AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #1 Skrevet 4. februar 2023 Jeg har møtt en mann som tilsynelatende er veldig heterofil. Han er litt sånn mildt hardbarka på en måte og liker vanlige manneting og har hatt veldig harde jobber. Viser ingen tegn til at han tiltrekkes av menn. Problemet er at han sier at han liker meg og vil stadig møtes for å finne på noe aktiviteter og snakke eller ta noen øl og sånt. Han sier at han ikke har det bra og ikke er klar for noe forhold nå, men når han får ting på stell så vil han være klar for noe mer. Det er nå en ting, men han vil ikke være intim heller imellomtiden. Han vil bare snakkes innimellom og finne på ting. Han er EKSTREMT åpen og ærlig. Jeg hører han snakker om at han ikke har det bra og sliter så fælt og sånt, men jeg har enda ikke klart å skjønne HVA han sliter med. Han har litt økonomiske problemer akkurat nå, har ikke fått i orden noe utdanning og er over 30 år. Han sier at han føler seg tom og tenker mye og føler seg liten og som er dårlig menneske. Jeg kan bare ikke skjønne at dette skal være så i veien for å date noen, eller bare ha en FF i det minste. De fleste menn ville vel uansett tatt sjansen på å kunne få pult?! Vi lå sammen en gang, men han fikk helt angst virka det som og skylte på prestasjonsangst. Kan han faktisk være homo? At det er det han prøver så hardt å overvinne og ikke får til ? At det er derfor han sliter så fælt at han ikke kan gå inn i verken forhold, dating eller bare seksuelt? Skjønner ingenting jeg... Anonymkode: 621ac...6cd 2
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #2 Skrevet 4. februar 2023 Ut fra hvordan du skriver så heller jeg mer mot angst enn legning Anonymkode: 3fb03...c87 12
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #3 Skrevet 4. februar 2023 Men om det er det ene eller det andre så virker han ikke interessert i en seksuell relasjon med deg. Har du spurt, forresten? Anonymkode: 3fb03...c87 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #4 Skrevet 4. februar 2023 Høres bøg ut spør du meg. Anonymkode: 59266...99c
svartkatt Skrevet 4. februar 2023 #5 Skrevet 4. februar 2023 Herregud han kan fint være heterofil. 8 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #6 Skrevet 4. februar 2023 Tilknytningsproblemer, borderline så han har erfart å bli destruktiv av å knytte seg til noen eller ha sex, utsatt for overgrep, liten penis komplekser, går på antidepressiva og mangler sexlyst, går på andre medisiner og får ikke ereksjon, er ikke seksuell tiltrukket av deg, verdsetter vennskapet og vil ikke ødelegge det ved å ha sex fordi han vet han kommer til å bli en drittsekk med de ham har sex med etc etc etc Kan være mange grunner Hør på hva han sier. Han er ikke klar for noe. Respekter det. Ikke tro at han blir klar for noe med deg ved å by deg frem eller vente på han i evigheter. En mann som er emosjonelt utilgjengelig vil bare gjøre deg såret fordi han uansett trekker seg vekk når en relasjon blir nær. Anonymkode: 1f52c...c84 7 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #7 Skrevet 4. februar 2023 Ikke det første jeg ville tenkt. Alle menn hopper ikke på det første og beste. Kanskje vil han ha noe dypere med deg, og ikke gjøre det til en ff ting? Gi han tid hvis du føler at han er noe å satse på. Anonymkode: a27c1...3d4 3 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #8 Skrevet 4. februar 2023 svartkatt skrev (6 minutter siden): Herregud han kan fint være heterofil. Ja han Ian fint være heterofil, men jeg spør om dette kan være tegn på at han er homofil. Jeg sier jo ikke at han er det. Anonymkode: 621ac...6cd
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #9 Skrevet 4. februar 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Men om det er det ene eller det andre så virker han ikke interessert i en seksuell relasjon med deg. Har du spurt, forresten? Anonymkode: 3fb03...c87 Han er ikke interessert i seksuell kontakt med noen. Anonymkode: 621ac...6cd
Flintis Skrevet 4. februar 2023 #10 Skrevet 4. februar 2023 (endret) Min hypotese er: Han liker deg og du står på en pidestall og han har ingen verdi. Altså manglende selvbilde. Han prøver nå å få egenverd ved å få ting på stell. Antagelig er det en bra mann som jobber å står på, men ikke har utdanning foreksempel. Endret 5. februar 2023 av Flintis 2
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #11 Skrevet 4. februar 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Tilknytningsproblemer, borderline så han har erfart å bli destruktiv av å knytte seg til noen eller ha sex, utsatt for overgrep, liten penis komplekser, går på antidepressiva og mangler sexlyst, går på andre medisiner og får ikke ereksjon, er ikke seksuell tiltrukket av deg, verdsetter vennskapet og vil ikke ødelegge det ved å ha sex fordi han vet han kommer til å bli en drittsekk med de ham har sex med etc etc etc Kan være mange grunner Hør på hva han sier. Han er ikke klar for noe. Respekter det. Ikke tro at han blir klar for noe med deg ved å by deg frem eller vente på han i evigheter. En mann som er emosjonelt utilgjengelig vil bare gjøre deg såret fordi han uansett trekker seg vekk når en relasjon blir nær. Anonymkode: 1f52c...c84 Han har kanskje hatt sex med 5 stk i sitt liv, der jeg er den ene. Han er deprimert. Fikk den opp, men tok lang tid, men kom med en gang han tok den inn. Ja virker som han har komplekser for "den". Han har lav selvtillit. Men allikevel. Anonymkode: 621ac...6cd
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #12 Skrevet 4. februar 2023 Flintis skrev (2 minutter siden): Min hypoyese er: Han liker deg og du står på en pidestall og han har ingen verdi. Altså manglende selvbilde. Han prøver nå å få egenverd ved å få ting på stell. Antagelig er det en bra mann som jobber å står på, men ikke har utdanning foreksempel. Det er akkurat det han sier da. At han føler han ikke når opp til meg, han føler seg liten og verdiløs fordi han tror han fortjener noe fra nederste hylle. Snakker drit stygt om seg selv. Han er en bra mann, men klarer ikke innse det selv. Jeg bare syns det er rart, og klarer ikke forstå og prøver å finne løsninger som er mer forståelig i mitt hode. Anonymkode: 621ac...6cd
Flintis Skrevet 4. februar 2023 #13 Skrevet 4. februar 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det er akkurat det han sier da. At han føler han ikke når opp til meg, han føler seg liten og verdiløs fordi han tror han fortjener noe fra nederste hylle. Snakker drit stygt om seg selv. Han er en bra mann, men klarer ikke innse det selv. Jeg bare syns det er rart, og klarer ikke forstå og prøver å finne løsninger som er mer forståelig i mitt hode. Anonymkode: 621ac...6cd Årsaken til dette er ofte noe fra barndommen som har fått feste seg og gjør at positive ting ikke får fylle på selvbildet og da teller likdom ikke det positive du eller andre sier. Jeg vil anbefale timer hos en psykolog med refusjonsordning. Nå kanskje han ser verdi i litt større mål som å slette gjeld osv. Om han har mindre mål foreksempel holde det ryddig så folk kan komme på besøk til enhver tid og det er klart til vask klærne er rene og det blir vasket en gang i uka og han lager seg middag altså vanlige ting som setter en standard for han som menneske som han kan holde uansett om alt raser.Så kan egenverdet bygges rundt dette. Er dette i orden så lever han jo som et menneske og skal være stolt over det. Og da har han noe eget. Så kan han selvfølgelig utvide til andre områder. En trenger ikke begynne med alt husarbeidet heller. Kan begynne med enkle ting rydde av bordet eller re senga.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #14 Skrevet 4. februar 2023 Flintis skrev (8 minutter siden): Årsaken til dette er ofte noe fra barndommen som har fått feste seg og gjør at positive ting ikke får fylle på selvbildet og da teller likdom ikke det positive du eller andre sier. Jeg vil anbefale timer hos en psykolog med refusjonsordning. Nå kanskje han ser verdi i litt større mål som å slette gjeld osv. Om han har mindre mål foreksempel holde det ryddig så folk kan komme på besøk til enhver tid og det er klart til vask klærne er rene og det blir vasket en gang i uka og han lager seg middag altså vanlige ting som setter en standard for han som menneske som han kan holde uansett om alt raser.Så kan egenverdet bygges rundt dette. Er dette i orden så lever han jo som et menneske og skal være stolt over det. Og da har han noe eget. Så kan han selvfølgelig utvide til andre områder. En trenger ikke begynne med alt husarbeidet heller. Kan begynne med enkle ting rydde av bordet eller re senga. Han har ikke gjeld eller ordens problemer. Han er velstelt, har det ryddig og lager mat og alt sånt, han. Rydde av bordet og re senga... tror ikke det er noe han har problem med heller. Vet ikke helt hva du mente med de tingene. Anonymkode: 621ac...6cd
911 Skrevet 4. februar 2023 #15 Skrevet 4. februar 2023 Vær venn og støtte for han så kommer alt det andre kanskje etter hvert.
Fant80 Skrevet 4. februar 2023 #16 Skrevet 4. februar 2023 Han er deprimert. Depresjoner,angst o.l gjør veldig ofte at han rett og slett ikke får stå. Om han gjør,så er det ofte slik at den ikke holder til et samleie. Dette er vanlig,og jeg vet at endel menn sliter med dette. Jeg tipper det er derfor det ikke blir noe "butikk" på deg. 2
Flintis Skrevet 4. februar 2023 #17 Skrevet 4. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Han har ikke gjeld eller ordens problemer. Han er velstelt, har det ryddig og lager mat og alt sånt, han. Rydde av bordet og re senga... tror ikke det er noe han har problem med heller. Vet ikke helt hva du mente med de tingene. Anonymkode: 621ac...6cd Jeg tolket økonomiske problemer som at han hadde gjeld. Det var bare som eksempel på å begynne i det små for å bygge opp egenverd. Siden dette er i orden så bør han gi seg litt ros for dette og kjenne at det står bra til. Altså ta med seg det som er bra, men det ligger antagelig kjempelangt inne. Han må nok til psykolog.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #18 Skrevet 4. februar 2023 Flintis skrev (1 minutt siden): Jeg tolket økonomiske problemer som at han hadde gjeld. Det var bare som eksempel på å begynne i det små for å bygge opp egenverd. Siden dette er i orden så bør han gi seg litt ros for dette og kjenne at det står bra til. Altså ta med seg det som er bra, men det ligger antagelig kjempelangt inne. Han må nok til psykolog. De økonomiske problemene er bare at han ikke får inn nok penger til å kunne leve ordentelig av og vanskelig å få godt betalte jobber uten utdanning i det heletatt. Det blir ganske trangt og han kommer seg liksom ikke vidre pga det. Han hadde lagt seg i graven om jeg hadde måttet betalt noe for han, så dette er et sårt punkt da virker det som. Om han har 500 kroner å leve av de neste 3 ukene så skal han på død og liv allikevel betale for de han er med 🤷♀️ Ja, han må til psykolog, men han er litt sånn at han vil fikse det selv. Tror ikke det skjer med det første, men ja.. Anonymkode: 621ac...6cd
Flintis Skrevet 4. februar 2023 #19 Skrevet 4. februar 2023 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): De økonomiske problemene er bare at han ikke får inn nok penger til å kunne leve ordentelig av og vanskelig å få godt betalte jobber uten utdanning i det heletatt. Det blir ganske trangt og han kommer seg liksom ikke vidre pga det. Han hadde lagt seg i graven om jeg hadde måttet betalt noe for han, så dette er et sårt punkt da virker det som. Om han har 500 kroner å leve av de neste 3 ukene så skal han på død og liv allikevel betale for de han er med 🤷♀️ Ja, han må til psykolog, men han er litt sånn at han vil fikse det selv. Tror ikke det skjer med det første, men ja.. Anonymkode: 621ac...6cd Å sette grenser har jo også noe med egenverd å gjøre, greit å være generøs, men må faktisk sette seg selv først.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #20 Skrevet 4. februar 2023 Så kleint det må være for han å finne denne tråden og se at du tenker slik om han. Jeg tror han ser på deg som en venn. Ikke noe mer. Og at han ikke er homofil, men har store problemer som han må jpbbe med. Og han sier jo at han ikke er interessert i noe forhold. Med deg. Selv om dere har forsøkt å ha sex. Det kan like gjerne være at han fant ut at han faktisk ikke ønsket å ha sex med deg når dette skjedde. Anonymkode: 99de6...02a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå