Gå til innhold

Sende bilde av penis til fruen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

hva synes dere damer om dette? Vi har vært sammen i 15 år, og kjenner hver tomme av hverandre… allikevel så hender det jeg sender bilde av et lem i stål bak bokseren, eller noen ganger av morgenbrød til henne.

hva synes dere om det? Blir det for «masete», eller synes dere det er naturlig?

Anonymkode: c83d5...678

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ihvertfall likt det. 

Anonymkode: 4a5c6...bc6

Skrevet

Jeg liker det. 

Anonymkode: 3e27e...74a

Skrevet

Tenker at når dere har vært sammen i 15 år, kjenner du henne vel så godt at du vet om hun liker å få sånne bilder eller ikke? Eller om hun syns det er masete? Det har vel ingen betydning om hva andre kvinner mener?

Anonymkode: afbdc...9b8

• Liker 9
  • Hjerte 1
Skrevet

Vi har vært sammen noen år lengre enn dere. Jeg hadde trodd det hadde klikka for mannen om han sendte meg slike bilder. Og jeg hadde blitt skr annet enn opphisset. Synes det høres turn off ut. 

Anonymkode: c1215...198

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Nei, hadde bare blitt oppgitt. Jeg vet hvordan en pikk ser ut allerede.

• Liker 4
Skrevet

Hvis jeg har bedt om det så er det koselig, hvis jeg ikke har bedt om det er det turnoff og irriterende

Anonymkode: c727d...2c5

Skrevet

Jeg liker bedre å få et bilde som teaser, enn av morgenbrødet. Det blir for direkte og tacky. 
Men kan finne på å spørre om å få se mer dersom en av oss er borte over lengre tid. Dette for å overraske litt, siden han vet utmerket godt hva jeg synes om dickpics, og jeg vet at han liker en overraskelse i ny og ne.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Vi har vært sammen i 20 år. Har jo sett penisen hans en million ganger, og kan jo se på den akkurat når jeg måtte ønske (gitt at vi er hjemme og ikke på bitikken e.l.). Har ikke noe behov for å få bilde av den. Et bilde av en penis gir meg ingenting, spesielt ikke hvis jeg er midt oppi noe og holder på med noe helt annet. Synet av en penis, i riktig setting og når jeg er i riktig humør, derimot, er jo deilig.

Anonymkode: 42870...cf7

• Nyttig 3
Skrevet

Synes det er fint jeg! Vise at han er kåt så vet jeg hvilket humør han er i 😊 men nå er jeg sær nokk til at jeg vill at han skal filme når han runker å😂

Anonymkode: 8fd20...52a

• Liker 3
Skrevet

Hvis min samboer (vært sammen i 11 år) hadde gjort det hadde jeg sett på det som humor. Ikke opphissende i det hele tatt 😅

Anonymkode: 1697e...928

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Hadde vært turn off for meg. Men du kjenner henne vel etter 15 år?

• Liker 2
Skrevet

Jeg liker det. Men jeg er kresen også.. 😂

Skrevet

Jeg hadde likt det! 

Anonymkode: b76e4...feb

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hei!

hva synes dere damer om dette? Vi har vært sammen i 15 år, og kjenner hver tomme av hverandre… allikevel så hender det jeg sender bilde av et lem i stål bak bokseren, eller noen ganger av morgenbrød til henne.

Veldig lite sjarmerende.

• Liker 1
Skrevet

Send bilde av naboens. Sjekke om hun kjenner`n igjen..

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Hei!

Jeg er mann da, men jeg lurer på hva du selv tenker om det.

Hvorfor gjør du det? Hva gir det deg?

Har aldri skjønt dette behovet for å gjøre det.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Har ALDRI blitt tent eller sjarmert om en tilfeldig fyr har sendt meg bilder/filmer av kuken sin, heller tvert i mot!

Men når mannen (vært sammen i 15 år) sender meg bilde av kuken sin eller en kort filmsnutt av at han runker liker jeg det veldig godt. For det første så tenner han meg og det at han sender til meg  viser jo at han tenker på meg mens han holder på. Har jeg mulighet sender jeg gjerne noe pirrende tilbake. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Synes det er fint jeg! Vise at han er kåt så vet jeg hvilket humør han er i 😊 men nå er jeg sær nokk til at jeg vill at han skal filme når han runker å😂

Anonymkode: 8fd20...52a

Samme her. Ingenting tenner meg mer enn en snap av at han runker. 

Anonymkode: 4a5c6...bc6

Skrevet

Ekstremt infantilt og turn off. Seksuell pirring kan være bra, men noe mer finesse forventer jeg faktisk av en voksen mann. Herregud.

Anonymkode: 0335b...e28

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...