Gjest Telefonia Skrevet 20. desember 2005 #1 Skrevet 20. desember 2005 Vurderer å kjøpe ny mobil. Liker klapptelefonene fra Samsung. Har sett at de har en 3G telefon, modell SGH-Z500. Noen som har erfaring med denne modellen? Er det noe poeng å kjøpe 3G telefon nå, eller bør jeg vente? Vurderer også E730 som er en vanlig telefon. Erfaringer med denne?
Arwen Skrevet 20. desember 2005 #2 Skrevet 20. desember 2005 Jeg har E 730 og er fornøyd, litt dårlig batterikapasitet bare. Batteriet blir fort dårlig.
Gjest gjest1 Skrevet 20. desember 2005 #3 Skrevet 20. desember 2005 Jeg har en D500, og er generelt sett fornøyd med denne. Jeg synes det er endel unødvendige omveier i menyene, men dette kommer seg vel etterhvert som jeg blir vant med telefonen. Men alt i alt så er jeg fornøyd med Samsung. Fantastiske skjermer og en følelse av at det er en solid telefon. Ikke noen knirkende deler eller taster her nei. Ang 3G vs vanlig, så må du nesten se på hva du bruker telefonen til. Sender du bare sms og ringer, så trenger du vel strengt tatt ikke en 3G telefon. Jeg valgte å kjøpe en vanlig GSM telefon denne gangen fordi jeg ikke kjenner noen som har anskaffet seg en 3G telefon ennå slik at jeg dermed ikke kan benytte meg av videosamtaler. Å se på tv programmer på en knøttsmå mobilskjerm frister ikke.
Gjest Gjest Skrevet 20. desember 2005 #4 Skrevet 20. desember 2005 Takk for svar. Søkte på Samsung her på KG og så at flere var fornøyd med D500. Vurderer nå D600 også, i tillegg til de andre to. enig med deg Hawkeye at det er unødvendig med 3G når ingen man kjenner har det. Men kjøper jeg mobil nå kommer jeg (antakelig) til å ha den en stund. Rener også med at 3G blir bedre etterhvert. Må dra å se på de ulike modellene i morgen tror jeg. Hvis det er flere synspunkter tar jeg gjerne i mot.
Gjest gjest1 Skrevet 20. desember 2005 #5 Skrevet 20. desember 2005 Du kan jo og ta en tur innom www.amobil.no og kikke på tester og brukererfaringer på de forskjellige mobilene.
Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2005 #6 Skrevet 21. desember 2005 Var og så på D600 i dag. Synes kanskje den er litt stor (og prøvetelefonen i butikken var litt slitt og "plastikk, er den det i virkeligheten?). D500 er mindre, men den har ikke like bra kamera. Har lyst på en mobil med bra kamera. Vurderer fortsatt E730. Trenger ikke mp3 spiller, for det har jeg, men radio kan jo kanskje være praktisk. Hva skal jeg velge?
iss Skrevet 23. desember 2005 #7 Skrevet 23. desember 2005 Jeg har D500 og er fornøyd med den, men synes batterikapasiteten er skikkelig dårlig.. Ellers er jeg enig i at samsung er bra telefoner!! Jeg ville nok valgt D600 idag, jeg savner radio på telefonen utrolig mye... Og selv om du har mp3 spiller er det greit å ha en telefon også med dette. D500 har mp3 spiller men ikke stort minne. Er jo et pluss at kameraet er bedre på D600 da!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå