Gå til innhold

Om seks år er jeg 50...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

men jeg føler meg ikke klar til å bli gammel, 50 liksom halvveis til hundre. Skrekk og gru. Skulle ønske jeg var 20...

Anonymkode: 100be...06b

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er over 50 og hverken hodet eller kroppen er gammel av den grunn, alder er et tall som sier noe om hvor lenge du har levd, ikke hvordan du lever... 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du er tidlig ute med å "grue" deg til 50-årene tikker inn. Du har tross alt 6 år på deg, og det kan hende du har et helt annet syn da. 

For øvrig er alder kun et tall. Det er hvilken form du er i og hvordan du føler deg som betyr noe. 

Vil si at det er bedre å være en frisk og sprek 50-åring enn en syk og sliten 30-åring. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 er fantastisk. Ingenting å grue seg til, mye bedre enn å være 20, man er trygg på seg selv, vet hvem man er, blir hørt og respektert osv. Men jeg følte også da jeg var på din alder, at det også var bedre enn å være en 20 åring, så kanskje du bare er litt umoden? Uansett, ingenting å grue seg til altså. Tar du vare på kropp og sinn, så har du veldig mye å se frem imot ;)

Anonymkode: 580e2...c41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 45 og sitte nå å vurderer om jeg skal begynne på en master.

Fra en dropout på videregående og måtte fag opp igjen. Tok fagbrev som voksen og etterhvert fag for fag på høyskolen.

Nå kan jeg komme inn på et masterstudie og håper å klare det før jeg blir femti. Og dette vil nok boost selvtilliten min

Jeg har også som mål å holde meg like fresh i femtiårene slik jeg er i dag. Jeg får fortsatt masse kompimanger (spesielt fra yngre menn). Så jeg gruer meg ikke til femti 

Anonymkode: 54b9f...d9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...