Gå til innhold

Single menn som ønsker kjæreste bør flytte til Oslo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er en kjent sak at det er stort kvinneoverskudd i Oslo. I aldersgruppen 19–31 er det over 6000 flere kvinner enn menn i hovedstaden.

Underskudd av menn gjør at mange kvinner må sikte nedover. F.eks. har mange kvinner jeg kjenner kjærester som er litt mindre pene enn dem, litt lavere utdanningsnivå osv. Jeg kjenner også mange oppegående, flotte kvinner som sliter med å finne kjæreste, ettersom det er kamp om de "få" mennene som er her.

Incels og menn som bor i en eller annen bygd og sliter med å få kjæreste, bør med andre ord prøve lykken i hovedstaden. Hyggelige og snille menn ønskes velkomne til byen, og vil ha drøssevis av kvinner å velge mellom!

Kilde: Oslo kommune sin statistikkbank: https://bydelsfakta.oslo.kommune.no/bydel/alle/alder . Når man ser på befolkningspyramiden som viser befolkning etter alder og kjønn, og ser på "Oslo i alt" (altså alle bydeler), så finner man raskt ut at det i hvert alderskull for folk i 20-årene er mellom 500–1000 flere kvinner enn menn. Det utgjør over 6000 flere kvinner enn menn i 20-årene i Oslo. 

Feks: For 25-åringer er det litt over 1000 flere kvinner enn menn i Oslo. 

image.thumb.png.03de1fbf4a923b0b8441a6539f6ce376.png

Anonymkode: abb66...cd1

• Liker 3
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi incels har råd til å bo i Oslo, ja….

Anonymkode: 473ac...a91

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Lol, det er jo ikke slik at den jevne 23 år gamle studerende kvinne har bedre økonomi enn en incel? Men de får jo råd til å bo i Oslo likevel? Man kan faktisk leie eller bo i kollektiv. At en mann bor i kollektiv har aldri hindret meg eller mine venninner å date ham iallefall. 

Dessuten kan man få bolig som ikke koster skjorta dersom man ikke er så kresen på bydel. Feks her er det en bolig til 2 mill som passer bra til en person: https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=288956567

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er en kjent sak at det er stort kvinneoverskudd i Oslo. I aldersgruppen 19–31 er det over 6000 flere kvinner enn menn i hovedstaden.

Underskudd av menn gjør at mange kvinner må sikte nedover. F.eks. har mange kvinner jeg kjenner kjærester som er litt mindre pene enn dem, litt lavere utdanningsnivå osv. Jeg kjenner også mange oppegående, flotte kvinner som sliter med å finne kjæreste, ettersom det er kamp om de "få" mennene som er her.

Incels og menn som bor i en eller annen bygd og sliter med å få kjæreste, bør med andre ord prøve lykken i hovedstaden. Hyggelige og snille menn ønskes velkomne til byen, og vil ha drøssevis av kvinner å velge mellom!

Kilde: Oslo kommune sin statistikkbank: https://bydelsfakta.oslo.kommune.no/bydel/alle/alder . Når man ser på befolkningspyramiden som viser befolkning etter alder og kjønn, og ser på "Oslo i alt" (altså alle bydeler), så finner man raskt ut at det i hvert alderskull for folk i 20-årene er mellom 500–1000 flere kvinner enn menn. Det utgjør over 6000 flere kvinner enn menn i 20-årene i Oslo. 

Der hvor det er flest folk vil det alltid være best å være singel. 

Men et parameter statistikken ikke måler er forventninger og krav til en mann. En gjennomsnittskvinne i Oslo er godt bemidlet, har høy utdannelse og ganske høye forventinger til en mann. Slik sett tror jeg en slipper billigere unna på bygda hvor praktiske yrker er mer verdsatt, og det kanskje ikke er like mange akademikere. Dette høres kanskje generaliserende ut. Men jeg tror en nyinnflytta, ung guttegjeng fra bygda hadde blitt ganske skuffa etter en tur på byen i Oslo. Det er hard konkurranse. 

Anonymkode: 1029a...836

• Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Disse frøkenene som flytter til oslo for å studere ønsker vel også høyt utdannede mannfolk, så de sitter vel heller ensomme enn å ta til takke med en uutdannet "incel"

Anonymkode: 9d839...ba6

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Lol, det er jo ikke slik at den jevne 23 år gamle studerende kvinne har bedre økonomi enn en incel? Men de får jo råd til å bo i Oslo likevel? Man kan faktisk leie eller bo i kollektiv. At en mann bor i kollektiv har aldri hindret meg eller mine venninner å date ham iallefall. 

Dessuten kan man få bolig som ikke koster skjorta dersom man ikke er så kresen på bydel. Feks her er det en bolig til 2 mill som passer bra til en person: https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=288956567

Vel, vet ikke med 25åringer. Det er ikke min aldersgruppe. Eksen min, som bor i Oslo, leier et rom i en alder av 47 år….Men venter fortsatt på ei prinsesse….

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Praktisk 1-roms andelsleilighet i 1.etasje for deg over 45 år 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Disse frøkenene som flytter til oslo for å studere ønsker vel også høyt utdannede mannfolk, så de sitter vel heller ensomme enn å ta til takke med en uutdannet "incel"

Hvorfor kom plutselig incel inn i bildet? En mann trenger da ikke være det selv om  han kommer fra en bygd eller mindre sted i Norge og flytter til Oslo. Han kan ha jobb og utdanning fordet, selv om han ikke har funnet den rette dama ennå.

Anonymkode: f0784...7f3

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Alle som lever i ufrivillig sølibat er vel ikke like? Man kan fint ha masse penger selv om man ikke klarer å finne seg en dame 

Anonymkode: d5d22...518

• Liker 2
Skrevet

Dette er helt riktig!

Oslo er et mekka for høyt utdannede menn +/- 30. 

Skrevet

Skyldes dette kvinneoverskuddet studerende?

• Nyttig 1
Skrevet

Man kan være en mann som ønsker kjæreste, uten å være incel. Og uavhengig om man er incel eller ikke, så tror jeg det er lurt å flytte til Oslo som mann.

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet
T-AA skrev (1 minutt siden):

Dette er helt riktig!

*ser etter leilighet i Oslo i skrivende stund. 

Hilsen utdannet mann, 30+.

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Vel, vet ikke med 25åringer. Det er ikke min aldersgruppe. Eksen min, som bor i Oslo, leier et rom i en alder av 47 år….Men venter fortsatt på ei prinsesse….

Han har iallfall hatt kjæreste da (deg). 

• Hjerte 1
Skrevet
T-AA skrev (2 minutter siden):

Dette er helt riktig!

Hvor høyt utdannet må de være?

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Det vil jeg anbefale på det sterkeste! Jeg misunner deg litt!

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Velkommen! Hilsen kvinne som er lei av den harde konkurransen i å finne seg kjæreste. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg som bor utenfor Oslo har ikke noe problem med å hanke inn menn derfra. Utvalget er tydeligvis ikke så bra der da.

Anonymkode: 1b94a...948

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Han har iallfall hatt kjæreste da (deg). 

Ikke lenge 😁

Skrevet
Just now, Flintis said:

Hvor høyt utdannet må de være?

Må ikke være så høyt utdannet. Man kommer langt med en bachelorgrad, men dersom man er yrkesfaglært og kjenner "kodene" så kan det holde også. Det viktigste er å være snill med gode verdier, ha noen interesser, være litt kulturinteressert og være noenlunde stelt med litt kule klær (trenger ikke å være dyre klært, gjerne vintage fra Fretex). 

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...