Gå til innhold

brønnøysund reg/andre firma

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_bitte_*
Skrevet

har registrert oss ot tlf.salg hos Brønnøysundregisteret.

Alle vet at selgere prøver seg på tlf. uansett.

Nå er det slik at jeg har fått brev fra et firma som tilbyr samme tjenesten. Vi skal betale 200 kr for å bli sperret for tlf.salg.

Kan det være nøvendig? Jeg mener nei. tror ike det blir bdre om jeg er reg hos to eller flere firmaer.

Det jeg reagerer på er at vi skal sende inn en slipp som fulgte med brevet med vårt personnr.

jeg ser at firmaet er på nett. Driver bla med innkasso.

har dere hørt om det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke hørt noe om det, ei heller fått noe i posten, men hadde ikke hatt lyst til å sende personnummeret mitt rundt heller. Har også reservert meg i Brønnøysundregisteret, og jeg tror det får klare seg. Skjønner ikke helt vitsen med å skulle betale for en tjeneste, når man får akkurat den samme gratis hos Brønnøysund..

Gjest Queenblue
Skrevet
Har ikke hørt noe om det, ei heller fått noe i posten, men hadde ikke hatt lyst til å sende personnummeret mitt rundt heller.  Har også reservert meg i Brønnøysundregisteret, og jeg tror det får klare seg.  Skjønner ikke helt vitsen med å skulle betale for en tjeneste, når man får akkurat den samme gratis hos Brønnøysund..

:Nikke: enig.

Skrevet
har registrert oss ot tlf.salg hos Brønnøysundregisteret.

Alle vet at selgere prøver seg på tlf. uansett.

Nå er det slik at jeg har fått brev fra et firma som tilbyr samme tjenesten. Vi skal betale 200 kr for å bli sperret for tlf.salg.

Kan det være nøvendig? Jeg mener nei. tror ike det blir bdre om jeg er reg hos to eller flere firmaer.

Det jeg reagerer på er at vi skal sende inn en slipp som fulgte med brevet med vårt personnr.

jeg ser at firmaet er på nett. Driver bla med innkasso.

har dere hørt om det?

Har hørt om det der ja. Mener de fikk forbrukerombudet på nakken fordi de forsøkte å ta betalt for en tjeneste som er gratis i utgangspunktet.

Og nei, de som prøvde det sa at det ikke gjorde noen forskjell.

Skrevet

Det høres ut som renspikka svindel. Hadde jeg fått noe sånnt hadde jeg ringt og hørt med reservasjonsregisteret i brsund hva de mente om det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...