^me^ Skrevet 26. mai 2007 Forfatter #81 Del Skrevet 26. mai 2007 selvfølgelig er det greit, bare kjempe koslig og få tilbakemeldinger! jaja, det kommer vel snart.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^me^ Skrevet 26. mai 2007 Forfatter #82 Del Skrevet 26. mai 2007 tusen takk! tror jeg går for et bord, har faktisk tegnet et bordplasseringskart nå på paint og fant ut at det ble best og ha et bord:) hvordan går det med dine bryllupsforberedelser? hvor mange skal dere invitere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^me^ Skrevet 26. mai 2007 Forfatter #83 Del Skrevet 26. mai 2007 så smart! har du funnet kjole? vet du hvilke farger du skal ha? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^me^ Skrevet 26. mai 2007 Forfatter #84 Del Skrevet 26. mai 2007 den er kjempe nydelig!har skrevet litt i dagboka di oxo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^me^ Skrevet 27. mai 2007 Forfatter #85 Del Skrevet 27. mai 2007 sitter og tenker på toastmaster, blir det for teit i et så lite bryllup, eller er det nødvendig?jeg er så redd for at det skal bli stille og kjedelig..vil lixom ha noe å le av... hva hadde dere gjort? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Septima Skrevet 27. mai 2007 #86 Del Skrevet 27. mai 2007 Hvor mange gjester skal dere ha da? Var i bryllup til et vennepar, og der var vi vel 30 gjester. De hadde toastmaster under middagen. Selv om det er få gjester så er det noen taler, så greit å ha noen som styrer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^me^ Skrevet 27. mai 2007 Forfatter #87 Del Skrevet 27. mai 2007 vi er 22.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^me^ Skrevet 27. mai 2007 Forfatter #88 Del Skrevet 27. mai 2007 (endret) bordplan Endret 27. mai 2007 av Lea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^me^ Skrevet 17. juni 2007 Forfatter #89 Del Skrevet 17. juni 2007 ja da var planene endret igjen! har fått en del tilbakermeldinger som"du vil ikke ha en annen farge enn svart sammen med hvitt"? eller "svart er jo begravelse!!noe så horribelt har jeg aldri hørt om til et bryllup" så da føler jeg at jeg at kansje det er det...bare ikke i mine øyne..så da skifter jeg farge til hvitt og rødt kansje?renhetens og kjærlighetens farge? så da er det på leit etter nye ting igjen.. men kjolen blir det samme bare med rød sløyfe.. fikk høre at svart bånd rundt brudekjolen var et sørgebånd???ok... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 17. juni 2007 #90 Del Skrevet 17. juni 2007 Alt folk gidder å legge seg opp i! Det er jo så mye fint man kan gjøre med svart og hvitt!! Men rødt og hvitt er jo også kjempefint sammen da Man kan jo egentlig gjøre det samme med de fargene sammen! Det er jo fint med en skikkelig rød og fin brudebukett!! Håper du har det fint ellers! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^me^ Skrevet 17. juni 2007 Forfatter #91 Del Skrevet 17. juni 2007 alt bra ellers! og du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 17. juni 2007 #92 Del Skrevet 17. juni 2007 alt bra ellers! og du? Godt og høre Alt er bra her også! ...men jeg kunne gjerne vært brude denne sommeren da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^me^ Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #93 Del Skrevet 18. juni 2007 tusen takk tassie! veldig gøy og høre! jeg fant ut at den kjolen jeg hadde tenkt og ha rød sløyfe på, ikke fantes med rød sløyfe.. så da var jakten på ny kjole begynt igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 23. juni 2007 #94 Del Skrevet 23. juni 2007 Trist at folk skal komme med sånne kommentarer da! Jeg synes du har en av de mest gjennomførte stilene jeg har sett, og at bryllupet deres hadde vært nydelig i svart og hvitt! Men hvis du velger rødt og hvitt så får du sikkert det og til å bli vakkert. på jenta med samme bryllupsdag som meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^me^ Skrevet 8. juli 2007 Forfatter #95 Del Skrevet 8. juli 2007 (endret) takk for støtte folkens! her er mine nye planer: meg: kjolen blomstene strømpebåndet hårfrisyren, bare uten slør skoene undertøyet vesken forloverne: ser for meg forloverene mine slik, bare med hvite bånd rundt livet ser for meg at deres buketter er hvite med noen røde roser i (omvendt fra min) dressen..litt usikker enda, men noe rødt må det være i den:) div: the cake bordpynten invitasjonen ringpillow, flower basket, pen holder, guestbook Endret 11. juli 2007 av ^me^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 10. juli 2007 #96 Del Skrevet 10. juli 2007 Jeg er helt imponert over alt du finner!! :dåne: Det kommer til å bli så nydelig! Helt fantastisk med det hvite og det røde! ...jeg likte kanskje det bedre enn det svarte... men begge deler er heeelt nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^me^ Skrevet 11. juli 2007 Forfatter #97 Del Skrevet 11. juli 2007 takk skal du ha! hva synes du om kjolen? hvilket undertøy passer best? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 11. juli 2007 #98 Del Skrevet 11. juli 2007 Kjolen var også nydelig Enkel og fin, men det ble liksom perfekt med et bånd rundt livet Skal du ha sånn stor "sløyfe" bak eller bare "knyte" det mindre? Samme det, blir fint uansett Tror kanskje jeg ville hatt korsett under der... med mindre det er noe korsett-lignende i kjolen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floja Felíz Skrevet 19. juli 2007 #99 Del Skrevet 19. juli 2007 Det undertøyet var utrooooolig lekkert!!! Jeg vil også ha!! Kjempeflotte sko, og alt var generelt veldig pent og gjennomført. Dette blir superb!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Musica Skrevet 27. juli 2007 #100 Del Skrevet 27. juli 2007 Ser ut som vi skal ha samme fargene Men vi er litt fram og tilbake om vi også skal ha grønt som farge, får se hva vi finner ut Har sett på samme bordpynten. Men tror du dette blir for lite? Vi blir vel en 70-80 gjester tenker jeg. Kanskje vi skulle hatt blomsteroppsatser på annethvert bord i tilegg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå