Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2005 #1 Skrevet 21. desember 2005 HEI! Jeg har en Ericsson K508i som jeg kjøpte i sommer. Nå har den begynt å oppføre seg litt rart. For det første så syns jeg at den spiser batteriet nærmest. Jeg bruker mobilen mest til å sende sms'er med, og har kanskje i snitt 1-2 10minutters samtaler pr dag! Lader den ca sånn annenhver dag. Dette konfronterte jeg butikken med, som mente det var helt normalt da dagens mobiler har såpass mange finesser ol. Og denne handsfree'n drar vel også litt strøm har jeg inntrykk av. Men nå om dagen sliter jeg med kulda... Har med meg tlf når jeg er ute på mine daglige turer med hunden. Den funker når jeg er i tlf eller sender sms'er. Men batteriet blir jo nesten svusj utladet, selv om den var full på morningen. Og så da - når jeg kommer inn - har flere ganger hendt jeg har fått tlf ganske kjapt etterpå. Da ringer den en gang og oppringer blir avbrudt og jeg får se hvem som ringte før hele forbanna tlf bare slår seg av. Og det med fullt batteri???? Lar jeg mob ligge en stund så ser jeg at batteriet øker seg opp igjen, nesten til fullt, og folk kan ringe og alt er ok! Har kun hatt nokia'r før denne Ericsson'en. Og jeg opplevde aldri slike problemer med de. Eneste jeg slet med der var fuktigheten, at de lissom ikke tålte noe!! Noen som kan forklare meg hvorfor dette skjer med Ericsson? Er det flere som sliter med samme tinga?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå