AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #1 Skrevet 5. februar 2023 Gjør innlegget kort ved å kun spørre 3 spørsmål:) Er menn som ringer og/eller sender sms hver dag alltid interessert? Dette gjelder en jeg har møtt 3 ganger... Inviterer menn som kun er ute etter sex på hytteweekend/hotellweekend med formål om å bli bedre kjent? Vi har hatt sex 2 ganger på de siste datene... Lyver menn om at de vil være kjærester hvis de ikke mener det? Altså at hvis jeg skriver at jeg vil gjerne være sammen med han og han skriver akkurat det samme tilbake som.svar, kun for å ha meg på "gli" for mer sex? Eller er de som regel oppriktige...? Anonymkode: e9dc5...026
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #3 Skrevet 5. februar 2023 nei, noen ganger, av og til. Anonymkode: 4a69f...7db
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #4 Skrevet 5. februar 2023 Hotell og hytte er kun for sex. Er han seriøs dates det i hverdagen med invitasjon til middag på lørdag, samt treffe venner. Anonymkode: e4ca7...e3f 1 3
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #5 Skrevet 5. februar 2023 Og for guds skyld, nekt å ha sex til du har blitt skikkelig kjent med fyren. Det tar noen måneder til ett par år. Anonymkode: e4ca7...e3f 2
svartkatt Skrevet 5. februar 2023 #6 Skrevet 5. februar 2023 Det finner du ut etterhvert. Nå har du jo allerede hatt sex så.. 2
Mt3 Skrevet 5. februar 2023 #7 Skrevet 5. februar 2023 Om han fortsatt ringer/sender meldinger til deg daglig selv om dere har hatt sex så er han nok seriøst interessert, og det kan lede til fast forhold. Om det kun er kontakt nå og da, og mest når det snakkes om å møtes for hytte/hotellweekend så er du fyllmasse. Og han går da lett over til neste og mer interessante dame han møter. 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #8 Skrevet 5. februar 2023 At han holder kontakten etter at han har fått deg til sengs, er et godt tegn. Men vanskelig for oss å vite om han vil ha kjærlighet eller om han var så fornøyd med sexen at han vil ha mer. Anonymkode: 4a028...726 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #9 Skrevet 5. februar 2023 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Er menn som ringer og/eller sender sms hver dag alltid interessert?... Interessert ja men i bare sex eller bare selskap eller i noe seriøst eller i å svindle deg er umulig å si siden alle disse kategoriene kan ringe og melde hver dag Sitat Inviterer menn som kun er ute etter sex på hytteweekend/hotellweekend med formål om å bli bedre kjent? Vi har hatt sex 2 ganger på de siste datene... Ja, menn som bare er ute etter sex kan invitere på sånt. Det har skjedd meg maaaange ganger. Du sier du har vært på tre dates med han og hatt sex to av de allerede så desverre her har du gjort det enkelt for en som kun er ute etter sex. Nå vet han at han får sex igjen og en hotellweekend gir han så mye sex han vil ha i forhold til å bare møtes en gang i uken f eks. Sitat Lyver menn om at de vil være kjærester hvis de ikke mener det? Ja desverre en god del lyver om det. Du har gjort deg enkelt å utnytte her siden du sier etter kuk tre dates at du vil være sammen med han. Dere kjenner hverandre ikke godt nok til å vite om dere fungerer i et forhold så nå kan han bare jatte med deg i begynnelsen å si at han også vil bli sammen fordi han vet det ikke skjer med det første uansett, så ha fri tilgang på sex i noen måneder også når du spør om dere skal bli sammen kan han si at han ikke er klar enda for å holde på sex mulighet lenger eller si at han ikke syns dere passer sammen som kjærester alikevel og når du blir sur for at han løy i starten kan han svare som sant er at sorry dere kjente hverandre ikke godt nok når det ble sagt. Et tips til deg er å bruke myyyeee lenger tid på å date før du sier sånne ting. Nå har han all makt over følelsene dine og den kan misbrukes av noen som vil misbruke det. Dessuten steller du deg i stor risiko for å havne i destruktive forhold med dårlige menn nårddu vil gå så fort inn i forhold, for alle menn viser sin beste side i starten men så kan tiden vise at de ikke er bra eller snille menn og hvis du allerede er sammen med de da så kan det være for sent å komme seg vekk.. Anonymkode: b25bd...43a 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #10 Skrevet 5. februar 2023 Jeg er antagelig en annen generasjon enn dag og overreagerer kanskje men det forekommer meg at du gjør dette i en meget bakvendt/ omvendt rekkefølge dersom det stemmer som jeg har forstått det at du har møtt mannen 3 ganger og allerede hatt sex med ham 2 ganger av de. Du kan jo være heldig og det "råker til" at akkurat denne mannen er interessert i et alvorlig og fast forhold. I de fleste tilfeller så bør du vente betydelig lenger før du "går hele veien med menn". Men jeg observerer jo hvordan unge mennesker nå til dags forholder seg til dette f.eks ved å se på en episode eller to av Paradise Hotel, ex on the beach ol. Anonymkode: cb073...023 1 1
Hilli74 Skrevet 5. februar 2023 #11 Skrevet 5. februar 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg er antagelig en annen generasjon enn dag og overreagerer kanskje men det forekommer meg at du gjør dette i en meget bakvendt/ omvendt rekkefølge dersom det stemmer som jeg har forstått det at du har møtt mannen 3 ganger og allerede hatt sex med ham 2 ganger av de. Du kan jo være heldig og det "råker til" at akkurat denne mannen er interessert i et alvorlig og fast forhold. I de fleste tilfeller så bør du vente betydelig lenger før du "går hele veien med menn". Men jeg observerer jo hvordan unge mennesker nå til dags forholder seg til dette f.eks ved å se på en episode eller to av Paradise Hotel, ex on the beach ol. Jeg er ikke ung 🙈 Jeg vet at ting skjedde altfor fort...
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #12 Skrevet 5. februar 2023 2 hours ago, Mt3 said: Om han fortsatt ringer/sender meldinger til deg daglig selv om dere har hatt sex så er han nok seriøst interessert, og det kan lede til fast forhold. Om det kun er kontakt nå og da, og mest når det snakkes om å møtes for hytte/hotellweekend så er du fyllmasse. Og han går da lett over til neste og mer interessante dame han møter. Ts her. Han ringer og sender melding omtrent daglig uten at det ledes til noe treff. Han vil høre om hvordan dagen har vært osv... men kan jo ikke vite om han kun er godt "oppdratt" eller hva. Anonymkode: e9dc5...026
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #13 Skrevet 5. februar 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: Og for guds skyld, nekt å ha sex til du har blitt skikkelig kjent med fyren. Det tar noen måneder til ett par år. Anonymkode: e4ca7...e3f Dette er visst bare till i følge "datingpsykologer". Liker man hverandre trenger ikke sex på date 2 være galt i forhold til videre utvikling av evt et forhold... Anonymkode: e9dc5...026
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #14 Skrevet 5. februar 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: Interessert ja men i bare sex eller bare selskap eller i noe seriøst eller i å svindle deg er umulig å si siden alle disse kategoriene kan ringe og melde hver dag Ja, menn som bare er ute etter sex kan invitere på sånt. Det har skjedd meg maaaange ganger. Du sier du har vært på tre dates med han og hatt sex to av de allerede så desverre her har du gjort det enkelt for en som kun er ute etter sex. Nå vet han at han får sex igjen og en hotellweekend gir han så mye sex han vil ha i forhold til å bare møtes en gang i uken f eks. Ja desverre en god del lyver om det. Du har gjort deg enkelt å utnytte her siden du sier etter kuk tre dates at du vil være sammen med han. Dere kjenner hverandre ikke godt nok til å vite om dere fungerer i et forhold så nå kan han bare jatte med deg i begynnelsen å si at han også vil bli sammen fordi han vet det ikke skjer med det første uansett, så ha fri tilgang på sex i noen måneder også når du spør om dere skal bli sammen kan han si at han ikke er klar enda for å holde på sex mulighet lenger eller si at han ikke syns dere passer sammen som kjærester alikevel og når du blir sur for at han løy i starten kan han svare som sant er at sorry dere kjente hverandre ikke godt nok når det ble sagt. Et tips til deg er å bruke myyyeee lenger tid på å date før du sier sånne ting. Nå har han all makt over følelsene dine og den kan misbrukes av noen som vil misbruke det. Dessuten steller du deg i stor risiko for å havne i destruktive forhold med dårlige menn nårddu vil gå så fort inn i forhold, for alle menn viser sin beste side i starten men så kan tiden vise at de ikke er bra eller snille menn og hvis du allerede er sammen med de da så kan det være for sent å komme seg vekk.. Anonymkode: b25bd...43a Ts her. Kan det være at den/de du var på hotell og hytte med fant ut at dere ikke hadde god nok kjemi til at de ønsket noe mer..? Menn er vel ikke helt ulike oss der at de ønsker å bli bedre kjent før de innleder noe seriøst? Alle menn et vel ikke kun intetessert i en de kan ha sex med på hyttetur nå og da... Anonymkode: e9dc5...026
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #15 Skrevet 5. februar 2023 3 hours ago, AnonymBruker said: Hotell og hytte er kun for sex. Er han seriøs dates det i hverdagen med invitasjon til middag på lørdag, samt treffe venner. Anonymkode: e4ca7...e3f Ts her. Så hotell en hel helg hvor vi skal være sammen natt og dag stuck er bedre enn at jeg har sex med han hjemme hos han ? Anonymkode: e9dc5...026
enkefru Skrevet 5. februar 2023 #16 Skrevet 5. februar 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Ts her. Han ringer og sender melding omtrent daglig uten at det ledes til noe treff. Han vil høre om hvordan dagen har vært osv... men kan jo ikke vite om han kun er godt "oppdratt" eller hva. Anonymkode: e9dc5...026 Han «lovebomber» deg… 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #17 Skrevet 5. februar 2023 Reality : Det er veldig vanskelig/umulig å se forskjellen på de som er seriøse og de som bare vil ha deg som leketøy i starten av en relasjon. Grunnen er veldig enkel : playerne vil alltid bevisst late om om de er seriøse og si/gjøre ting som de seriøse ville gjort for å vinne tilliten din. Samtidig vil de seriøse forsøke å være sjarmerende og si/gjøre ting som playerne gjør for ellers vil de aldri komme så langt om et "hei" engang. Forskjellen på de seriøse/useriøse vil bli tydeligere over tid da de seriøse vil være mye mer konsistente fordi de er genuine mens de useriøse vil vise sitt sanne ansikt mer og mer, ved feks å ghoste deg etter et nummer eller to, ensidig fortsette å kun flørte og kreve mer sex når forholdet egentlig bør evolvere seg, bli mer manipulerende, krevende, egoistiske, kyniske osv. Anonymkode: 9a401...96e
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #18 Skrevet 5. februar 2023 16 minutter siden, AnonymBruker said: Reality : Det er veldig vanskelig/umulig å se forskjellen på de som er seriøse og de som bare vil ha deg som leketøy i starten av en relasjon. Grunnen er veldig enkel : playerne vil alltid bevisst late om om de er seriøse og si/gjøre ting som de seriøse ville gjort for å vinne tilliten din. Samtidig vil de seriøse forsøke å være sjarmerende og si/gjøre ting som playerne gjør for ellers vil de aldri komme så langt om et "hei" engang. Forskjellen på de seriøse/useriøse vil bli tydeligere over tid da de seriøse vil være mye mer konsistente fordi de er genuine mens de useriøse vil vise sitt sanne ansikt mer og mer, ved feks å ghoste deg etter et nummer eller to, ensidig fortsette å kun flørte og kreve mer sex når forholdet egentlig bør evolvere seg, bli mer manipulerende, krevende, egoistiske, kyniske osv. Anonymkode: 9a401...96e Ts her. Sist jeg var hos han ( date 3) dro vi ut og spiste. Han fikk to telefoner da jeg var hos han hvor han sa til begge kameratene at jeg var der, med mitt navn. Han har sagt han har fortalt om meg til noen av vennene. Mulig alt er skuespill da. Er menn virkelig så mye mer utspekulert enn damer? Anonymkode: e9dc5...026
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #19 Skrevet 5. februar 2023 30 minutter siden, Fjugur said: Han «lovebomber» deg… Ts: Det gjør jo jeg også. Anonymkode: e9dc5...026
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #20 Skrevet 5. februar 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Er menn virkelig så mye mer utspekulert enn damer Utspekulerte menn er alltid utspekulerte. Men langt fra alle menn er utspekulerte. Anonymkode: 9a401...96e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå