IDGAF Skrevet 18. mars 2023 #221 Del Skrevet 18. mars 2023 M** skrev (1 time siden): Mistet han kona? Prøvde han ikke å kvitte seg med henne helt bevisst? Og kreditorene betalte han seg ut av. 6 milioner er da småpenger for ham. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2023 #222 Del Skrevet 18. mars 2023 IDGAF skrev (2 minutter siden): Og kreditorene betalte han seg ut av. 6 milioner er da småpenger for ham. Var det jeg også tenkte. Kona vil han ikke ha, og han betalte som du skriver gjelden uten problemer. Anonymkode: 4ddf6...e7e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2023 #223 Del Skrevet 18. mars 2023 For en sykt elendig slutt. Anonymkode: 4a139...f27 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2023 #224 Del Skrevet 18. mars 2023 14 minutter siden, AnonymBruker said: For en sykt elendig slutt. Anonymkode: 4a139...f27 Syntes det var en upassende slutt. Serien har hele tiden gått inn for å vise hvor kynisk verden er, serieskaperne har gått ut og snakket om hvor realistisk serien er. Også ender de med en slutt som bygger på karma og at alle til slutt får som fortjent. Virker ikke som om serieskaperne tålte dette Om man ser svarene i denne tråden så ser man også at mange likte serien fordi den viste hvor kynisk verden er. Tror ikke mange så serien fordi de ønsket å se en serie om at de slemme får sin straff til slutt. Anonymkode: f4877...f81 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2023 #225 Del Skrevet 18. mars 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Syntes det var en upassende slutt. Serien har hele tiden gått inn for å vise hvor kynisk verden er, serieskaperne har gått ut og snakket om hvor realistisk serien er. Også ender de med en slutt som bygger på karma og at alle til slutt får som fortjent. Virker ikke som om serieskaperne tålte dette Om man ser svarene i denne tråden så ser man også at mange likte serien fordi den viste hvor kynisk verden er. Tror ikke mange så serien fordi de ønsket å se en serie om at de slemme får sin straff til slutt. Anonymkode: f4877...f81 Word. Og i tillegg så urealistisk noe av det er. Anonymkode: 4a139...f27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2023 #226 Del Skrevet 18. mars 2023 14 minutter siden, AnonymBruker said: Syntes det var en upassende slutt. Serien har hele tiden gått inn for å vise hvor kynisk verden er, serieskaperne har gått ut og snakket om hvor realistisk serien er. Også ender de med en slutt som bygger på karma og at alle til slutt får som fortjent. Virker ikke som om serieskaperne tålte dette Om man ser svarene i denne tråden så ser man også at mange likte serien fordi den viste hvor kynisk verden er. Tror ikke mange så serien fordi de ønsket å se en serie om at de slemme får sin straff til slutt. Anonymkode: f4877...f81 Edit: Var en setning jeg ikke fullførte så stryker den. 3 minutter siden, AnonymBruker said: Word. Og i tillegg så urealistisk noe av det er. Anonymkode: 4a139...f27 Enig. Anonymkode: f4877...f81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2023 #227 Del Skrevet 18. mars 2023 De fikk jo sin straff. Selv Hermine i sitt store hus, ensom og langt unna trygghet. Det var ikke en beroliget person med sinnsro i siste scenen. Celine mista kanskje barna sine. Jeppe slapp kanskje greit unna. Anonymkode: b4fad...361 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2023 #228 Del Skrevet 18. mars 2023 IDGAF skrev (På 17.3.2023 den 20.49): Dette illustrerte godt at det er bedre med ekte venner, enn rike venner som dropper deg hvis du blir blind. «Vi vil jo fortsatt være venner, men…» 😒 Jeg missa litt av William- og Pål historien. Hvorfor drepte Pål William? Ja, tror Henrik kjente den der godt.. og så sitte der og innse at man har prioritert feil og brydd seg om heeelt feil folk. Rett og slett mistet gangsynet (pun intended). AnonymBruker skrev (1 time siden): De fikk jo sin straff. Selv Hermine i sitt store hus, ensom og langt unna trygghet. Det var ikke en beroliget person med sinnsro i siste scenen. Celine mista kanskje barna sine. Jeppe slapp kanskje greit unna. Anonymkode: b4fad...361 jeg tolket det som at hun hadde det bra jeg. Litt sånn vansker for å tro at hun skal bo der, og at hun er trygg, men det er jo normalt. celine er jo ødelagt. Alkis og måten hun oppførte seg på etter at William prøvde å drepe seg selv, viser bare at hun har mistet fotfestet. Hun vandrer rundt dritings med barna der. Tror barna vil ha det bedre uten. Anonymkode: 3d604...38f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M** Skrevet 18. mars 2023 #229 Del Skrevet 18. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Syntes det var en upassende slutt. Serien har hele tiden gått inn for å vise hvor kynisk verden er, serieskaperne har gått ut og snakket om hvor realistisk serien er. Også ender de med en slutt som bygger på karma og at alle til slutt får som fortjent. Virker ikke som om serieskaperne tålte dette Om man ser svarene i denne tråden så ser man også at mange likte serien fordi den viste hvor kynisk verden er. Tror ikke mange så serien fordi de ønsket å se en serie om at de slemme får sin straff til slutt. Anonymkode: f4877...f81 Tja, selv de som lever slik i den virkelige verden vil vel på et tidspunkt oppleve at ikke alt kan kjøpes for penger og komme i livssituasjoner der det hadde vært greit å ha et par "ekte" venner. Likte slutten. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2023 #230 Del Skrevet 19. mars 2023 Men det skjedde vel ikke noe særlig med Jeppe da? "Business as Usual" liksom? Anonymkode: ffe0e...037 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2023 #231 Del Skrevet 19. mars 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Men det skjedde vel ikke noe særlig med Jeppe da? "Business as Usual" liksom? Anonymkode: ffe0e...037 Godt var det når det var så mye annet dramatisk. Hvordan Hermine klarte å dra i havn alt hun gjorde, ble bare for dumt. Anonymkode: 4a139...f27 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 19. mars 2023 #232 Del Skrevet 19. mars 2023 Embla Othea skrev (På 2.2.2023 den 13.44): Ja - skal du se den nye sesongen av Exit? Jeg skal ikke - jeg blir sjokkert og uvel av hvordan det er i finansmiljøet. Syns det var godt laget , godt skuespill og interessant å se. Kjenner et par som vanker i det miljøet, å det finnes alle typer folk der. Som ellers . Litt «trist « at kvinnene i serien blir fremstilt veldig stereotypisk, som kjøpt / betalt / blond / stakkarslige / hevngjerrige . Kunne godt tenkt meg en serie med suksessrike kvinner innen finans . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 19. mars 2023 #233 Del Skrevet 19. mars 2023 M** skrev (10 timer siden): Tja, selv de som lever slik i den virkelige verden vil vel på et tidspunkt oppleve at ikke alt kan kjøpes for penger og komme i livssituasjoner der det hadde vært greit å ha et par "ekte" venner. Likte slutten. Enig . Likte slutten . Den ble litt sånn, You Get what You give . 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2023 #234 Del Skrevet 19. mars 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Syntes det var en upassende slutt. Serien har hele tiden gått inn for å vise hvor kynisk verden er, serieskaperne har gått ut og snakket om hvor realistisk serien er. Også ender de med en slutt som bygger på karma og at alle til slutt får som fortjent. Virker ikke som om serieskaperne tålte dette Om man ser svarene i denne tråden så ser man også at mange likte serien fordi den viste hvor kynisk verden er. Tror ikke mange så serien fordi de ønsket å se en serie om at de slemme får sin straff til slutt. Anonymkode: f4877...f81 Den verden er kynisk, og jo mer kynisk du er jo mer slipper du unna med. I den verden er penger alt, og en kan kjøpe seg ut av alt. Hvor ofte slipper ikke den typen mennesker unna straff for bedrageri osv? Hadde serieskaperne hatt litt ryggrad så kunne de vist hvor korrupt systemet er også😉 Meeeen, de skal leve trygt etter at serien er slutt de også😎 Anonymkode: 4dc2d...50e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2023 #235 Del Skrevet 19. mars 2023 Var dette siste sesongen? Håper det. Håper ikke det produseres mer av dette makkverket. Jeg har sett alle sesongene, ikke ferdig med sesong 3, men har bare blitt mer og mer kvalm av serien. Anonymkode: b6c97...a10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2023 #236 Del Skrevet 19. mars 2023 Og parteringen av en karakter, er fremdeles kvalm etter de bildene... Anonymkode: b6c97...a10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kratt_ Skrevet 19. mars 2023 #237 Del Skrevet 19. mars 2023 FruR skrev (22 timer siden): Vennene og kona, og han fikk kreditorene som egentlig var etter William etter seg Han ville skille seg så det med kona blir feil. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2023 #238 Del Skrevet 19. mars 2023 M** skrev (På 17.3.2023 den 12.33): Eneste jeg fikk ut av den tråden, var at det ble klart at Adam selv hadde hatt en ganske fucked-up barndom Ja, for å ende opp som de karakterene i denne serien, må man ha hatt en "fucked-up" barndom. Det er hvertfall noe som hr gjort at de er fucked-up i hodet. Anonymkode: b6c97...a10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2023 #239 Del Skrevet 19. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, for å ende opp som de karakterene i denne serien, må man ha hatt en "fucked-up" barndom. Det er hvertfall noe som hr gjort at de er fucked-up i hodet. Anonymkode: b6c97...a10 Det MÅ man jo ikke, det er bare tull. Ikke generaliser slik. Anonymkode: 952e3...eed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2023 #240 Del Skrevet 19. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Var dette siste sesongen? Håper det. Håper ikke det produseres mer av dette makkverket. Jeg har sett alle sesongene, ikke ferdig med sesong 3, men har bare blitt mer og mer kvalm av serien. Anonymkode: b6c97...a10 Ja, det var siste. Jeg, og mange med meg, er åpenbart uenige med deg i det - jeg likte serien! Anonymkode: 952e3...eed 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå