Gå til innhold

Hund endevendte søppeldunken min

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom hjem idag og så at søppeldunken var veltet, søppelposen revet i filler og søpla lå utover hele hagen. Store hundespor ved siden av. Blir så sint! Enten har eierne latt hunden gå helt fri i nabolaget, ellers har de ikke brydd seg om at hunden herjet med søpla :frustrert: Den kunne ryddet opp eller hvertfall stoppet den!

Heldigvis var det bare to poser oppi (søpla nettopp tømt) men nå får ikke jeg kastet søppel på 1 uke ellers må jeg kjøpe svart søppelsekk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kom hjem idag og så at søppeldunken var veltet, søppelposen revet i filler og søpla lå utover hele hagen. Store hundespor ved siden av. Blir så sint! Enten har eierne latt hunden gå helt fri i nabolaget, ellers har de ikke brydd seg om at hunden herjet med søpla :frustrert: Den kunne ryddet opp eller hvertfall stoppet den!

Heldigvis var det bare to poser oppi (søpla nettopp tømt) men nå får ikke jeg kastet søppel på 1 uke ellers må jeg kjøpe svart søppelsekk.

Hvorfor må du kjøpe svart sekk om den er nettopp tømt da?

Antagelig var det mat i dunken,men var den skikkelig pakket inn? Hunden har antagelig luktet dette. Dette er et hundeliv...

Skrevet

Det er gammeldags dunk, sånn av jern, så man må ha pose... Pleier å knyte igjen posene når jeg kaster dem oppi ja. Det jeg mener er at eierne har latt hunden herje i hagen. Det er en stor hage, var kanksje mat over et 20meters område. Ingen av naboene i stikkveien jeg bor har så stor hund (sporene var digre), så det må ha vært noen som ikke bor her. Skjønner jo at noen lar hunden gå løst i hagen sin, så hadde det vært naboen som hadde en hund, hadde det vært "greit", men denne hunden må ha løpt langt bort fra eierne for å komme til huset jeg bor i, eller så må eierne ha gått med den innover her men ikke stoppet den. Den må ha brukt noen minutter på å klare å rote sånn også. Er seff ikke sint på hunden, men eierne ;) Er endel hunder rundt her, men alle jeg har sett er enten i løpestreng eller i hage med gjerde rundt.

Skrevet
Det er gammeldags dunk, sånn av jern, så man må ha pose... Pleier å knyte igjen posene når jeg kaster dem oppi ja. Det jeg mener er at eierne har latt hunden herje i hagen. Det er en stor hage, var kanksje mat over et 20meters område. Ingen av naboene i stikkveien jeg bor har så stor hund (sporene var digre), så det må ha vært noen som ikke bor her. Skjønner jo at noen lar hunden gå løst i hagen sin, så hadde det vært naboen som hadde en hund, hadde det vært "greit", men denne hunden må ha løpt langt bort fra eierne for å komme til huset jeg bor i, eller så må eierne ha gått med den innover her men ikke stoppet den. Den må ha brukt noen minutter på å klare å rote sånn også. Er seff ikke sint på hunden, men eierne ;)  Er endel hunder rundt her, men alle jeg har sett er enten i løpestreng eller i hage med gjerde rundt.

Kan det være et annet dyr? Hørtes litt rart ut for meg at det er en hund ...

Gjest Gjest_jane how_*
Skrevet

Nei, det var en hund, hvis ikke måtte det vært en diger ulv eller noe, utfra sporene i snøen. Og jeg bor i Oslo, så det var det nok neppe ;)

Må ha vært en hund på størrelse med en golden retriver eller større. Det jeg kan tenke meg er at det er en ung hund med "lopper i blodet", slikt skjer jo, bare syns det er så irriterende at den ikke ble stoppet/at den fikk løpe fritt slik. Var noen menneskespor rundt dunken, men det kan likegodt ha vært meg som kastet søppel noen timer før da.

Skrevet

Huff, så irriterendes!

Hadde det ikke vært for årstiden, så kunne det minnet om Grevling, og det finns Greving i Oslo!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...