Gå til innhold

Kafeer/restauranter i Oslo

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er ikke godt kjent i Oslo, og skal bo en periode her på hotell, og må spise middag ute. I går var det total skivebom da jeg trodde jeg hadde funnet et bra sted med ok priser. Kjøpte omelett med salat og foccacia, og det brødet er det seigeste brødet jeg har spist😅Klarte knapt å rive det i biter hehe. Skal helst ikke spise mye brødmat pga ibs(ihvertfall ikke lyst brød) og har hatt vondt i magen og forstoppelse siden fadesen i går. Er det noen «magevennlige» steder med god mat å anbefale meg? Ikke pølse på kiosken eller bølgen og moi, men vanlig mat😁hehehe

Anonymkode: f8231...b22

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

New Anarkali på Grünerløkka har vært en av mine favoritter i mange, mange år. Koselig sted, koselige servitører og veldig god mat (hvis indisk teller som vanlig mat, da). Om det er magevennlig vet jeg ikke, men du kan vel droppe naan? 

Anonymkode: 36e11...7ea

• Hjerte 1
Skrevet

På Grønland har du masse billig deilig mat fra alle type land. Jeg handlet alltid takeaway der når jeg bodde på hotell i 3 mnd.

Alt fra indisk til grill gourmet til tyrkisk herlig mat til typisk norsk pizza og burger til en billig penge

Anonymkode: 9626f...7f9

Skrevet

Lille saigon! Billig, og veldig smakfullt

Anonymkode: 5a18d...5f9

• Hjerte 1
Skrevet

Liker en burger-restaurant rett ved Majorstua-krysset (glemt navnet). Ellers er Egon ikke så verst i min bok, de fantes på Ullevål stadion under hotellet og ved Oslo S sist jeg var mye i Oslo.

Anonymkode: a4228...110

Skrevet

Hola, vet noen om et bra sted man kan kjøpe gryterett? ikke toro med pølse🫣Men kvalitet med storfekjøtt😁I Oslo. Jeg er sulten. Studerer menyen på «Lett» men de der sunne bowlene ser ut som en grønnsaksgrøt🤢

Anonymkode: f8231...b22

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Liker en burger-restaurant rett ved Majorstua-krysset (glemt navnet). Ellers er Egon ikke så verst i min bok, de fantes på Ullevål stadion under hotellet og ved Oslo S sist jeg var mye i Oslo.

Anonymkode: a4228...110

Både Larsen og Cafe Billabong ligger rett ved og er mye bedre og ikke minst hyggeligere enn Kverneriet…

Egon på Ullevål er borte.

Endret av Entern

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...