AnonymBruker 10 692 521 22 731 236 Skrevet 4. februar #1 Del Skrevet 4. februar Jeg har mistet sexlysten nå under 1.trimester er mer opptatt av kos og nærhet nå. Vi kan godt ha sex men noen ganger blir mannen min så ivrig og har lyst til å holde på lenge, der er ikke jeg nå. Jeg vil helst bare ha sex i 5-15 min få en orgasme og legge meg, skal jeg være helt ærlig. Jeg orker ikke timesvis med kos og sex nå. Han forstår det, men noen ganger blir det litt "overtenning" og han draar det ut, jeg sier at jeg ikke orker mer og han forstår det, jeg legger meg til å sove og etter en stund kommer han allikevel "snikende" innpå😅 og det er greit hvis han bare kunne kommet og blitt ferdig med det, men da begynner han igjen på en ny "long session". . . Til slutt blir jeg forbanna og sier at JEG SKAL SOVE. Vi kan le av det i ettertid og jeg har sagt til han at kanskje jeg er tilbake til meg selv etter uke 12, men hvis vi skal ha sex nå får det bli en rask én. Føler at jeg plutselig er sammen med en ivrig tenåring som blir enda mer gira når jeg er "avvisende". Kan legge til at vi har vært sammen i 15 år og vi hadde et godt sexliv før graviditen. Noen andre som opplever utfordringer i sexlivet eller mangler sexlyst under graviditeten? Når kom den tilbake? Hvordan ble din partner? Anonymkode: 3a2e8...a5d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 10 692 521 22 731 236 Skrevet 4. februar #2 Del Skrevet 4. februar Jeg mistet også sexlysten i første trimester, men fikk den tilbake i andre:) Har ikke erfaring med å ha så lange sessions da - vi har bare sex i maks en halvtime uansett. Jeg har lett for å komme, så mer enn nok fornøyd med det her😊 Merket ingen forskjell på lyst hos mannen før og etter jeg ble gravid, men er fortsatt bare i uke 18, så får se hvordan det blir utover. Anonymkode: 5fe8c...b10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 10 692 521 22 731 236 Skrevet 4. februar #3 Del Skrevet 4. februar 2 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg mistet også sexlysten i første trimester, men fikk den tilbake i andre:) Har ikke erfaring med å ha så lange sessions da - vi har bare sex i maks en halvtime uansett. Jeg har lett for å komme, så mer enn nok fornøyd med det her😊 Merket ingen forskjell på lyst hos mannen før og etter jeg ble gravid, men er fortsatt bare i uke 18, så får se hvordan det blir utover. Anonymkode: 5fe8c...b10 Ja, jeg har også lett for å komme, men mannen min setter pris på lek i laange tider innimellom. Det kan være fint det, men alt til sin tid. Nå hadde 15 min holdt i massevis for min del😅 Blir spennende og se hvordan jeg blir i 2.trimester. Anonymkode: 3a2e8...a5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 10 692 521 22 731 236 Skrevet 4. februar #4 Del Skrevet 4. februar Er det ikke bare å si, nå blir det kun korte økter? Han bør jo trene seg til å sette pris på det, for sannsynligheten er stor for at det blir mye kjappiser også etter at babyen er født 😅 Typ det man rekker mens babyen sover. Han bør være glad for at du orker å være med på noe i det hele tatt, det er det ikke alle som orker eller kan pga. kroppen. Jeg merket forrige gang at jeg fikk mye lyst mot slutten, 3.trimester. Dessverre fikk mannen da mindre lyst, magen var stor og han begynte vel å tenke mer på at det var en baby der og tenk om noe ble satt i gang pga. sex😬 Anonymkode: e3f09...947 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 10 692 521 22 731 236 Skrevet 4. februar #5 Del Skrevet 4. februar Jeg hadde så og si null se lyst hele svangerskapet, men fikk den til gjengjeld tilbake femdoblet rett etter fødsel. Hadde nedtelling til 6 uker hadde gått 😛 Anonymkode: d9174...787 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 10 692 521 22 731 236 Skrevet 4. februar #6 Del Skrevet 4. februar 1 hour ago, AnonymBruker said: Er det ikke bare å si, nå blir det kun korte økter? Han bør jo trene seg til å sette pris på det, for sannsynligheten er stor for at det blir mye kjappiser også etter at babyen er født 😅 Typ det man rekker mens babyen sover. Han bør være glad for at du orker å være med på noe i det hele tatt, det er det ikke alle som orker eller kan pga. kroppen. Jeg merket forrige gang at jeg fikk mye lyst mot slutten, 3.trimester. Dessverre fikk mannen da mindre lyst, magen var stor og han begynte vel å tenke mer på at det var en baby der og tenk om noe ble satt i gang pga. sex😬 Anonymkode: e3f09...947 Joda, jeg har sagt det. Men føler allikevel at han blir revet med og draar det ut. 😅 Anonymkode: 3a2e8...a5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 10 692 521 22 731 236 Skrevet 4. februar #7 Del Skrevet 4. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg hadde så og si null se lyst hele svangerskapet, men fikk den til gjengjeld tilbake femdoblet rett etter fødsel. Hadde nedtelling til 6 uker hadde gått 😛 Anonymkode: d9174...787 Man kan jo ha sex før de 6 ukene så lenge det føles greit og man bruker kondom 🤷🏼♀️ med mindre man har fått klar beskjed om å IKKE ha sex på grunn av noe som har oppstått under fødsel da Anonymkode: d93a0...aee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 10 692 521 22 731 236 Skrevet 4. februar #8 Del Skrevet 4. februar For en merkelig mann. Virker jo som han tenner på at du ikke ønsker 😶 Det er virkelig ikke normalt å holde på slik han gjør. Anonymkode: 473a4...adb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DildoShwaggins 539 1 914 Skrevet 4. februar #9 Del Skrevet 4. februar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): For en merkelig mann. Virker jo som han tenner på at du ikke ønsker 😶 Det er virkelig ikke normalt å holde på slik han gjør. Anonymkode: 473a4...adb Haha nei nå må du skjerpe deg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 10 692 521 22 731 236 Skrevet 4. februar #10 Del Skrevet 4. februar DildoShwaggins skrev (1 minutt siden): Haha nei nå må du skjerpe deg Det er mannen til ts som burde skjerpe seg. Anonymkode: 473a4...adb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DildoShwaggins 539 1 914 Skrevet 4. februar #11 Del Skrevet 4. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er mannen til ts som burde skjerpe seg. Anonymkode: 473a4...adb Fordi han vil ha sex med dama si? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 10 692 521 22 731 236 Skrevet 4. februar #12 Del Skrevet 4. februar DildoShwaggins skrev (3 minutter siden): Fordi han vil ha sex med dama si? Fordi han ikke respekterer henne. Hun har gitt beskjed flere ganger at hun ikke ønsker lange økter, men han gir blaffen og fortsetter. Ts må til slutt bli sint og gi beskjed om at hun ønsker søvn. Hvem holder på slik? Anonymkode: 473a4...adb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DildoShwaggins 539 1 914 Skrevet 4. februar #13 Del Skrevet 4. februar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Fordi han ikke respekterer henne. Hun har gitt beskjed flere ganger at hun ikke ønsker lange økter, men han gir blaffen og fortsetter. Ts må til slutt bli sint og gi beskjed om at hun ønsker søvn. Hvem holder på slik? Anonymkode: 473a4...adb Trist at du ikke har et fungerende sexliv, eller at du evner å lese. Han gjør det av og til, å det selvfølgelig lov å prøve seg når man er i et normalt forhold. Det er da ikke som at han voldtar ho, han stopper jo når hun ber om det. De har tydeligvis et sunt og godt sexliv til vanlig, så det er normalt for dem å holde på lenge. Så ikke kom å lat som at han er en ekkel gris som tenner på at ho ikke vil. Du må jo være syk i hodet som får den ideen ut fra teksten til Ts. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 10 692 521 22 731 236 Skrevet 4. februar #14 Del Skrevet 4. februar DildoShwaggins skrev (Akkurat nå): Trist at du ikke har et fungerende sexliv, eller at du evner å lese. Han gjør det av og til, å det selvfølgelig lov å prøve seg når man er i et normalt forhold. Det er da ikke som at han voldtar ho, han stopper jo når hun ber om det. De har tydeligvis et sunt og godt sexliv til vanlig, så det er normalt for dem å holde på lenge. Så ikke kom å lat som at han er en ekkel gris som tenner på at ho ikke vil. Du må jo være syk i hodet som får den ideen ut fra teksten til Ts. Men særlig hensynsfull er han ikke. Anonymkode: e3f09...947 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DildoShwaggins 539 1 914 Skrevet 4. februar #15 Del Skrevet 4. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men særlig hensynsfull er han ikke. Anonymkode: e3f09...947 Det blir som å si at Ts ikke er hensynsfull mot hva mannen ønsker. Han gjør da vitterlig ikke noe galt, han har lyst på kjæresten sin. Å han stopper når hun ikke vil. Hvorfor har det blitt så galt at mannen prøver seg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 10 692 521 22 731 236 Skrevet 4. februar #16 Del Skrevet 4. februar AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg har mistet sexlysten nå under 1.trimester er mer opptatt av kos og nærhet nå. Vi kan godt ha sex men noen ganger blir mannen min så ivrig og har lyst til å holde på lenge, der er ikke jeg nå. Jeg vil helst bare ha sex i 5-15 min få en orgasme og legge meg, skal jeg være helt ærlig. Jeg orker ikke timesvis med kos og sex nå. Han forstår det, men noen ganger blir det litt "overtenning" og han draar det ut, jeg sier at jeg ikke orker mer og han forstår det, jeg legger meg til å sove og etter en stund kommer han allikevel "snikende" innpå😅 og det er greit hvis han bare kunne kommet og blitt ferdig med det, men da begynner han igjen på en ny "long session". . . Til slutt blir jeg forbanna og sier at JEG SKAL SOVE. Vi kan le av det i ettertid og jeg har sagt til han at kanskje jeg er tilbake til meg selv etter uke 12, men hvis vi skal ha sex nå får det bli en rask én. Føler at jeg plutselig er sammen med en ivrig tenåring som blir enda mer gira når jeg er "avvisende". Kan legge til at vi har vært sammen i 15 år og vi hadde et godt sexliv før graviditen. Noen andre som opplever utfordringer i sexlivet eller mangler sexlyst under graviditeten? Når kom den tilbake? Hvordan ble din partner? Anonymkode: 3a2e8...a5d DildoShwaggins skrev (1 minutt siden): Det blir som å si at Ts ikke er hensynsfull mot hva mannen ønsker. Han gjør da vitterlig ikke noe galt, han har lyst på kjæresten sin. Å han stopper når hun ikke vil. Hvorfor har det blitt så galt at mannen prøver seg? Det er ikke galt å prøve seg. Og de har jo sex. Bare ikke like langdrygt som han ønsker. Jeg synes faktisk det er litt hensynsløst å draaa det ut når dama er gravid og trøtt. Dette er ikke tiden for maratonsessions, men han driter tydeligvis litt i hva hun prøver å formidle. Han burde være mer lydhør, ellers kan det hende han skader noe som virker å være veldig fint mellom dem til vanlig. Jeg spør: Hvor god elsker er han hvis han ikke legger merke til eller bryr seg om at hans partner er godt og vel ferdig med økten og håper at han skal bli ferdig snart? Anonymkode: e3f09...947 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå