AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #1 Skrevet 3. februar 2023 Altså, drikke 2-3 bokser hver eneste dag er ikke bra. Men en Monster 2-3 ganger i uka, om en jobber nattskift, det er jo ikke skadelig i det hele tatt. Er rundt 150 mg koffein der, som tilsvarer mindre enn en stor espresso-kaffekopp. Så hvorfor hatet? Anonymkode: ed95b...47c 1
Hill83 Skrevet 3. februar 2023 #2 Skrevet 3. februar 2023 Nei masse gode saker der div e stoffer , sukker og koffein. Du dauer ikke men kostholdet ditt er sikkert deretter når du foretrekker energi drikk. 5 2
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #3 Skrevet 3. februar 2023 Hill83 skrev (Akkurat nå): Nei masse gode saker der div e stoffer , sukker og koffein. Du dauer ikke men kostholdet ditt er sikkert deretter når du foretrekker energi drikk. Du får kjøpt dem uten sukker. Sier du at e-stoffer er farlig? Er koffein farlig? Når ble koffein farlig? Anonymkode: ed95b...47c 2 2
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #4 Skrevet 3. februar 2023 Jeg drikker 1 energidrikk om dagen, (av og til to hvis det er to med bare 105 mg koffein, men det er sjelden). Ikke med sukker, da, fordi jeg ikke vil kaste bort kalorier på det. Drikker ikke kaffe (liker ikke smaken), og jeg er veldig aktiv, trener masse og spiser ellers sunt. Drikker ikke engang alkohol. Så tenker at en liten last skal jeg ha. Gir meg energi til å komme meg gjennom arbeidsdagen og en krevende hverdag. Anonymkode: f5a3f...78c 1 1
anon01 Skrevet 3. februar 2023 #5 Skrevet 3. februar 2023 Tror nok mye av forklaringen ligger i at det appellerer til ett yngre publikum. Kult design/logoer, tekst på boksen etc. Jeg begynte å drikke kaffe som 13 åring. Ingen ropte om det. Når jeg drakk energidrikk på jobb som 23 åring reagerte mange. 7
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #6 Skrevet 3. februar 2023 Litt morsomt med hatet på energidrikker når folk skal drikke kaffe HELE TIDEN Anonymkode: b1c2c...751 10 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #7 Skrevet 3. februar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg drikker 1 energidrikk om dagen, (av og til to hvis det er to med bare 105 mg koffein, men det er sjelden). Ikke med sukker, da, fordi jeg ikke vil kaste bort kalorier på det. Drikker ikke kaffe (liker ikke smaken), og jeg er veldig aktiv, trener masse og spiser ellers sunt. Drikker ikke engang alkohol. Så tenker at en liten last skal jeg ha. Gir meg energi til å komme meg gjennom arbeidsdagen og en krevende hverdag. Anonymkode: f5a3f...78c En energidrikk om dagen skader jo ingen. Hva sier vi til folk som får i seg 1.5l Pepsi Max om dagen? Anonymkode: ed95b...47c
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #8 Skrevet 3. februar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Litt morsomt med hatet på energidrikker når folk skal drikke kaffe HELE TIDEN Anonymkode: b1c2c...751 Eller Pepsi Max. Kjenner mange som drikker 2-3l om dagen. 🤣 Anonymkode: ed95b...47c
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #9 Skrevet 3. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Litt morsomt med hatet på energidrikker når folk skal drikke kaffe HELE TIDEN Anonymkode: b1c2c...751 Enda morsommere med noen som hater på noe. Anonymkode: 3a3fe...354 6 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #10 Skrevet 3. februar 2023 5 minutter siden, AnonymBruker said: Altså, drikke 2-3 bokser hver eneste dag er ikke bra. Men en Monster 2-3 ganger i uka, om en jobber nattskift, det er jo ikke skadelig i det hele tatt. Er rundt 150 mg koffein der, som tilsvarer mindre enn en stor espresso-kaffekopp. Så hvorfor hatet? Anonymkode: ed95b...47c Synd jeg ikke er tannlege - man kan tjene gode penger på å reparere tennene til folk som har ødelagt tannemaljen fullstendig ved å slurpe i seg syreholdige drikker som brus eller energidrikk. Så det er ingen grunn til å hate fjols, men de som drikker dette er heller ikke utpreget intelligente når de selv velger å ta knekken på tennenes naturlige beskyttelse, og utsette seg selv for skyhøye tannlegeregninger. Energidrikk og brus er noe man kan bruke som rustfjerner, ikke næringsmiddel. Anonymkode: 90199...15a 3 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #11 Skrevet 3. februar 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Altså, drikke 2-3 bokser hver eneste dag er ikke bra. Men en Monster 2-3 ganger i uka, om en jobber nattskift, det er jo ikke skadelig i det hele tatt. Er rundt 150 mg koffein der, som tilsvarer mindre enn en stor espresso-kaffekopp. Så hvorfor hatet? Anonymkode: ed95b...47c Ikke hat, men må rette deg litt, for det er skadelig. AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Litt morsomt med hatet på energidrikker når folk skal drikke kaffe HELE TIDEN Anonymkode: b1c2c...751 Det er ikke pga koffeinet noen drikker mye kaffe og styrer unna energidrikker. Det er jo kjemikalier nok i en energidrikk til at liket ikke råtner graven. Kan man mumifisere menneskekroppen så har man fått i seg for mye kjemikalier. Anonymkode: 71ee4...db5 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #12 Skrevet 3. februar 2023 Det er noe av det mest usunne og skadelige man kan drikke Anonymkode: b866d...1b3 1 1
pautina Skrevet 3. februar 2023 #13 Skrevet 3. februar 2023 Det er nok absolutt ikke sunt, men jeg skal ikke hate på deg (er det egentlig en setning? ) da jeg drikker flere kaffekopper enn jeg kan telle med en hånd før lunsj. folk kan generelt bare slutte å synes så innmari mye om hva andre gjør og passe sine egne laster. Det er jo fordi det er en last de selv ikke har så da er det så deilig å peke på den så kan de glemme sine og føle seg bedre ett lite sekund🙄 Er bare å smile til sånn mens man inni seg synes litt synd på dem som orker å bruke energien sin på å irritere seg over andres vaner, det er i hvert fall ikke særlig intelligent eller nyttig 2
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #14 Skrevet 3. februar 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Synd jeg ikke er tannlege - man kan tjene gode penger på å reparere tennene til folk som har ødelagt tannemaljen fullstendig ved å slurpe i seg syreholdige drikker som brus eller energidrikk. Så det er ingen grunn til å hate fjols, men de som drikker dette er heller ikke utpreget intelligente når de selv velger å ta knekken på tennenes naturlige beskyttelse, og utsette seg selv for skyhøye tannlegeregninger. Energidrikk og brus er noe man kan bruke som rustfjerner, ikke næringsmiddel. Anonymkode: 90199...15a Så Pepsi Max er like ile som energidrikke? Anonymkode: ed95b...47c
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #15 Skrevet 3. februar 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ikke hat, men må rette deg litt, for det er skadelig. Kan du begrunne svaret ditt? Hva skiller energidrikke fra folk som drikker 2-3l 1.5l Pepsi Max om dagen? Som det er svært mange av. Anonymkode: ed95b...47c 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #16 Skrevet 3. februar 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er noe av det mest usunne og skadelige man kan drikke Begrunnelse? Anonymkode: ed95b...47c 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #17 Skrevet 3. februar 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det er ikke pga koffeinet noen drikker mye kaffe og styrer unna energidrikker. Det er jo kjemikalier nok i en energidrikk til at liket ikke råtner graven. Kan man mumifisere menneskekroppen så har man fått i seg for mye kjemikalier. Hvilke kjemikaler er det der? Tror du man selger drikker med farlige kjemikaler her til lands? Anonymkode: ed95b...47c 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #18 Skrevet 3. februar 2023 Hatet? Virkelig? Anonymkode: 41597...645 2
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #19 Skrevet 3. februar 2023 Så ufattelig ignorant å sammenligne kaffe med energidrikke Hadde dere satt ingridienslista opp mot hverandre så hadde dere forstått hvor dumt det er å sammenligne disse to. Anonymkode: a3724...7d1 3 1
Trish Skrevet 3. februar 2023 #20 Skrevet 3. februar 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Enda morsommere med noen som hater på noe. Anonymkode: 3a3fe...354 Det også 😆
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå