Gå til innhold

Fruktbarhet i 30-årene

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er vel ingen som har angra på å ha fått barn. Om man vil ta en runde til er vel en annen sak 

Anonymkode: 5492f...942

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er vel ingen som har angra på å ha fått barn. Om man vil ta en runde til er vel en annen sak 

Overraskende mange angrer på å ha fått barn. Har lest i en artikkel at det er så mange som en av åtte.

Du finner side opp og ned av å google "angrer på å ha fått barn"

Anonymkode: eff1d...a95

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Vet ikke helt når eller hvor stresset kom fra men syns jeg har hørt så mye at menn som ønsker familie søker kvinner godt under 30, så i underbevisstheten har det kanskje satt seg at jeg er for gammel selv om jeg logisk sett har visst at jeg ikke er det grunnet regelmessig mens og eggløsning, og mor som ikke kom i overgangsalder før hun var 55.

Fikk resultatene av en fruktbarhetstest nylig inklu ultralyd av eggstokker og fikk beskjed om at jeg har en del år på meg, er veldig fruktbar og masse friske egg, gynekologen personlig forstod ikke stresset mitt selv når jeg var der. 

Så nå føler jeg meg nesten enda mer forvirret. Hvorfor vil ikke menn skape familie med kvinner over 30 når man har flere år på seg og fremdeles er veldig fruktbare? Får liksom inntrykk av at de tror kvinner er sterile når de fyller 30? Jeg har snakket med gynekologen om inseminasjon til neste år så er ingen krise for min del heldigvis, jeg trenger ikke forbli barnløs, men skulle helst hatt barn med en mann jeg elsker 

K33 

Anonymkode: dd3df...f2d

Hva snakker du om egentlig? Ønsker du en mann å skape familie med? Har aldri hørt menn spesifikt si det du påstår her, og det kommer vel helt an på alder hos mannen hvilke alder han foretrekker selv? En mann på 33-35 år ville nok fint blitt sammen med deg. Skjønner liksom ikke helt hva du egentlig lurer på her. Sliter du med å finne en mann?

Anonymkode: eedd6...1b0

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er nok mange som angrer. Ikke alle som har en iboende lyst til å få barn, men velger å få barn fordi det er "det rette" og "det alle andre gjør" og "det er jo sånn det skal være". Typisk overfladiskhet som ikke ser særlig substansen av ting, kanskje. Og som bare går med vinden. A4-deluxe.

• Liker 1
Skrevet

Hei TS

Hvordan tok du denne testen? Via fastlege eller privat? Hva kostet det isåfall?

k34

Anonymkode: 7efb7...e6f

Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Hva snakker du om egentlig? Ønsker du en mann å skape familie med? Har aldri hørt menn spesifikt si det du påstår her, og det kommer vel helt an på alder hos mannen hvilke alder han foretrekker selv? En mann på 33-35 år ville nok fint blitt sammen med deg. Skjønner liksom ikke helt hva du egentlig lurer på her. Sliter du med å finne en mann?

Vet ikke om jeg kan si at jeg sliter for får jo mye oppmerksomhet når jeg er ute og blir bedt ut en del. Men tenker det sikkert er useriøs oppmerksomhet og unngår de ytterligere etter å ha hørt følgende utsagn jeg skrev om i HI. Har og tenkt jeg bør finne en mann utenlands i Europa siden de virker å være mer interessert i meg enn nordmenn da de viser overraskende stor interesse mens de norske jeg har datet ikke er like på. 

15 minutter siden, AnonymBruker said:

Hei TS

Hvordan tok du denne testen? Via fastlege eller privat? Hva kostet det isåfall?

k34

Anonymkode: 7efb7...e6f

Privat. Her har du eksempel hvis du bor i Oslo 😊

https://www.majorstuakvinneklinikk.no/infertilitetsutredning/?gclid=Cj0KCQiAofieBhDXARIsAHTTldrPiiv5mkJVwnpXqr742qepvTQEPpKkegq9EknXC3uPA5guMwfQH_UaAqYaEALw_wcB

Anonymkode: dd3df...f2d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...