Gå til innhold

Hvilke «hus-ting» liker du minst?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hus-ting i mangel av noe bedre ord. Da altså, alt man har i huset. Er det noen spesielle stiler eller produktet innen interiør, servise, tekstiler etc du ikke liker og hadde sagt nei takk til å ha i ditt hjem? Vær gjerne spesifikk. 
 

jeg liker ikke, og vil ikke ha: 

Ting med love eller home, inkl de nye mummikoppene

Liker virkelig ikke Alveskog og Alv fra Wik og Walsøe. Vet ikke hvorfor, men syns de er så ulekre og støgge

teite skilt og wallstickers med sånn oppskrift på en lykkelig familie og annet idiotisk svada

Svart skinnsofa og glassbord og svarte hyller/skjenker

Treape fra Kay Bojesen

 

Anonymkode: 8f3e6...99b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Raptuss

Glassbord

Teite ord og wallstikkers

Dusjforheng (alle typer)

Baderoms matter, særlig ved toalettet. Sånn matchende sett er det verste jeg vet, både stygt og ekkelt på samme tid.
 
Meterhøye og større julenisser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grå møbler, vegger og kjøkkenfronter. Møbler av denne typen: 

206C0EB5-3E6B-4BD1-8671-39B1A43E56F7.jpeg.37f9d069a9dda2d282d8982b65e3971d.jpeg

Anonymkode: d590a...6f2

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minimalisme (altså tomhet og fraværende ting og dekor som skaper et hjem for meg)

Anonymkode: 3f3d0...7d2

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Maximalisme. Jeg blir kvalm av å se på så mange ting.

Anonymkode: eef81...2d5

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hus-ting i mangel av noe bedre ord. Da altså, alt man har i huset. Er det noen spesielle stiler eller produktet innen interiør, servise, tekstiler etc du ikke liker og hadde sagt nei takk til å ha i ditt hjem? Vær gjerne spesifikk. 
 

jeg liker ikke, og vil ikke ha: 

Ting med love eller home, inkl de nye mummikoppene

Liker virkelig ikke Alveskog og Alv fra Wik og Walsøe. Vet ikke hvorfor, men syns de er så ulekre og støgge

teite skilt og wallstickers med sånn oppskrift på en lykkelig familie og annet idiotisk svada

Svart skinnsofa og glassbord og svarte hyller/skjenker

Treape fra Kay Bojesen

 

Anonymkode: 8f3e6...99b

Viktig å presisere at det jeg ikke vil ha i mitt hjem ikke er det samme som at jeg brekker meg når jeg er på besøk hos andre, men jeg er enig i alle tingene du nevner. Jeg er heller ikke fan av barkrakker (om du ikke har en bar hjemme)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

shabby chic ting - som er så 2000 thing 

alt fra nille egentlig 

 

Anonymkode: 063dc...3e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wallstickers, bokstaver som dekor. (Kjøleskapspoesi er unntatt). 
Veldig «glatt» hjem. Jeg liker når hjem ser bebodd ut. 
bombai møblement og møbler fra home and cottage.
 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke hva noe av det dere snakker om er, men jeg vil ikke ha tekstiler eller møbler som er ekle å ta på eller som ikke kan vaskes. Og ingenting som er så dyrt at jeg ikke tåler at det blir ødelagt. 

Anonymkode: d7a85...5db

  • Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja.. det er mange ting jeg personlig ikke ville hatt i mitt eget hjem, inkludert en del av det som nevnes her. Men jeg liker å besøke folk som pynter etter egen smak og setter sitt eget preg på hjemmet sitt uten å bare følge trender eller være redd for "hva andre synes". Sånn sett kan jeg vel si at det jeg liker minst, er når det er mangel på hus-ting/dekor i et hjem. Liker når folk pynter, selv om jeg ikke personlig liker akkurat den samme pynten de liker 😊

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glassbord. Bokstaver og ordtak. Liksom-sølv-dritt. Store lysekroner. Men det verste er de som har helt fargeløst interiør. Grått, grått, grått...

Anonymkode: bec33...502

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig er jeg ingen fan av home skilt, livsmotto og sitater på veggen. Det er vel det verste jeg ser. Er heller ikke noe fan av gasskammer badene som var populære en stund tilbake. Ellers beundrer jeg en original stil, selv om jeg personlig ikke ville hatt det sånn. 

Anonymkode: 2e38c...b58

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg liker rett og slett ikke hus som er rett ut av en Bohus katalog. Instagram hus kan det også kalles. Der alt står i stil og er perfekt, det ser rett og slett ut som det er klart til photoshoot til nye Skeidar katalogen. Det er pent ja - men det har da null sjel. Hva skjedde med personlig pynt? Mååååå alle «kule» folk ha nøyaktig samme dritten? 

  • Liker 6
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Personlig er jeg ingen fan av home skilt, livsmotto og sitater på veggen. Det er vel det verste jeg ser. Er heller ikke noe fan av gasskammer badene som var populære en stund tilbake. Ellers beundrer jeg en original stil, selv om jeg personlig ikke ville hatt det sånn. 

Anonymkode: 2e38c...b58

Hva er gasskammer bad? De mørke? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støtter minimalisme:nikke: 

Et hvit klinisk 'hjem', møbler og vegger der alt er hvitt eller beige, eller muligens noe så vågalt som grått.... Eller å følge siste skrik i alt og ett og Stylet hjem der det ser ut som du går rett inn i et magasin der alt er strøket uten det minste for for personlighet eller personlig smak; sånt får jeg litt avsmak på. 

  • Liker 8
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skreppamedleppa skrev (Akkurat nå):

Støtter minimalisme:nikke: 

Et hvit klinisk 'hjem', møbler og vegger der alt er hvitt eller beige, eller muligens noe så vågalt som grått.... Eller å følge siste skrik i alt og ett og Stylet hjem der det ser ut som du går rett inn i et magasin der alt er strøket uten det minste for for personlighet eller personlig smak; sånt får jeg litt avsmak på. 

Helt enig. Ironisk nok er det disse som føler seg unike. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...