Gå til innhold

Kunne du hatt en gris som kjæledyr?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg synes de er så søte 🙂 dessuten er de smarte og renslige om de ikke er i en binge. Jeg mener ikke minigris eller ullgris, men vanlig gris 🐷

Anonymkode: f8494...bcc

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis jeg bodde på gård på landet ja. 

Anonymkode: 7c254...7c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har griser hver sommer, som havner i fryseren på høsten🫣 

For noen fantastiske dyr de er, drømmer om å ha gris for hyggen sin del en dag. Nå er det hyl og skrik på meg og barna hver høst når grisene havner i fryseren🥺😅 Kloke, morsomme og helt sikkert fine kjæledyr❤️

Anonymkode: 27eee...ed9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Før ville jeg alltid ha en minigris, men etter at en venninne fikk seg minigris så mistet jeg helt lysten. De er noen skikkelige stabeist, de hyler og skriker om de ikke får viljen sin, og en gris er helt nødt til å kunne grave for å trives. Så hvis du ikke har en hage den kan grave opp og ødelegge så vil den ødelegge hjemmet ditt med å ødelegge møbler, stjele klær og annet den for tak i for å samle det i en haug. Prøver du å legge ting på plass igjen så stjeler den det tilbake eller finner noe annet. Nå har heldigvis grisen havnet på en gård. 

Anonymkode: b714a...6a7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja :) kunne hatt en geit på kjøkkenet også kunne vi sittet sammen ved frokostbordet og spist gammel tobakk :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...