AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #21 Del Skrevet 4. februar 2023 Annenhver dag stort sett, selvsagt oftere hvis behov. Kan også gå tre dager hvis jeg dusjer torsdag og ikke har noen voldsomme planer i helgen som gjør at jeg må dusje før søndag igjen. Anonymkode: a456c...d73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #22 Del Skrevet 4. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dere som bare dusjer 1-2 ganger i uken, vasker dere dere ikke på andre måter (med klut osv)? Det må vel lukte om ikke? Anonymkode: f88c0...af4 Ja, med klut. Anonymkode: f4cad...cf7 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siris Skrevet 4. februar 2023 #23 Del Skrevet 4. februar 2023 Hver kveld 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutte Skrevet 4. februar 2023 #24 Del Skrevet 4. februar 2023 2-3 ganger i uken. Vask med klut de andre dagene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andro Skrevet 4. februar 2023 #25 Del Skrevet 4. februar 2023 Ca. hver andre dag. Oftere når jeg driver med noe griseri 🐽 sex, trening, arbeid.... eller jeg skal pynte meg ekstra. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #26 Del Skrevet 4. februar 2023 Minst annenhver dag. Håret ca annenhver dusj med mindre det er helt krise eller jeg skal på noe (fest/selskap etc) Trener flere ganger i uken og driver med hest. Dusjer oftere om sommeren, da kan det bli en kjapp dusj for avkjøling feks i mellom. Blir generelt mer skitten på sommer, lettere kledd, mer støv å skitt… Anonymkode: 41f3f...574 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #27 Del Skrevet 4. februar 2023 Minst en gang om dagen. Anonymkode: 5eb9b...32f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 4. februar 2023 #28 Del Skrevet 4. februar 2023 Annenhver dag 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #29 Del Skrevet 5. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Annenhver dag stort sett, selvsagt oftere hvis behov. Kan også gå tre dager hvis jeg dusjer torsdag og ikke har noen voldsomme planer i helgen som gjør at jeg må dusje før søndag igjen. Anonymkode: a456c...d73 Samme som meg, men blir nok oftere på sommeren. Bruker klut under armene og nedentil hver dag. Jeg er fryktelig tørr i huden på kroppen for tiden, så burde nok dusjet sjeldnere for kroppen sin del. Har fryktelig fet hud i ansikt og hodebunn så må dusje annenhver dag for hårets del. Anonymkode: 61b25...a15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 5. februar 2023 #30 Del Skrevet 5. februar 2023 Hver dag🤗 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #31 Del Skrevet 5. februar 2023 To ganger om dagen?? Har han hud igjen på kroppen? 😅 Alt for mye. Unntak er jo om man har en skitten jobb, trener mye, sommer og varmt osv da. Jeg dusjer som regel 3 ganger på en uke, etter trening tirsdag og torsdag, og en gang i løpet av helga. Så litt klutvask ved behov. Dusja oftere da jeg var i aktiv pleie, men huden min tålte det dårlig og var helt forferdelig. Anonymkode: 790aa...0f4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #32 Del Skrevet 5. februar 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): To ganger om dagen?? Har han hud igjen på kroppen? 😅 Alt for mye. Unntak er jo om man har en skitten jobb, trener mye, sommer og varmt osv da. Jeg dusjer som regel 3 ganger på en uke, etter trening tirsdag og torsdag, og en gang i løpet av helga. Så litt klutvask ved behov. Dusja oftere da jeg var i aktiv pleie, men huden min tålte det dårlig og var helt forferdelig. Anonymkode: 790aa...0f4 Huden hans sprekker faktisk kjempe lett, og jeg har en anelse at det er pga overdreven dusjing 😅 Han har en fysisk jobb hvor han blir skitten, så han må dusje etter jobb, og han mener han ikke våkner ordentlig på morgenen om han ikke dusjer. De dagene han jobber og trener, så kan han tilogmed dusje 3 ganger om dagen 🤦♀️ Jeg dusjer etter jobb hver dag, jobber innenfor helse så det behøves. Men har tatt med vanen i helga også. Tar jo ingen lange dusjer - tar max 3 min å vaske kroppen, og litt lengre tid når det er hårvask i tillegg. Anonymkode: f88c0...af4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #33 Del Skrevet 5. februar 2023 Annenhver dag, men jeg har en kontorjobb som verken gjør meg svett eller skitten. De dagene jeg ikke dusjer vasker jeg meg med klut. Jeg vasker håret hver gang jeg dusjer. Anonymkode: 8adab...235 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #34 Del Skrevet 5. februar 2023 Hver morgen. Og etter trening. Så ca 12 ganger i uka. Anonymkode: fbf53...d0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #35 Del Skrevet 5. februar 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): To ganger om dagen?? Har han hud igjen på kroppen? 😅 Alt for mye. Unntak er jo om man har en skitten jobb, trener mye, sommer og varmt osv da. Jeg dusjer som regel 3 ganger på en uke, etter trening tirsdag og torsdag, og en gang i løpet av helga. Så litt klutvask ved behov. Dusja oftere da jeg var i aktiv pleie, men huden min tålte det dårlig og var helt forferdelig. Anonymkode: 790aa...0f4 Jeg som svarte ca 12 ganger i uka. Nei, har aldri hatt hudproblemer. Bruker ikke bodylotion en gang. En sjelden gang føler jeg for å smøre hender/føtter. Om huden min ikke hadde tålt det ville jeg mulig styrt med klutvask i stedet. Men når 1-2 minutter i dusjen gjør jobben like raskt, og mer effektivt, så ser jeg ikke vitsen. Anonymkode: fbf53...d0c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #36 Del Skrevet 5. februar 2023 4 ganger i uka etter trening,så vasker jeg meg med vaskeklut hver morgen Anonymkode: 013ac...457 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #37 Del Skrevet 5. februar 2023 Dusjer og vasker håret hver dag. Føler meg skitten om jeg ikke gjør det (Sier ikke at folk er skitne, bare at jeg føler meg sånn). Anonymkode: fc3b6...c7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #38 Del Skrevet 5. februar 2023 Ca 2 ganger pr mnd. Anonymkode: 0c75d...c54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
C8H10N4O2 Skrevet 5. februar 2023 #39 Del Skrevet 5. februar 2023 Dusjer daglig, og vasker håret ca annenhver dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #40 Del Skrevet 5. februar 2023 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Dere som bare dusjer 1-2 ganger i uken, vasker dere dere ikke på andre måter (med klut osv)? Det må vel lukte om ikke? Anonymkode: f88c0...af4 Vasker såklart med klut jo. Jeg lukter ikke, har en mann som er veldig sensitiv på lukt og han har bare sagt ifra én gang. Jeg er bare hjemme, og svetter ikke. Er syk, og har ikke energi til å dusje ofte. Savner å føle meg fresh daglig, men nå går det ikke. Anonymkode: 0cdc6...6a2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå