Gå til innhold

Kan han være homo?

Fremhevede innlegg

Gjest Bombasi
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg har møtt en mann som tilsynelatende er veldig heterofil. Han er litt sånn mildt hardbarka på en måte og liker vanlige manneting og har hatt veldig harde jobber. Viser ingen tegn til at han tiltrekkes av menn. Problemet er at han sier at han liker meg og vil stadig møtes for å finne på noe aktiviteter og snakke eller ta noen øl og sånt.

Han sier at han ikke har det bra og ikke er klar for noe forhold nå, men når han får ting på stell så vil han være klar for noe mer. Det er nå en ting, men han vil ikke være intim heller imellomtiden. Han vil bare snakkes innimellom og finne på ting. Han er EKSTREMT åpen og ærlig. 

Jeg hører han snakker om at han ikke har det bra og sliter så fælt og sånt, men jeg har enda ikke klart å skjønne HVA han sliter med. Han har litt økonomiske problemer akkurat nå, har ikke fått i orden noe utdanning og er over 30 år. Han sier at han føler seg tom og tenker mye og føler seg liten og som er dårlig menneske. Jeg kan bare ikke skjønne at dette skal være så i veien for å date noen, eller bare ha en FF i det minste. 

De fleste menn ville vel uansett tatt sjansen på å kunne få pult?! Vi lå sammen en gang, men han fikk helt angst virka det som og skylte på prestasjonsangst. 

Kan han faktisk være homo? At det er det han prøver så hardt å overvinne og ikke får til ? At det er derfor han sliter så fælt at han ikke kan gå inn i verken forhold, dating eller bare seksuelt? 

Skjønner ingenting jeg... 

Anonymkode: 621ac...6cd

Høres ut som angst istedenfor legning. Eventuelt at han har for mye styr i livet sitt, og ikke helt vet eller har plass til deg.

Sånn til ditt beste i fremtiden: det heter homofil, og ikke homo. Ordet homo har blitt brukt nedsettende i mange år, og er uheldig ordbruk. Burde være greit å venne seg til siden du skrev heterofil, og ikke hetero, om heterofile. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Kan han faktisk være homo? At det er det han prøver så hardt å overvinne og ikke får til ? At det er derfor han sliter så fælt at han ikke kan gå inn i verken forhold, dating eller bare seksuelt? 

Ja, han kan også være discohomo.

Anonymkode: dd073...7c6

Skrevet

Tror kanskje du skal se etter noen andre... 

Ikke fordi jeg tror han er "fikus", men fordi dere åpenbart ikke lever på samme planet. 😅

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Så kleint det må være for han å finne denne tråden og se at du tenker slik om han.

Jeg tror han ser på deg som en venn. Ikke noe mer. Og at han ikke er homofil, men har store problemer som han må jpbbe med. Og han sier jo at han ikke er interessert i noe forhold. Med deg. Selv om dere har forsøkt å ha sex. Det kan like gjerne være at han fant ut at han faktisk ikke ønsket å ha sex med deg når dette skjedde.

Anonymkode: 99de6...02a

Hvordan skulle han funnet denne tråden? Har ikke skrevet det gjenkjennelig heller da jeg tror denne tegningen av han kan beskrive ganske mange. Har lest mye lignende, bare at det ikke gjelder at de tror personen er homo i tillegg. 

"Med meg"? Det er ikke bare med meg, men med alle. Han vil ikke i forhold med noen. Så hyggelig at du planter inn i hodet mitt at jeg ikke er attraktiv nok for han. Setter pris på det, du. 

Skrevet
AnonymBruker 42 skrev (Akkurat nå):

Tror kanskje du skal se etter noen andre... 

Ikke fordi jeg tror han er "fikus", men fordi dere åpenbart ikke lever på samme planet. 😅

At vi ikke lever på samme planet er vel bra?! Tenk om han skulle funnet en med samme problemer som seg selv. Det hadde ihvertfall ikke gått. 

Skrevet
Bombasi skrev (12 minutter siden):

Høres ut som angst istedenfor legning. Eventuelt at han har for mye styr i livet sitt, og ikke helt vet eller har plass til deg.

Sånn til ditt beste i fremtiden: det heter homofil, og ikke homo. Ordet homo har blitt brukt nedsettende i mange år, og er uheldig ordbruk. Burde være greit å venne seg til siden du skrev heterofil, og ikke hetero, om heterofile. 

Ja kommer litt an på hvor i landet man bor kanskje. Jeg har egentlig en annen dialekt. 

Skrevet

Han vil ikke ha sex med deg og den eneste forklaringen du kan tenke deg er at han er homo? Snakk om å ha høye tanker om seg selv…

Anonymkode: fddbb...1c7

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Han vil ikke ha sex med deg og den eneste forklaringen du kan tenke deg er at han er homo? Snakk om å ha høye tanker om seg selv…

Det er jo ikke bare at han ikke vil det. Han vil fortsette å møte meg, sier han liker meg og vil komme tilbake til det når han har blitt frisk. Jeg bare tenker og prøver å finne en forklaring som er at han kanskje er homofil og jobber hardt for å ikke være det. Jeg bare har ikke forståelse for at han vil ha meg der og sier mye for å beholde meg der og samtidig ikke vil være intim. 

Skrevet

Han har kanskje hatt sex med 5 stk i sitt liv, der jeg er den ene. 

Han er deprimert. Fikk den opp, men tok lang tid, men kom med en gang han tok den inn. Ja virker som han har komplekser for "den". Han har lav selvtillit. Men allikevel. 

Der har du jo svaret.
Er man deprimert er det ingenting som frister, og mangel på sexlyst er helt vanlig.

Anonymkode: ba88d...eff

• Liker 1
Skrevet

Det er og kan være svært mange ting som gjør ham til den han er, med sine svakheter og utfordringer. At du velger å lage en forestilling om at han "kanskje er homo" og at det skal være forklaringen på det du definerer som et problem, blir veldig feil. Og urettferdig.

Jeg kjenner meg igjen i en del av tingene, og at han har det litt rotete i hodet og sender signaler du ikke blir klok på, er ganske naturlig. I tråden er det bl.a nevnt utfordringer i oppveksten. Dette er kraftig undervurdert i samfunnet, det er få, om noen, som forstår hva en trøblete oppvekst kan gjøre med folk. Du kan ikke regne med å være den rette til å rydde opp i dette eller få ham på rett kjøl. Sex kan for ham være svært langt nede på lista, og det har overhode ingen ting å gjøre med legning eller hvor attraktiv du er eller ikke er.

Du kan være tilstede og støtte ham, være den gode og tålmodige venninna han kanskje har behov for. Men det er han som styrer livet sitt, og som må finne ut av hva som må ordnes og fikses, med eller uten hjelp fra andre, f.eks psykolog.

Anonymkode: 83356...3e3

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger, brukerdebatt, latterliggjøring og svar til dette. Elaine Marley, mod. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Han har kanskje hatt sex med 5 stk i sitt liv, der jeg er den ene. 

Han er deprimert. Fikk den opp, men tok lang tid, men kom med en gang han tok den inn. Ja virker som han har komplekser for "den". Han har lav selvtillit. Men allikevel. 

Stygt å utlevere han på den måten her. Stakkars mann.

Anonymkode: 7cfde...8ac

• Liker 1
Skrevet
Flintis skrev (21 timer siden):

Min hypoyese er:

Han liker deg og du står på en pidestall og han har ingen verdi. Altså manglende selvbilde.

Han prøver nå å få egenverd ved å få ting på stell. Antagelig er det en bra mann som jobber å står på, men ikke har utdanning foreksempel.

Jeg liker denne teorien. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Stygt å utlevere han på den måten her. Stakkars mann.

Dette er et anonymt forum. FYI.

Skrevet

Kan noen forklare meg logikken til de damene som tror at alle menn som ikke vil ha de er homofile? Er det så vanskelig å svelge at ikke alle menn vil ha dere? 

• Nyttig 1
Skrevet
Arild37 skrev (24 minutter siden):

Kan noen forklare meg logikken til de damene som tror at alle menn som ikke vil ha de er homofile? Er det så vanskelig å svelge at ikke alle menn vil ha dere? 

Vi har jo en særs kompetent bruker her, som har kommet fram til at alle kvinner er lesbiske. Antagelig fordi ingen vil ha ham. Lett å falle i den fella.

Anonymkode: 1f706...ede

• Liker 2
Skrevet

For en rar slutning å trekke. Er jo absolutt ingenting i det du skriver som en gang peker litt mot at han er homofil.

Anonymkode: be402...558

Skrevet
Snok1 skrev (2 timer siden):

Dette er et anonymt forum. FYI.

Ja, men allikevel.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vi har jo en særs kompetent bruker her, som har kommet fram til at alle kvinner er lesbiske. Antagelig fordi ingen vil ha ham. Lett å falle i den fella.

Anonymkode: 1f706...ede

Joda, fått med meg denne, men umulig å ta slike folk seriøst 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Det er jo ikke bare at han ikke vil det. Han vil fortsette å møte meg, sier han liker meg og vil komme tilbake til det når han har blitt frisk. Jeg bare tenker og prøver å finne en forklaring som er at han kanskje er homofil og jobber hardt for å ikke være det. Jeg bare har ikke forståelse for at han vil ha meg der og sier mye for å beholde meg der og samtidig ikke vil være intim. 

Du baer mener at menn primært styres av sin seksualdrift og at alle andre behov kommer i andre rekke?

Sitat

De fleste menn ville vel uansett tatt sjansen på å kunne få pult?!

Jeg hadde neppe giddet å ha sex med deg jeg heller, for å si det sånn.

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...