Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Whatsapp begynte plutselig å bruke engelsk som systemspråk for en uke eller to siden, både på min telefon og en annen jeg vet om (har ikke spurt andre, gjelder kanskje mange?). 

Altså det er selve språket i appen, ikke korrektur/staving på mine meldinger. Under innstillinger, eller det som nå heter settings, i appen, er det avkryssede språket valgt som norsk bokmål. Det samme gjelder på selve telefonens innstillinger. 

Er det noen som har forslag til hva annet jeg kan prøve for å endre tilbake? 🙄

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skriver ikke om du har android eller iphone :)

Har du prøvd å restarte telefonen din? Eller avinstallert appen og installert den på nytt?

Anonymkode: 79029...723

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg opplever det samme , har Android, har restartet, slått av tlf, slått på, ingenting hjelper, så jeg håper noen har et svar til meg hvis de har funnet noe som virker

• Nyttig 1
Skrevet

Samme her

Anonymkode: c97a8...d2d

• Nyttig 1
Skrevet

jeg har nå kontaktet whatsapp flere ganger, fikk bare robotsvar, sendte ikveld en skarp melding om at oppdateringen 30-januar gjorde at det endret seg og at jeg ikke ville ha noe svar før et menneske satt der, da fikk jeg nå nettopp dette svaret; 

Hi,  

Thanks for your message.

We are sorry to hear there is an ongoing issue with WhatsApp. This issue has been escalated to the appropriate parties and we are working to get this fixed. Thank you for your patience.

If you have any other questions or concerns, please feel free to contact us. We'll be happy to help!

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Den er attende på norsk.

Anonymkode: 999e1...fe0

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.2.2023 den 5.48):

Den er attende på norsk.

Ikkje hos meg dessverre, restarta nettopp. Kom den tilbake på norske like fort som den forsvant? 

Skrevet
bøggwald skrev (18 timer siden):

Ikkje hos meg dessverre, restarta nettopp. Kom den tilbake på norske like fort som den forsvant? 

Du må oppdatere appen. Restart hjelper ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...