Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Ts her. Sist jeg var hos han ( date 3) dro vi ut og spiste. Han fikk to telefoner da jeg var hos han hvor han sa til begge kameratene at jeg var der, med mitt navn. Han har sagt han har fortalt om meg til noen av vennene. Mulig alt er skuespill da. Er menn virkelig så mye mer utspekulert enn damer? 

Som sagt, du vil merke over tid hvor seriøs han er. Greit å ikke være naiv, men ikke gå med mistanke om alt og legg bevisbyrden på ham i en "rettsak" han ikke en gang vet han er med i. Stol på magefølelsen din, men greit å være våken. 

Anonymkode: 9a401...96e

Videoannonse
Annonse
Skrevet
35 minutter siden, Fjugur said:

Han «lovebomber» deg… 

Har lest at interesserte menn ringer ofte, men da er det også feil da. 

Anonymkode: e9dc5...026

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Som sagt, du vil merke over tid hvor seriøs han er. Greit å ikke være naiv, men ikke gå med mistanke om alt og legg bevisbyrden på ham i en "rettsak" han ikke en gang vet han er med i. Stol på magefølelsen din, men greit å være våken. 

Anonymkode: 9a401...96e

Jeg har ganske lav selvfølelse og vil alltid analysere og tenke det "verste". 

Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Hotell og hytte er kun for sex. Er han seriøs dates det i hverdagen med invitasjon til middag på lørdag, samt treffe venner.

Anonymkode: e4ca7...e3f

Middag på lørdag og treffe venner har allerede skjedd. Da han har barn annenhver uke kan jeg ikke være med han hver helg....

Skrevet
Fjugur skrev (1 time siden):

Han «lovebomber» deg… 

Når du har lært deg et nytt uttrykk, så ta deg tid til å lære bruken. En alminnelig høflig, daglig kontakt, har ingenting med love bombing å gjøre. 

Anonymkode: e8cf6...cd2

• Liker 1
Skrevet
1 hour ago, Fjugur said:

Han «lovebomber» deg… 

Vi har møtt hverandre 3 ganger på 2 uker så mente at meldingene ikke alltid kommer kun pga treff....

Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Og for guds skyld, nekt å ha sex til du har blitt skikkelig kjent med fyren. Det tar noen måneder til ett par år.

Anonymkode: e4ca7...e3f

Så vente opptil ett år med sex? Det var drøyt. 

Skrevet

Hvor gammel er du og hvor gammel er han, TS?
Ut i fra det du skriver så kan man ikke vite om han er seriøs. Hva tror du selv? Tenker om du har dårlig magefølelse siden du skriver inn her..
Synes han virker til å være veldig på i forhold til at han har barn og ønsker forhold med deg

Anonymkode: f4cf5...7f9

Skrevet

Det virker som han er interessert akkurat nå. Og det kan godt være at han ser etter et varig, serøst forhold. Men kjære TS, ingen av dere vet om det vil blir varig forhold så tidlig. Det kjenner man først etter at man har kjent hverandre en god stund. Jeg har inntrykk av at mange kvinner tar menn for å være useriøse fordi de avslutter datingen etter en periode. Mest sannsynlig fordi de finner ut at det ikke var riktig person de har møtt.  Mens kvinnene selv ikke virker å ha tenkt på noe annet enn "er han interessert i meg?" Finn ut om du virkelig kjenner at dette er en persom DU ønsker å bli bedre kjent med og tilbringe tid sammen med, at han får deg til å føle deg bra. Og så gjør du dine valg ut fra det. Det er du som styrer ditt kjærlighetsliv. Ikke han, og definitivt ikke vi her inne.

• Liker 2
Skrevet
12 hours ago, AnonymBruker said:

Hvor gammel er du og hvor gammel er han, TS?
Ut i fra det du skriver så kan man ikke vite om han er seriøs. Hva tror du selv? Tenker om du har dårlig magefølelse siden du skriver inn her..
Synes han virker til å være veldig på i forhold til at han har barn og ønsker forhold med deg

Anonymkode: f4cf5...7f9

Vi er 48 og 49😁 Jeg tenker at voksne menn vel er mer seriøse jevnt over enn yngre. Han er en veldig energisk type så mulig han generelt er veldig på😅 Jeg har litt lav selvfølelse og tenker ofte negativtbog analyserer det meste..

Skrevet
3 hours ago, Engel said:

Det virker som han er interessert akkurat nå. Og det kan godt være at han ser etter et varig, serøst forhold. Men kjære TS, ingen av dere vet om det vil blir varig forhold så tidlig. Det kjenner man først etter at man har kjent hverandre en god stund. Jeg har inntrykk av at mange kvinner tar menn for å være useriøse fordi de avslutter datingen etter en periode. Mest sannsynlig fordi de finner ut at det ikke var riktig person de har møtt.  Mens kvinnene selv ikke virker å ha tenkt på noe annet enn "er han interessert i meg?" Finn ut om du virkelig kjenner at dette er en persom DU ønsker å bli bedre kjent med og tilbringe tid sammen med, at han får deg til å føle deg bra. Og så gjør du dine valg ut fra det. Det er du som styrer ditt kjærlighetsliv. Ikke han, og definitivt ikke vi her inne.

Du har helt rett😊😅

Skrevet

Hotell og hytte? Har dere møttes hjemme hos han i det hele tatt? Sikker på at han ikke har dame?

Anonymkode: 55f18...32c

Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker said:

Hotell og hytte? Har dere møttes hjemme hos han i det hele tatt? Sikker på at han ikke har dame?

Anonymkode: 55f18...32c

Ts her. Jeg har vært hjemme hos han to ganger. Han bor alene og ja, sikker på at han ikke har dame. 

Skrevet

Det er ikke noe galt i å ta en helg på hotell etter å ha møttes noen ganger. Eneste ulempen er at man kan være litt bundet hvis noe plutselig ikke fungerer, og det er ikke like lett å avslutte og dra midt i helgen. Jeg har akkurat hatt første hele helg sammen med daten/fersk kjæreste selv. Men det var hjemme hos meg, så da kunne vi avsluttet når vi ville, hvis behov. Så hvis du er usikker så kan du jo foreslå det først? Og at dere utsetter hotellhelg til litt senere? Man kan jo gå ut og spise osv uansett.

Vi hadde hatt 2 overnattinger tidligere, og møttes jevnlig i over 1 mnd før vi nå fikk til en hel helg sammen.

Anonymkode: 7e9fc...6fb

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er ikke noe galt i å ta en helg på hotell etter å ha møttes noen ganger. Eneste ulempen er at man kan være litt bundet hvis noe plutselig ikke fungerer, og det er ikke like lett å avslutte og dra midt i helgen. Jeg har akkurat hatt første hele helg sammen med daten/fersk kjæreste selv. Men det var hjemme hos meg, så da kunne vi avsluttet når vi ville, hvis behov. Så hvis du er usikker så kan du jo foreslå det først? Og at dere utsetter hotellhelg til litt senere? Man kan jo gå ut og spise osv uansett.

Vi hadde hatt 2 overnattinger tidligere, og møttes jevnlig i over 1 mnd før vi nå fikk til en hel helg sammen.

Anonymkode: 7e9fc...6fb

Dette var meg, vet ikke hvorfor den plutselig ble anonym.

Skrevet
1 hour ago, Engel said:

Dette var meg, vet ikke hvorfor den plutselig ble anonym.

Ts her. Jeg ville nok ikke bedt med en fyr selv en helg borte var jeg usikker.. Derfor jeg tenker at han må være litt seriøs selv :) Vi vet hvem hverandre er da vi er vokst opp samme plass, så sett hverandre en del, men ikke kjent hverandre fra tidligere. Han tok først kontakt med meg. Jeg har vært hos han to ganger, men ikke overnattet.Han har barn hos seg annenhver uke så blir litt begrenset der. Det var faktisk jeg som foreslo hytte selv da jeg har egen, men den er uten vann og det syntes han ikke noe om 😅 Lykke til videre med din date da Engel. :)

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.2.2023 den 14.00):

Ts her. Jeg ville nok ikke bedt med en fyr selv en helg borte var jeg usikker.. Derfor jeg tenker at han må være litt seriøs selv :) Vi vet hvem hverandre er da vi er vokst opp samme plass, så sett hverandre en del, men ikke kjent hverandre fra tidligere. Han tok først kontakt med meg. Jeg har vært hos han to ganger, men ikke overnattet.Han har barn hos seg annenhver uke så blir litt begrenset der. Det var faktisk jeg som foreslo hytte selv da jeg har egen, men den er uten vann og det syntes han ikke noe om 😅 Lykke til videre med din date da Engel. :)

Takk! Masse lykke til du også TS! Følg magefølelsen din så går det nok greit.🙂 Jeg er i alle fall veldig glad for at jeg hoppet uti dette, selv om jeg veldig godt vet hvor fort ting kan endre seg. 🥰

• Hjerte 1
Skrevet

Vet ikke. Men begynte å finn på å gjøre ting sammen, korte møter en hverdag, i steden for å overnatte.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...