Gå til innhold

Sende bilde av penis til fruen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hun elsker bilde av morgenstoltheten min, og jeg er ekshibisjonist. 
Vi er litt av et par!

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Snok1 skrev (8 minutter siden):

Vi er litt av et par!

Grøss😱😱😱

Anonymkode: 0335b...e28

Skrevet
Snok1 skrev (12 minutter siden):

Vi er litt av et par!

Jeg tenker du du sier noe viktig her: hun elsker å se og du elsker å vise deg frem. Det må vel være det viktigste, at man klaffer sammen. Jeg liker å se mannens penis og han liker å sende til meg

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Grøss😱😱😱

Anonymkode: 0335b...e28

Det sa eksmannen hennes også første gangen jeg sendte bilde og det var han som plukket opp telefonen…..

Skrevet
Frkego skrev (Akkurat nå):

Jeg tenker du du sier noe viktig her: hun elsker å se og du elsker å vise deg frem. Det må vel være det viktigste, at man klaffer sammen. Jeg liker å se mannens penis og han liker å sende til meg

Takk. Du forstår essensen.☺️

Skrevet
Pingvinen skrev (7 timer siden):

Hadde vært turn off for meg. Men du kjenner henne vel etter 15 år?

Han er vel egentlig ut etter å høre hva kvinner på KG liker, enn kona han kjenner ut å inn etter 15 år hadde likt..

Anonymkode: 5f366...885

Skrevet

Jeg føler det samme om bilder av penis som jeg gjør irl egentlig. Om du bare plutselig vipper ut kuken når jeg holder på med noe annet, så er ikke akkurat det pirrende. Men om det er litt forspill med, så har jeg tid til å omstille hjernen til "naughty modus". Samme med bilder; hvis det første jeg ser om morgenen er en stiv kuk, så er jeg ikke i en modus for å sette pris på det. Men hvis man småflørter og kanskje prater om seksuelle temaer, så kan det være pirrende med et bilde av en bul i buksa. Jeg har synes det er gøy å få bilder fra min kjæreste f.eks når vi har vært borte fra hverandre, og jeg har selv sent i retur. Men det er litt med timing og se ann hvordan stemningen er. Det er tiltrekkende å vite man er bejært og opphissende for noen, men det finnes tid og sted for alt. 

Skrevet

Jeg hadde blitt rasende.

Anonymkode: 592d5...be7

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Hei!

hva synes dere damer om dette? Vi har vært sammen i 15 år, og kjenner hver tomme av hverandre… allikevel så hender det jeg sender bilde av et lem i stål bak bokseren, eller noen ganger av morgenbrød til henne.

hva synes dere om det? Blir det for «masete», eller synes dere det er naturlig?

Anonymkode: c83d5...678

Enkelt svar er at om begg liker det så er det ok og ellers ikke

• Liker 1
Skrevet

Hva med å sende noe litt mer "delikat"? Hele (nakne) kroppen f.eks?

Anonymkode: cc16d...97e

Skrevet

Kan huske at det skjedde i blant i barnehagetiden i livet. "få se på tissen din.." Og der stoppet det. For de fleste av oss..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...