AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #21 Skrevet 2. februar 2023 Han viste seg å være en drittsekk. Men du TS tok en kjemperisiko ved å invitere med deg en ukjent mann på hyttetur. Syns du skal være glad for at han bare ble sint, og ikke fysisk tvang deg til sex. Selv om det burde være en selvfølge å alltid respektere andres grenser så VET vi godt at mange ikke gjør det. Da setter man seg ikke bevisst i en sånn situasjon. Håper du lærte mye av dette og ikke gjør noe sånt igjen. Møt alltid menn du ikke kjenner på et offentlig sted! Anonymkode: 73fc1...e78 5
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #22 Skrevet 2. februar 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Si meg, har du oppsøkt et debattforum uten å skjønne at her kan man ha ulike oppfatninger uten at de andre er idioter? Det er idiotisk, det. Anonymkode: 8cd93...695 Nei, jeg bare skjønner ikke hvorfor folk generelt sett forventer så mye, når man vet hvor kjipt det er å bli stilt store forventninger til, og når man forventer sex i tillegg? 😬 man kunne jo like gjerne forventet at man skal ut og jakte på elg, siden det er hytte, eller bli skuffet fordi man ikke skal gå på ski, fordi det er jo en hytte, eller at hytten ikke har peis? Hallo, det er jo en hytte. Hva hvis hytten ikke har badstu???? Omg, det ligger i kortene, liksom. Har hytten dusj? Jeg organiserte pakkingen slik at jeg skal overleve uten dusj, O.M.G. Spurte denne mannen TS om de skulle ha sex? Nei? Hvordan kan han forvente det da? Hvem vil ha en mann som bare forventer noe? Da kan jo raskt en tur på et shoppesenter bli en ekstremt dyr affære, da mannen tror at man går på shoppesenter for å raide alle butikkene, og blir skuffet fordi kvinnen ikke har råd til det. Anonymkode: 7f752...93f 1 1
Rødstrupa Skrevet 2. februar 2023 #23 Skrevet 2. februar 2023 Du må være mye forsiktig i din søking på ny kjæreste. Treffe de på nøytralt sted i starten ihvertfall. Å dra på overnattingstur på en hytte alene er jaggu en sjanse å ta! Ikke gjør det igjen er du snill. 2
exictence Skrevet 2. februar 2023 #24 Skrevet 2. februar 2023 Hvordan går det med dere nå da? Når dere fikk så god kjemi først, forstår jeg deg også. Samtidig hadde jeg nok snakket åpent om sånne ting før han kom; at jeg hadde veldig lyst til å bli mer kjent med ham, at det kunne være koselig å ....... på hytta. Men at det ikke skulle være noen forventninger til sex på dette tidspunktet, at sex var utelukket så tidlig i en bli kjent fase. At jeg følte for å si det, siden det var snakk om hyttetur og overnatting. For det ville mange naturlig nok tenkt på. 4
Merlin Skrevet 2. februar 2023 #25 Skrevet 2. februar 2023 Den fyren må du kutte kontakten med øyeblikkelig. Total mangel på respekt for et nytt bekjentskap. 1 1
GrønnNellik68 Skrevet 2. februar 2023 #26 Skrevet 2. februar 2023 ClausSaus skrev (6 timer siden): Bra at du setter dine egne grenser og holder på dem. Men hyttetur med overnatting i samme seng som første møte er jo unektelig et litt intimt første møte, da? Likevel, lite stilig at han får en utblåsing av å bli avvist. Jeg syns han fortjente den da når han forventer sex bare for at en dame invitere på hyttetur for å bli kjent på en hyggelig måte. Men i dagens dating verden er det ikke lurt. Men menn og må begynne å tåle en avvisning på f.eks hjemmedate uten å bli sur. De må skjønne at damer trenger litt tid for å bli trygg på en mann. Så lenge alle tenker at hjemmedate er lik sex så er det holdningene til folk det er noe feil på. 2 1
Rotehodet Skrevet 2. februar 2023 #27 Skrevet 2. februar 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Du inviterte ham med på hyttetur uten å ha møtt ham? Ikke rart han trodde sex lå i kortene. Anonymkode: 2c0e8...17b Hvorfor mener du at sex lå i kortene bare fordi ts inviterer han med på hyttetur? Hadde de avklart dette på forhånd? Jeg tydet det ikke slik ut i fra hovedinnlegget. 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #28 Skrevet 2. februar 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Nå fordreier du situasjonen litt, synes du ikke? Anonymkode: 2c0e8...17b Nei. Det er like mye voldtekt å bruke psykiske pressmidler som fysisk makt. AnonymBruker skrev (5 timer siden): Nå surrer du litt med begrepsbruken din. Anonymkode: 2c0e8...17b Nei, all sex som er presset til seg er overgrep. Enda godt det ikke ble fullbyrdet, men det var jo det han prøvde på siden han ble sint og prøvde å spille på samvittigheten hennes og håpe hun ga etter. Anonymkode: 0ab37...d52 3
norw Skrevet 2. februar 2023 #29 Skrevet 2. februar 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Du inviterte ham med på hyttetur uten å ha møtt ham? Ikke rart han trodde sex lå i kortene. Anonymkode: 2c0e8...17b Man antar at det er gode sjanser for sex, men man er ikke dust når det viser seg at det ikke kommer til å skje. 3 1
norw Skrevet 2. februar 2023 #30 Skrevet 2. februar 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Herregud, man kan like gjerne anta at utedo ligger i kortene, fordi det er jo hytte. Idiot. Anonymkode: 7f752...93f Den sammenligningen henger ikke på greip. Jeg ville tenkt gode sjanser for sex, og at sannsynligheten for utedo er betydelig lavere. 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #31 Skrevet 2. februar 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Nei. Det er like mye voldtekt å bruke psykiske pressmidler som fysisk makt. Nei, all sex som er presset til seg er overgrep. Enda godt det ikke ble fullbyrdet, men det var jo det han prøvde på siden han ble sint og prøvde å spille på samvittigheten hennes og håpe hun ga etter. Anonymkode: 0ab37...d52 Får være måte på å dramatisere hendelsen og gjøre den verre enn hva den var. Han kom med EN dum kommentar. Ingenting annet. Anonymkode: 2c0e8...17b 2
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2023 #32 Skrevet 2. februar 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Åh, du går på gaten uten hjelm? Ikke bli overrasket hvis noen slår deg i hodet med et balltre for du "ba om det" 🤷♀️ Anonymkode: 0ab37...d52 😴snork Anonymkode: 392cb...387 1
ClausSaus Skrevet 2. februar 2023 #33 Skrevet 2. februar 2023 (endret) GrønnNellik68 skrev (1 time siden): Jeg syns han fortjente den da når han forventer sex bare for at en dame invitere på hyttetur for å bli kjent på en hyggelig måte. Men i dagens dating verden er det ikke lurt. Men menn og må begynne å tåle en avvisning på f.eks hjemmedate uten å bli sur. De må skjønne at damer trenger litt tid for å bli trygg på en mann. Så lenge alle tenker at hjemmedate er lik sex så er det holdningene til folk det er noe feil på. Ja, og en ting er at han jo selvfølgelig må tåle det – en annen sak er at han ikke fremstår særlig tiltrekkende i det hele tatt hvis han blir klynkete fordi hun ikke vil ta på tissen hans ennå. Så classy? Absolutt ikke. Men heller ikke særlig smart. Endret 2. februar 2023 av ClausSaus 1
exictence Skrevet 2. februar 2023 #34 Skrevet 2. februar 2023 GrønnNellik68 skrev (7 timer siden): Jeg syns han fortjente den da når han forventer sex bare for at en dame invitere på hyttetur for å bli kjent på en hyggelig måte. Men i dagens dating verden er det ikke lurt. Men menn og må begynne å tåle en avvisning på f.eks hjemmedate uten å bli sur. De må skjønne at damer trenger litt tid for å bli trygg på en mann. Så lenge alle tenker at hjemmedate er lik sex så er det holdningene til folk det er noe feil på. Veldig enig i det du sier
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #35 Skrevet 3. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 2.2.2023 den 7.11): Åh, du går på gaten uten hjelm? Ikke bli overrasket hvis noen slår deg i hodet med et balltre for du "ba om det" 🤷♀️ Anonymkode: 0ab37...d52 ikke sammnelignbart. Ts, er du ny på dating? bare fordi du har snakket med han på tlf. og skrevet meldinger så vet du ikke hvordan han er. Å invitere til noe sånn var litt prematurt, rett og slett. det beste er å møte folk offentlig et sted de første gangene, slik at man vet mer hva man går til... men han kunne jo fint ha ordlagt seg annerledes da, i stedet for å bli fornærmet på denne måten, men det er ganske typisk veldig mange menn. De tror sex ligger i kortene ganske fort.. men, nå har du jo lært, ingen hyttetur FØR du faktisk kjenner noen og vet hva du vil med dem Anonymkode: 49253...2b6
Eloise12345 Skrevet 3. februar 2023 #36 Skrevet 3. februar 2023 (endret) Det er ikke lurt å avtale felles overnattingssted (hytte / hotellrom osv) med en som man aldri har møtt. Gjort er gjort. Men aldri gjør det igjen. Endret 3. februar 2023 av Eloise12345
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #37 Skrevet 3. februar 2023 Altså, han hadde en verbal utblåsning når han trodde han skulle få noe og innså at han ikke kom til å få det likevel. Det er jo ikke overgrep eller respektløst akkurat. Du derimot, var tydeligvis ikke tydelig på at det ikke lå i kortene med sex, og lot ham være med på hyttetur og ligge i samme seng som deg under samme dyne som deg uten å si ifra om at du ikke ønsket å ha sex. Du har også en oppgave æ, og det er å være tydelig. Her sendte du utrolig mixede signaler, og selv om han syntes det var kjipt, så respekterte han jo at du ikke ville ha sex med ham, og han beklaget (forsøkte å reparere) etterpå. Syntes det hørtes ut som en fin kar. Anonymkode: 8cb61...af2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå