Nieida Skrevet 20. desember 2005 #1 Skrevet 20. desember 2005 Har en engelsk utgave av windowsXP, har nå kjøpt en norsk utgave og skal legge den inn, men hvordan? Trodde jeg kunne sette inn CD og starte opp maskinen på nytt , men så lett var det ikke. Vi har 2 partisjoner på maskinen C og D, hva gjør jeg, noen sier at jeg må boote den, men hva er det. Innrømmer at jeg er rimelig borte vekk.. Skal iallefall reinnstallere Windows eller heter det formattere harddisken?
Gjest gjest1 Skrevet 20. desember 2005 #2 Skrevet 20. desember 2005 Sannsynligvis må du inn i BIOS og endre oppstartsrekkefølgen på maskinen slik at den starter CD-rom stasjonen før den går til harddisken.
Nieida Skrevet 20. desember 2005 Forfatter #3 Skrevet 20. desember 2005 Hvordan går jeg inn i BIOSEN?
Cronos Skrevet 21. desember 2005 #4 Skrevet 21. desember 2005 Du holder inne DEL-knappen rett etter at du har startet opp maskinen.
Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2005 #5 Skrevet 21. desember 2005 Det kommer litt an på hva slags maskin det er. Jeg har maskiner som krever at jeg holder inne F2 eller F6-tasten. Det står på skjermen under oppstarten. (Press XX to enter setup)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå