AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #1 Skrevet 4. februar 2023 Jeg har hatt det flere ganger, men det er likevel ingenting som «skjer». Jeg får matcher, men ingen av oss skriver til hverandre. Hvis jeg skriver har jeg til og med opplevd og blitt fjernet som match 🥹 Til slutt tenker jeg at dette er bortkasta penger. Men når jeg ikke har det så føler jeg at jeg går glipp av noe. Vil se hvem som liker meg før jeg sveiper til høyre tror jeg 😅 Synes du Tinder gull er verdt pengene, og hvorfor? Eller vil du som Tinder-bruker fortelle meg om din opplevelse av appen? Anonymkode: 88f67...895 2
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #2 Skrevet 4. februar 2023 Ikke verdt det. Tinder er ubrukelig. Anonymkode: 7a383...3a0 3
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #3 Skrevet 4. februar 2023 Nei, det er ikke verdt det. Anonymkode: 13639...3c2 3
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #4 Skrevet 4. februar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ikke verdt det. Tinder er ubrukelig. Anonymkode: 7a383...3a0 Er det egentlig noen som møtes gjennom Tinder idag? Virker som det har blitt mer et tidsfordriv. Merker det selv også. Anonymkode: 88f67...895 2
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #5 Skrevet 4. februar 2023 Just now, AnonymBruker said: Er det egentlig noen som møtes gjennom Tinder idag? Virker som det har blitt mer et tidsfordriv. Merker det selv også. Anonymkode: 88f67...895 Nei ingen i min krets bruker Tinder lengre. Det var bra en stund men nå yngler det av farlige folk, catfishs og masse annet ekkelt. Holder meg langt unna å råder andre til å gjøre det samme, det er ikke som det en gang var. Anonymkode: 7a383...3a0 1
Trish Skrevet 4. februar 2023 #6 Skrevet 4. februar 2023 Har ikke tinder eller tilsvarende, liker ikke den måten å møte folk på.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #7 Skrevet 4. februar 2023 Er ikke på tinder engang 😛 Anonymkode: f5eec...42c
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #8 Skrevet 4. februar 2023 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Jeg har hatt det flere ganger, men det er likevel ingenting som «skjer». Jeg får matcher, men ingen av oss skriver til hverandre. Hvis jeg skriver har jeg til og med opplevd og blitt fjernet som match 🥹 Til slutt tenker jeg at dette er bortkasta penger. Men når jeg ikke har det så føler jeg at jeg går glipp av noe. Vil se hvem som liker meg før jeg sveiper til høyre tror jeg 😅 Synes du Tinder gull er verdt pengene, og hvorfor? Eller vil du som Tinder-bruker fortelle meg om din opplevelse av appen? Anonymkode: 88f67...895 har prøvd det ja 1 mnd nå og da.. men ikke nå.. og aldri truffet noen eller blitt kjent med noe så syns tinder er ubrukelig og usunn måte å prøve å bli kjent med folk på. K54 Anonymkode: a6488...2c3 2
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #9 Skrevet 4. februar 2023 Er ikke på tinder engang. Anonymkode: 8a531...a17
frisjel Skrevet 4. februar 2023 #10 Skrevet 4. februar 2023 Ja jeg har Tinder gull. Jeg synes det er verdt det. Da kan jeg avtale dater med menn på steder jeg skal til også.
svartkatt Skrevet 4. februar 2023 #11 Skrevet 4. februar 2023 (endret) Jeg har ikke gull. Har ikke hatt Tinder så lenge. Overser prisene hver gang, men synes å huske det var kjempedyrt? Altså dyrere enn andre.. Jeg har lagt inn snapchat'en der for jeg gidder ikke være der så mye. Ikke at det hjelper så mye 😆 Edit: Får noen på snap altså, men.. vet ikke jeg.. Virker som Badoo er bedre? Skjer mer selv om jeg ikke betaler. Endret 4. februar 2023 av svartkatt
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #12 Skrevet 4. februar 2023 Har aldri vært på Tinder eller noen annen dating apper. Anbefaler å være alene. Anonymkode: e99de...b01 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #13 Skrevet 4. februar 2023 Har hatt det, ikke verdt pengene. Eneste fordel er at man kan sveipe inkognito og gjemme seg for de man ikke har likt Anonymkode: cffa7...b80 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå