Gå til innhold

Icloud lagring nesten full. Mye dokumenter, men hvor er de?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor finner jeg disse dokumentene som har orange merke? Det er ingenting på filer, ingenting i aceobat. Ikke noe i onedrive som jeg kan se. Ikke noe i Word. Skjønner ikke. Noen som vet?

9F9B7DF7-119D-4C8B-B72F-51689756AB0C.jpeg

Anonymkode: b6152...3e5

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvor finner jeg disse dokumentene som har orange merke? Det er ingenting på filer, ingenting i aceobat. Ikke noe i onedrive som jeg kan se. Ikke noe i Word. Skjønner ikke. Noen som vet?

9F9B7DF7-119D-4C8B-B72F-51689756AB0C.jpeg

5GB er jo ingenting. Like greit å oppgradere med en gang.

Anonymkode: d965c...052

Skrevet

Om du åpner "filer" apper på iphonen din kan det ligge der. Husk at "dokumenter" ikke nødvendigvis er dokumenter. 

Men som AB over sier 5GB er INGENTING. 

Anonymkode: 36cc2...6a9

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Om du åpner "filer" apper på iphonen din kan det ligge der. Husk at "dokumenter" ikke nødvendigvis er dokumenter. 

Men som AB over sier 5GB er INGENTING. 

Anonymkode: 36cc2...6a9

Nei er ingenting i filer, er tomt. 

Hva annet kan dokumenter være da?

Skrevet

Apple har bevisst gjort det vanskelig å finne og frigjøre for at du skal kjøpe oppgraderingen. Du kan prøve å logge inn på nettsiden for skylagring for å se hva som ligger der, eller gi opp og betale. Det er vanskelig å få den til å lagre ting bare på telefonen og ikke i skylagringen. Selv om man prøver å hukke av at ting ikke skal lastes opp så gjør den det likevel.

Anonymkode: 78ef0...bc9

• Liker 2
Skrevet

Hvis du ser under "Apper som bruker iCloud", så står sikkert iCloud Drive der. Trykk deg inn der, så ser du alle dokumentene som tar opp plass.

Anonymkode: 23bc0...c38

Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker said:

Apple har bevisst gjort det vanskelig å finne og frigjøre for at du skal kjøpe oppgraderingen. Du kan prøve å logge inn på nettsiden for skylagring for å se hva som ligger der, eller gi opp og betale. Det er vanskelig å få den til å lagre ting bare på telefonen og ikke i skylagringen. Selv om man prøver å hukke av at ting ikke skal lastes opp så gjør den det likevel.

Anonymkode: 78ef0...bc9

Og alt som ligger på nett, kan hackes eller misbrukes.

Med andre ord gjør Apple-brukere privatlivet sitt åpent tilgjengelig for hele verden, noe som ikke akkurat er synonymt med sikkerhet, slik jeg tolker ordet.

Anonymkode: 7f3e6...f57

Skrevet

Jeg fant til slutt. Ting må vist trippel slettes. Men fant innpå drive en plass, men måtte virkelig lete. Er nede i litt over 3 g nå. Takk for hjelp alle sammen😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...