Gå til innhold

Lå med en lærer

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er ringevikar på en skole, og klarte å ligge med en lærer i går. Vi var ute på lønningspils, og endte opp på nach skikkelig drita. Det er 14 år aldersforskjell mellom oss, jeg hadde rett og slett ikke noe filter. Nå har jeg tusen tanker, men tør ikke si noen ting.

Veit vi møtes på jobb til uka, hva skal jeg gjøre? Skal jeg si noe? 

Anonymkode: 9a5a0...ca8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dere er to voksne mennesker som hadde frivillig samleie.

Gjort er gjort, pult er pult.

Anonymkode: 0d64c...bb3

• Liker 35
  • Hjerte 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger er det helt utrolig hvordan folk klarer å rote det til for seg selv.

Hvis du vet du ikke har filter når du har drukket, da er det kanskje lurt å begrense drikkinga? Neste gang kan det hende du gjør noe enda dummere.

Anonymkode: 49074...1b9

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, kanskje snakke med rektor eller verneombud eller noe? Skikkelig dårlig dømmekraft av læreren...

Anonymkode: b3491...82e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Huff, kanskje snakke med rektor eller verneombud eller noe? Skikkelig dårlig dømmekraft av læreren...

Hvorfor er det dårlig dømmekraft av læreren? Er det ikke like dårlig dømmekraft av ts? 

Anonymkode: 72160...cd6

• Liker 14
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er vel snakk om to kollegaer og ikke lærer-elev

• Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja, like dårlig dømmekraft av begge to, spør du meg.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Like dårlig dømmekraft hos begge to tror jeg vi sier.

Anonymkode: ff854...ca1

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge har visst dårlig dømmekraft i så fall.

Hvorfor lage problemer for læreren når det var noe to voksne mennesker gjorde frivillig?

Da var dumt, man bør ikke være intim med kollegaer. Det er ikke verre enn at TS sier at denne skolen ikke er aktuell å ta vikartimer på lengre om det er ubehagelig å møte på læreren.

Anonymkode: 0d64c...bb3

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags kjemi og dynamikk har dere ellers? Det trenger jo ikke bli ubehagelig dette her? 

Anonymkode: f8e59...4fa

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Begge har visst dårlig dømmekraft i så fall.

Hvorfor lage problemer for læreren når det var noe to voksne mennesker gjorde frivillig?

Da var dumt, man bør ikke være intim med kollegaer. Det er ikke verre enn at TS sier at denne skolen ikke er aktuell å ta vikartimer på lengre om det er ubehagelig å møte på 

.

Endret av Numii
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Villere lønningspils hos dere enn hos oss. De fleste går hjem etter en times tid, eller de fleste møter vel aldri opp.

Men er det noen lærere som har lønn 1. i måneden?

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen lovbrudd begått, rektor har ikke noe oppi her å gjøre. Dere valgte å pule. Sånt skjer. Enten puler dere igjen eller aldri mer. Kleint i to dager kanskje. Lev med det og lær av det. 

Anonymkode: 1bbeb...db8

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Er ringevikar på en skole, og klarte å ligge med en lærer i går. Vi var ute på lønningspils, og endte opp på nach skikkelig drita. Det er 14 år aldersforskjell mellom oss, jeg hadde rett og slett ikke noe filter. Nå har jeg tusen tanker, men tør ikke si noen ting.

Hvorfor skal du si noe?

Han var vel bare glad for å få tømt rognpåsan.

Anonymkode: 15fc2...0e2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det noe å si da? Kan bare smile som vanlig og hilse med et hei. Ikke noe verre enn det. Hva ellers er normalt å gjøre? To voksne mennesker har hatt sex. Ingen big deal i våre dager. Med mindre han er gift eller samboer da.... for han vil det jo da være en litt større deal. 

Stå for det du har gjort, og ikke begynn å overtenke dette. Liker du fyren? Eller er du egentlig ganske likegyldig til han? Er det det siste, kan du jo lett klare å bare oppføre deg normalt på jobb når du ser han, som han er en hvilken som helst kollega.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hengebuksvinet skrev (16 minutter siden):

Villere lønningspils hos dere enn hos oss. De fleste går hjem etter en times tid, eller de fleste møter vel aldri opp.

Men er det noen lærere som har lønn 1. i måneden?

Forsinka lønningspils pga no bursdagsgreier

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ser du for deg at dere kan bli kjærester? for jeg regner med du likte han

Anonymkode: 12ebd...464

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Million skrev (9 minutter siden):

Er det noe å si da? Kan bare smile som vanlig og hilse med et hei. Ikke noe verre enn det. Hva ellers er normalt å gjøre? To voksne mennesker har hatt sex. Ingen big deal i våre dager. Med mindre han er gift eller samboer da.... for han vil det jo da være en litt større deal. 

Stå for det du har gjort, og ikke begynn å overtenke dette. Liker du fyren? Eller er du egentlig ganske likegyldig til han? Er det det siste, kan du jo lett klare å bare oppføre deg normalt på jobb når du ser han, som han er en hvilken som helst kollega.

Jeg er ganske sjenert. Hun er dritsøt og hyggelig. Hun er singel så det er ikke noe problem. Hadde gjort det igjen da! Men tror ikke hun vil.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...