av datoen. 

Anonymkode: 60a45...e3b

• Liker 2
Skrevet

Hm.. usikker.. har vært borti noe lignende, men husker ikke helt hvordan det gikk for seg. Hadde enten tatt det opp med en gang eller gratulert litt mer overdrevet den dagen han har sagt, for å se hva han sier da. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Var det ett innlegg? I så fall kan jo vennen hans ta feil av datoen. 

Anonymkode: 60a45...e3b

For meg virker ordlyden som gratulerer med dagen i dag, bildet er også fra en hjemmefest med mange kamerater på bildet og noen har kommentert ala «sees seinere ute i kveld ».

Skrevet

Da ville jeg spurt igjen: Var det den .....du har bursdag, sa du?

Skrevet

Vært borti en lignende fyr, bare at han trakk fra noen år på alderen sin. Hva får de ut av å lyve om noe slikt tenker jeg?

Hvorfor kaste mer tid bort på han? Du kan dobbeltsjekke på seeiendom.no dersom han eier en eiendom, der står full fødselsdato og han blir ikke informert om du har sjekket det. 

Anonymkode: ffe05...92c

Skrevet

Dato eller år? 

Anonymkode: 3f370...12a

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Dato eller år? 

Det TS skrev.

• Liker 2
Skrevet
norw skrev (3 minutter siden):

Det TS skrev.

Føler du deg bedre nå? 

• Liker 3
Skrevet

Jeg lyver også om datoen til folk jeg ikke kjenner så godt. Har opplevd å få blomster av menn jeg ikke kjenner så godt og det liker jeg ikke. Hater oppmerksomhet og skulle igrunn ønske at jeg ikke kjente til min egen fødselsdato. Holder at foreldrene mine gratulerer meg med dagen.

Anonymkode: 3099c...02c

• Liker 1
Skrevet

Dato.

Men hvorfor lyve liksom?

Har meldingen i chatten hvor han skrev den andre datoen.

Grunnen at jeg spurte han var fordi jeg hadde bursdag helgen etter vi begynte å skrive sammen, han likte planene mine og jeg flørtende spurte når bursdagen hans var så han kanskje kunne bli bortskjemt.

Teit jeg vet, men hvorfor lyve?

Det er jo ikke som jeg bad om personnummeret hans.

Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg skjønner ikke poenget med å lyve om bursdagen med 10 dager.. Det der var bare rart. Men også veldig rart å ikke spørre ham om dette før man løper til nærmeste trollforum. 

Noen tanker:

* Han har paranoia når det gjelder personopplysninger overfor folk han ikke kjenner veldig godt. 

* Han vil av en eller annen grunn unngå at du overrasker eller lager mye oppmerksomhet på selve dagen. 

* Kameraten tok feil

* Han valgte å feire med kompisene på en annen dag enn den egentlige. Det er tross alt vanlig. 

* De feiret noe annet enn bursdagen hans. 

Hadde vært gøy om du spurte ham og postet løsningen på mysteriet i tråden her. 

Anonymkode: 4e802...007

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Dato.

Men hvorfor lyve liksom?

Har meldingen i chatten hvor han skrev den andre datoen.

Grunnen at jeg spurte han var fordi jeg hadde bursdag helgen etter vi begynte å skrive sammen, han likte planene mine og jeg flørtende spurte når bursdagen hans var så han kanskje kunne bli bortskjemt.

Teit jeg vet, men hvorfor lyve?

Det er jo ikke som jeg bad om personnummeret hans.

Kan han ha tasta feil? 

Anonymkode: af4e0...544

Skrevet

Dater en nå som løy om at han var eldre og plutselig mye senere sier han at han er 14 år yngre enn meg, men jeg dater han fortsatt da.

Anonymkode: ad129...335

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg skjønner ikke poenget med å lyve om bursdagen med 10 dager.. Det der var bare rart. Men også veldig rart å ikke spørre ham om dette før man løper til nærmeste trollforum. 

Noen tanker:

* Han har paranoia når det gjelder personopplysninger overfor folk han ikke kjenner veldig godt. 

* Han vil av en eller annen grunn unngå at du overrasker eller lager mye oppmerksomhet på selve dagen. 

* Kameraten tok feil

* Han valgte å feire med kompisene på en annen dag enn den egentlige. Det er tross alt vanlig. 

* De feiret noe annet enn bursdagen hans. 

Hadde vært gøy om du spurte ham og postet løsningen på mysteriet i tråden her. 

Anonymkode: 4e802...007

Hva er galt med å ha "paranoia" når det gjelder kontaktopplysninger? Det skjønner jeg godt. Å dele fødselsdato, adresse, telefonnummer, arbeidssted og slikt med fremmede er ingen god idé. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Egentlig ikke en stor greie men synes sånne hvite løgner er et rødt flagg.

Vi har datet tre måneder, jeg spurte i starten om når han hadde bursdag (vi er ikke venner på FB, bare IG).

I morges jeg scrollet/stalket litt fant jeg et gammelt innlegg hos en venn av han hvor hans gamle profil var tagget og med en gratulasjon med ordlyden som den var den datoen. Han sa til meg bursdagen var 10 dager senere.

Nå nærmer den ekte datoen seg, skal jeg si noe?

For som sagt er det et rødt flagg.

Jupp, vi har vært intime lenge og snakket om at vi vil være eksklusive.

Alt dere kvinner skal lage drama over

Seriøst over 80 prosent av kvinner har fritidsproblemer og trenger hjelp

Hva er neste? 

"Han sa jeg var pen men ikke super duper mega baddie instagram pen, er dette et rødt flagg? Han såret meg og jeg tok meg fri fra jobben pgs traumer han vekket i meg av å ikke være pen nok"

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Han liker kanskje ikke oppmerksomhet på dagen sin da. Så når du kommer senere og gratulerer, så sier han at den allerede har vært.

Jeg ser uansett ikke poenget med å juge om bursdagen sin.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

For meg virker ordlyden som gratulerer med dagen i dag, bildet er også fra en hjemmefest med mange kamerater på bildet og noen har kommentert ala «sees seinere ute i kveld ».

Man kan jo fint feire bursdagen sin både før og etter den egentlige datoen… 10 dager er ikke lenge, mest sannsynlig har han ikke løyet til deg. Du høres heller veldig hysterisk ut,

Anonymkode: 50e6a...bf3

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Jeg lyver også om datoen til folk jeg ikke kjenner så godt. Har opplevd å få blomster av menn jeg ikke kjenner så godt og det liker jeg ikke. Hater oppmerksomhet og skulle igrunn ønske at jeg ikke kjente til min egen fødselsdato. Holder at foreldrene mine gratulerer meg med dagen.

Anonymkode: 3099c...02c

Er det bedre å gå blomster fra menn du ikke kjenner så godt på annen dato? 

Anonymkode: 53362...4d6

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Du høres heller veldig hysterisk ut

«Du høres ut som du har opplevd mange tillitsbrudd som gjør det vanskelig å stole på folk når noe begynner å skurre, selv bagateller.»

Sånn, rettet det for deg😏

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...