AnonymBruker 10 678 555 22 694 488 Skrevet 4. februar #1 Del Skrevet 4. februar Er det større sjanse for å bli smittet med korona / forkjølelser hvis man reiser til Gran Canaria eller England, enn bare være hjemme her i Norge? Har slitt i 1 år med long covid og luftveisinfeksjoner og er redd for å bli smittet igjen hvis jeg drar utenlands. Anonymkode: e6921...1ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 10 678 555 22 694 488 Skrevet 4. februar #2 Del Skrevet 4. februar Hold deg hjemme, du. Begrens deg til soverommet. Så går nok alt bra. Anonymkode: df454...8d0 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 10 678 555 22 694 488 Skrevet 4. februar #3 Del Skrevet 4. februar Kom akkurat hjem fra Gran Canaria, hele reisefølget på 8 personer er forkjøla😆 Ikke covid, bare lett forkjølelse😅 Tviler på at risikoen er større der enn hjemme. Hold deg på stranda, få sol på kroppen, og ikke spis frokost i buffeten om du skal på hotell med 70% småbarn😆 Anonymkode: 4ea03...eb8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena 6 942 30 811 Skrevet 4. februar #4 Del Skrevet 4. februar 🤦♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 10 678 555 22 694 488 Skrevet 4. februar #5 Del Skrevet 4. februar Reiser dere så mye dere ønsker verden rundt uten tanker for å pådra seg korona eller luftveisinfeksjoner, eller har dere mange vaksiner? Anonymkode: e6921...1ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 10 678 555 22 694 488 Skrevet 4. februar #6 Del Skrevet 4. februar Reiser dit jeg vil😁 har hatt korona 2-3 ganger, og det har jeg fått her hjemme, i ei lita bygd. Har vært på gran canaria, spania, island, sverige og finland og mange ganger i oslo, uten å bli syk, om man ser bort fra lett forkjølelse etter turen til gran canaria. Ikke har jeg passet meg, dynket meg i antibac eller brukt munnbind heller. Gidder ikke mer korona, hysteri og tull nå. Livet leves🥳 Anonymkode: 4ea03...eb8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 10 678 555 22 694 488 Skrevet 4. februar #7 Del Skrevet 4. februar Reiste til utlandet både i 2020 og 2021. Har også pendlet med tog og buss noen måneder. Ennå ikke hatt corona. Anonymkode: 922c3...6ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 10 678 555 22 694 488 Skrevet 4. februar #8 Del Skrevet 4. februar AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Reiser dit jeg vil😁 har hatt korona 2-3 ganger, og det har jeg fått her hjemme, i ei lita bygd. Har vært på gran canaria, spania, island, sverige og finland og mange ganger i oslo, uten å bli syk, om man ser bort fra lett forkjølelse etter turen til gran canaria. Ikke har jeg passet meg, dynket meg i antibac eller brukt munnbind heller. Gidder ikke mer korona, hysteri og tull nå. Livet leves🥳 Anonymkode: 4ea03...eb8 Hvis man ikke sliter i månedsvis etter korona, er man ikke redd for å bli dårlig. Ts Anonymkode: e6921...1ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 10 678 555 22 694 488 Skrevet 5. februar #9 Del Skrevet 5. februar AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Hvis man ikke sliter i månedsvis etter korona, er man ikke redd for å bli dårlig. Ts Anonymkode: e6921...1ed Vel, jeg er i risikogruppe. Har hatt kreft for en tid tilbake siden. Men som sakt, smittet kan du bli overalt. Jeg har blitt det hjemme på bygda alle gangene. Orker ikke gå å bekymre meg for tenk om, visst at, dersom... Men om du velger å være så redd korona er det sikkert best å holde seg hjemme😅 Anonymkode: 4ea03...eb8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kompetent 737 649 Skrevet 5. februar #10 Del Skrevet 5. februar (endret) Uansett er det lurt å ha gode D-vitamin-verdier både som forebygging og beskyttelse mot alvorlig sykdom. Dr. Campbell redegjør for forskning omkring det i denne videoen: https://www.youtube.com/watch?v=x5sc7G4s4CY Endret 5. februar av Kompetent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 10 678 555 22 694 488 Skrevet 5. februar #11 Del Skrevet 5. februar Kompetent skrev (23 minutter siden): Uansett er det lurt å ha gode D-vitamin-verdier både som forebygging og beskyttelse mot alvorlig sykdom. Dr. Campbell redegjør for forskning omkring det i denne videoen: https://www.youtube.com/watch?v=x5sc7G4s4CY Helsemyndighetene har gått bort ifra at høye D vitamin mengder forebygger korona eller gir deg lettere sykdom. Jeg hadde så høyt d vitamin lager at jeg måtte kutte ut d vitamin tilskudd noen måneder, og ble likevel veldig syk med long covid. Ts Anonymkode: e6921...1ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå