John McClane Skrevet 12. februar 2023 #41 Skrevet 12. februar 2023 Sikkert en mental greie, han må snakke om det som plager ham, hvis han vet hva det er da? Det kan være at han ikke tør snakke med dama om det eller heller vil snakke med andre for å få riktige svar? Det vil kanskje ikke dama? Uansett, sikkert ikke store saken, men sjansen for at det er noe med henne eller dere to er stor. Lykke til
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #42 Skrevet 12. februar 2023 Har ikke lest hele tråden. Jeg tenker kanskje det er fordi det har blitt en greie for han psykisk nå. At han kanskje føler et press på at den må holde seg stiv ved penetrering, og dermed ikke får det til. Han greier jo å holde seg stiv i andre situasjoner. Føler uansett med deg, jeg hadde nok følt meg usikker jeg også. Anonymkode: 0c527...daf
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #43 Skrevet 12. februar 2023 De har fiksa det.. Anonymkode: 04473...9ac
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #44 Skrevet 12. februar 2023 On 2/4/2023 at 6:54 AM, AnonymBruker said: Vi snakket mye i går. Om alt fra følelser til tanker og fantasier. Da jeg er veldig seksuell for tiden er han redd for å ikke klare å «henge med» å dekke behovene mine. Noe som så absolutt kan føre til at han blir redd for å ikke prestere. Jeg betrygget ham på at i de periodene jeg er veldig seksuell, så trenger jeg ikke et hardt knull hver gang. Det kan være en massasje, at han tar på meg, kysser på kroppen min, fingrer og slikker. Så snakket vi om at vi skal la penis være for en stund. Jeg så for meg at vi tok en liten pause fra penetrerende sex. Når vi la oss i går, så lå vi inntil hverandre. Han tok på meg og kysset på meg. Plutselig klina vi som vi aldri før og han strøk over hele meg før han bevegde seg nedover. Slikka og tok på, både foran og bak. Snudde meg rundt og så på meg mens han strøk over hele kroppen min. Ingen av oss viet penis noe oppmerksomhet, men den var stiv som en påle. Han førte den inn i meg og vi hadde beste sexen på lang tid (og det sier litt, for bortsett fra episodene med ereksjonssvikt, så har vi ekstremt god sex). Avsluttet med at jeg red ham til han kom. Dette styrket selvbildet og selvtilliten til oss begge to. Jeg er trygg på at det ikke har handlet om at han ikke tenner på meg. Nesten så det er motsatt, at han vil for mye og redd for å ikke strekke til. Og han er trygg på at han er mer enn nok for meg. Takk for fine svar alle. Godt med litt tankehjelp når man ikke klarer å tenke helt klart selv. Anonymkode: 27844...ea1 Så fint å høre, TS! ❤️ Anonymkode: 0c527...daf 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #45 Skrevet 12. februar 2023 John McClane skrev (11 minutter siden): Sikkert en mental greie, han må snakke om det som plager ham, hvis han vet hva det er da? Det kan være at han ikke tør snakke med dama om det eller heller vil snakke med andre for å få riktige svar? Det vil kanskje ikke dama? Uansett, sikkert ikke store saken, men sjansen for at det er noe med henne eller dere to er stor. Lykke til Her har det løsnet og alt handlet om at han var redd for å ikke strekke til seksuelt. Ikke noe med meg å gjøre. Jeg er i overkant hormonell for tiden og tok selvfølgelig det til meg som at jeg var problemet. Vi har nå sex opp til flere ganger daglig uten problemer med ereksjonen 🎉 Anonymkode: 27844...ea1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #46 Skrevet 12. februar 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Har ikke lest hele tråden. Jeg tenker kanskje det er fordi det har blitt en greie for han psykisk nå. At han kanskje føler et press på at den må holde seg stiv ved penetrering, og dermed ikke får det til. Han greier jo å holde seg stiv i andre situasjoner. Føler uansett med deg, jeg hadde nok følt meg usikker jeg også. Anonymkode: 0c527...daf Ja, akkurat det som var problemet. Men nå er det løst og vi har sex som aldri før 🎉 Anonymkode: 27844...ea1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2023 #47 Skrevet 12. februar 2023 Syns trådens topic viser litt problemet med at likestillingen ikke er helt på plass på soverommet ennå. Det hadde nok vært enklere for menn i samme situasjon hvis det var akkurat like greit for en mann å ikke bli kåt av sin kones nakne kropp som motsatt, eller at det hadde vært greit om en mann ikke hadde lyst da kona hadde det på samme måte som en mann må (og skal!) respektere når en kvinne ikke har lyst. Jeg tror ikke en mann ville tenkt "ånei, det er noe galt med meg" hvis damen ikke ble klissvåt under samme forutsetninger som trådstarter her tenkte at det var noe galt med henne. Menn og kvinner er ikke SÅ forskjellige, testosteron eller ei - du kan fint klare å tenke bort kåthet. Hodet MÅ være på plass først. Anonymkode: 65240...e30 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå