Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skal søke stilling innen forpleining/heliport/beredskap. Hvor mye får man i tillegg? Jeg vet at jeg dessverre ikke får med meg min ansiennitet fra landjobb offshore, så jeg begynner på 0 år. Har 14 år ellers…

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Sophie-Ann skrev (13 timer siden):

Jeg skal søke stilling innen forpleining/heliport/beredskap. Hvor mye får man i tillegg? Jeg vet at jeg dessverre ikke får med meg min ansiennitet fra landjobb offshore, så jeg begynner på 0 år. Har 14 år ellers…

Regner med du får tillegg for nattskift, helligdag, og gjerne noen beredskapstillegg.  Relevant fagbrev kan også gi tillegg. Og så blir det sikkert litt kursing på fritiden i løpet av året.  Kanskje du må jobbe lenger pga dårlig vær. Det gir en god del ekstra.  Tariffavtalene ligger lett tilgjengelig på nett.

Anonymkode: 5e819...6c1

• Liker 1
Skrevet

Regner med du prøver søke i Equinor.
I Equinor har jeg ca 37 000 i mnd etter skatt før tilleggene. (Fast lønn)

Tilleggene kommer oppå der igjen og varierer. Jeg reiser rundt og hvor mye jeg får avhenger av om jeg feks har ei uke på helidekk, overtid, nattarbeid, osv. 

Anbefaler forøvrig fagbrev. Det er veldig mange søkere siden det er rolig i de andre firmaene og de er knallharde på at søkere bør ha fagbrev/god kompetanse 

Lykke til

Anonymkode: 705cd...194

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...