Gå til innhold

vårt bryllup 30 august 2008!


^me^

Anbefalte innlegg

ja ,da var bryllupsplanene endret igjen.

det blir heller et lite bryllup her hjemme med bare foreldre, søsken og forlovere.

budsjettet er ganske lavt og jeg har ingen aning på hvordan dette kan bli en spennende opplevelse.

men jeg har funnet en nye kanidat for kjole :)her

hva synes dere?

jeg skal gå og prøve og se på kjoler denne uka her,slik at jeg får en viss peiling på hva slags type kjole som faktisk passer min kropp.

skal jeg gå og kikke med mamma først eller sist?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ballerina

Kjolen var nydelig :) Håper du finner den slik at du får prøvd den da ;) Det å ha med mamma er kanskje noe man kan gjøre andre gangen, eller? Jeg vet ikke jeg altså... tenker på det samme selv!! Vet liksom ikke... kan jo være greit å ha henne med første gangen også... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for det :)

tror kansje jeg skal feire bryllupet mitt på hotell?jeg vet ikke enda, vi blir så få så da blir det så stort med et lokale lixom :sjenert:

faren til forloveren min jobber på hotell oxo, så kanskje vi får leie et lite pent lokale der? :)

sermonien blir nåvartfall i kirken, skal resten av slekten og venner inviteres?er det normalt?

vi stikker av på bryllupsreise til usa sammen etterpå, planen er og reise til california, los angeles, opp til nevada, las vegas og så langs hele kysten til florida, dette tar vel ca.3-4 uker.se i min reisedagbok for mer informasjon.

jeg har funnet ut at bryllupet vårt kan gå i hvitt og svart i og med at kjolen min er hvit og svart, hva synes dere om det?

jeg har nåvartfall plukket ut noen ting som kan være aktuellt og kjøpe/hente insirasjon fra til bryllupet:

ting og tang:

invitasjonen:

denne passer godt til temaet mitt

wedding pillow, gjestebok, pennholder o.l

lys til og ha på bordene

likte disse veldig godt oxo.

buketter jeg liker:

bukett 1

bukett 2

klær

strømpebånd som jeg liker:

strømpebånd 1

strømpebånd 2

strømpebånd 3

strømpebånd 4

strømpebånd 5

bryllupskaken:

kaken vår

til bryllupsreisen:

bride and groom baseballcaps

just married sandaler

Endret av ^me^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var og kikket på kjoler i dag på amor brudesalong!!

den nye kolleksjonen fra MS kom onsdag neste uke og da skulle de ringe meg om de oxo hadde fått yvette kjolen min inn slik at jeg kunne komme og prøve den!tihi, prøving av kjler neste uke!

jeg har oxo tenkt mer på lokale og kom til og tenke på at det er et kjempefint lokale like ved der jeg bor som vi kansje kan leie av naboen vår!

se her!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Myztica

Tittet innom her jeg :vinke:

Så langt du har kommet!! (Synes jeg hadde kommet langt jeg, men..... :roll: )

Mange bra linker du har her! Du finner jo så mye fint ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oj!jeg har fått svar i bryllupsdagboka mi!heh!

så gøy! jeg har vert uten internett noen dager nå pga stormen, men nå er jeg back :)

pene sko ballerina!

takk for svar!

bra at det er andre enn meg som liker skoene jeg har funnet!

jeg gjør lite annet enn og bare søke etter feks. black and white wedding på google i bilder så enkelt er det!

vi har satt en dato!

30 august 2008!

vi reiser til usa et par dager etterpå på bryllupsreise!

da var det bare og bestille tid i kirke og lokale nuh!tihi!

jeg gleder meg så syyykt!jeg kunne ha giftet meg i morgen om det hadde vert mulig!jeg er så klar!!!

hva med dere?hvordan er følelsen av det og bli kone snart?

Endret av ^me^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi lager invitasjoner, menyer og mye av bordpynten selv.

feks bordlysene kjøper vi bare standard hvite så kjøper vi svarte sløyfer og knytter rundt.

kaka kan tante lage, hun jobber som kakelager og kan lage de mest fantastiske kakene du har sett!hun er utdannet i usa.

lokalet får vi vel litt billigere i og med at vi skal ha det rett ved oss og det er naboen som har lokalet.

kirken får vi gratis, vi skal gifte oss i samme kirke som jeg har blitt døpt og konfirmert i, jeg har mye minner i den kirken!

jeg har gått på alle skolegudstjenestene der siden jeg gikk i barnehagen, jeg har gått på søndagsskole, speider, kor og dansing der. jeg kjenner de som jobber der deri blandt hun som ordner alt og presten.

så bare sermonien der vil bety mye for meg.

mamma og pappa kommer til og dele kostnadene for bryllupet med svigers, så kommer vi til og betale for bryllupsreisen.

dette blir dog et billigere bryllup, vi kommer bare til og ha foreldre, besteforeldre,søsken og forlovere.

verken jeg eller han vil ha noe stort bryllup.

mitt tantebarn skal være blomsterpike og jeg skal ha 2 forlovere(klarte ikke og velge, begge betyr mye for meg på 2 forskjellige måter), han skal ha sin bestekompis som forlover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når det gjelder kjole til forlovere og blomsterpike, blir det for dumt og spørre om forloverene kan skaffe seg en svart kjole med en hvit sløyfte rundt livet selv?

og at blomsterpiken får en hvit kjole med svart sløyfe rundt livet på?

slik at stilen blir total på en måte?

blir det frekt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina

Så gøy å lese i dagboka di! :) Du planlegger virkelig for fullt her! Ikke sant det er gøy? :)

Spørsmålene dine... følte liksom jeg ville svare på det første!! Jeg kan ikke vente med å bli kone, det skal bli så fantastisk. Ikke det at jeg ser for meg så store forandringer fra nå, men vi kommer til å være gift liksom :) Nice! Nå synes jeg det er gøy å tenke på den store dagen med tanke på planlegging osv., men det er jo noe annet også det gjelder... man, jeg skal gifte meg! Føler meg kanskje litt for liten til det... er jeg virkelig blitt så voksen? Still, jeg vet dette er rett, jeg har funnet mannen jeg elsker mer enn noe annet her på jord - da er det godt å gifte seg! (uff... blir rett og slett litt sentimental her... :hjerter_rundt: )

Så det neste... jeg tror ikke jeg ville gått til forloveren min og sagt at hun måtte finne seg en spesiell type kjole... hvis du har slike ønsker, ville jeg sagt at da er det også ditt ansvar å finne en slik kjole (og betale for den). Men det er selvsagt det jeg mener...

Nei, nå må jeg legge meg! Natta!!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, da dropper vi det!

jeg får enten koste på meg kostnadene eller gi blanke i kjolene.

jeg skal ha et ganske rimlig bryllup, men med stil.

men som mamma alltid har sagt, du kan ikke alltid få i både pose og sekk.

jeg får prøve og se om jeg finner rimlige kjoler på ebay eller noe sånn, der får du de latterlig billige!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pia 30.08.08

Her fant jeg mye nyttig ja :) Må vel se å få starta min egen dagbok og, så jeg får skrivi opp alt surret jeg har i notepads på laptopen i nogenlunde system.

Moro å lese planene til noen som skal gifte seg på samme dag som meg! Nå er det bare 588 dager igjen veitu!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

sanger jeg vil ha med:

- leann rimes - but i do love you

- leann rimes - how do i live

- alicia keys - if i aint got you

- alicia keys ft usher - my boo

- mariah carey - whenever you call

- nelly - dilemma

- shania twain - from this moment

- shania twain - your still the one

- vamp - tira noir

- whitney houston - my love is your love

- brian adams - everything i do, i do it for you

- R kelly - i belive i can fly

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina

Heia!!! :vinke:

Nå er jeg spent på å høre om du fant ut av noe med tanke på kjolen "din"? Har du snakket med dem på Amor eller?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

nope lite med det, skal undersøke det, kansje ved og spør på forumet?

vi har nå bestillt dato i norheimskirken 30.08.08!tihi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina

Gratulerer med bestilt kirke! Norheimskirka er veldig fin synes jeg! To av onklene og tantene mine (eller tre???) har giftet seg der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

jees, hehe

har på en måte stoppet opp for ideer :sjenert:

har bare slappet av å ikke tenkt så mye på det fortiden, bare tatt ting som det kommer og skrive inn her når jeg har kommet på noe, noe som jeg ikke har i det siste... :forvirret:

men det er noe som er helt sikkert...

det er at for hver dag som går , blir vi mer og mer forelska og mer sikker på at vi vil gifte oss og starte en familie etterpå..herlig følelse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...