Anonym3005 Skrevet 2. februar 2023 #1 Skrevet 2. februar 2023 Jeg har vannet ut pinnekjøtt og fryst det ned, og det skal serveres i morgen. Må dampe det i 3 timer før servering, men når må jeg ta det ut av fryseren? må det tines opp nå først eller bør jeg ta det rett ut av fryseren rett før det dampes? Takk
Djungelvrål Skrevet 2. februar 2023 #2 Skrevet 2. februar 2023 Marie.O skrev (16 minutter siden): Jeg har vannet ut pinnekjøtt og fryst det ned, og det skal serveres i morgen. Må dampe det i 3 timer før servering, men når må jeg ta det ut av fryseren? må det tines opp nå først eller bør jeg ta det rett ut av fryseren rett før det dampes? Takk Ta det nå og tin i kjøleskapet 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #3 Skrevet 2. februar 2023 Du bør ta det ut i dag. Legg det i kjøleskapet til imorgen tidlig, også setter du det på kjøkkenbenken når du står opp imorgen. Anonymkode: d9dfc...e2f 1
Anonym3005 Skrevet 2. februar 2023 Forfatter #4 Skrevet 2. februar 2023 11 minutter siden, Djungelvrål said: Ta det nå og tin i kjøleskapet Tusen takk for svar
Anonym3005 Skrevet 2. februar 2023 Forfatter #5 Skrevet 2. februar 2023 10 minutter siden, AnonymBruker said: Du bør ta det ut i dag. Legg det i kjøleskapet til imorgen tidlig, også setter du det på kjøkkenbenken når du står opp imorgen. Anonymkode: d9dfc...e2f Tusen takk for svar
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå