Gå til innhold

Icloud lagring nesten full. Mye dokumenter, men hvor er de?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor finner jeg disse dokumentene som har orange merke? Det er ingenting på filer, ingenting i aceobat. Ikke noe i onedrive som jeg kan se. Ikke noe i Word. Skjønner ikke. Noen som vet?

9F9B7DF7-119D-4C8B-B72F-51689756AB0C.jpeg

Anonymkode: b6152...3e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvor finner jeg disse dokumentene som har orange merke? Det er ingenting på filer, ingenting i aceobat. Ikke noe i onedrive som jeg kan se. Ikke noe i Word. Skjønner ikke. Noen som vet?

9F9B7DF7-119D-4C8B-B72F-51689756AB0C.jpeg

Anonymkode: b6152...3e5

5GB er jo ingenting. Like greit å oppgradere med en gang.

Anonymkode: d965c...052

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du åpner "filer" apper på iphonen din kan det ligge der. Husk at "dokumenter" ikke nødvendigvis er dokumenter. 

Men som AB over sier 5GB er INGENTING. 

Anonymkode: 36cc2...6a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Om du åpner "filer" apper på iphonen din kan det ligge der. Husk at "dokumenter" ikke nødvendigvis er dokumenter. 

Men som AB over sier 5GB er INGENTING. 

Anonymkode: 36cc2...6a9

Nei er ingenting i filer, er tomt. 
 

Hva annet kan dokumenter være da?

Anonymkode: b6152...3e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apple har bevisst gjort det vanskelig å finne og frigjøre for at du skal kjøpe oppgraderingen. Du kan prøve å logge inn på nettsiden for skylagring for å se hva som ligger der, eller gi opp og betale. Det er vanskelig å få den til å lagre ting bare på telefonen og ikke i skylagringen. Selv om man prøver å hukke av at ting ikke skal lastes opp så gjør den det likevel.

Anonymkode: 78ef0...bc9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ser under "Apper som bruker iCloud", så står sikkert iCloud Drive der. Trykk deg inn der, så ser du alle dokumentene som tar opp plass.

Anonymkode: 23bc0...c38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

51 minutter siden, AnonymBruker said:

Apple har bevisst gjort det vanskelig å finne og frigjøre for at du skal kjøpe oppgraderingen. Du kan prøve å logge inn på nettsiden for skylagring for å se hva som ligger der, eller gi opp og betale. Det er vanskelig å få den til å lagre ting bare på telefonen og ikke i skylagringen. Selv om man prøver å hukke av at ting ikke skal lastes opp så gjør den det likevel.

Anonymkode: 78ef0...bc9

Og alt som ligger på nett, kan hackes eller misbrukes.

Med andre ord gjør Apple-brukere privatlivet sitt åpent tilgjengelig for hele verden, noe som ikke akkurat er synonymt med sikkerhet, slik jeg tolker ordet.

Anonymkode: 7f3e6...f57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant til slutt. Ting må vist trippel slettes. Men fant innpå drive en plass, men måtte virkelig lete. Er nede i litt over 3 g nå. Takk for hjelp alle sammen😊

Anonymkode: b6152...3e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...