AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #1 Skrevet 1. februar 2023 Inspirert av juleklassikeren The Holiday, så lurer jeg på om noen har prøvd en form av Home Exchange? Ser at det er flere tilbydere der ute, men man må jo lage bruker for å kunne loke rundt på de sidene:) Det jeg lurer på er om noen har prøvd det, og vil dele sine erfaringer. I så fall, hvor har du feriert, og hvor er ditt eget hjem? Ble hjemmet ditt godt tatt vare på? Følte du noen risiko ved å låne ut hjemmet ditt? Er det mindre attraktivt / mindre sjanse for at noen vil låne hjemmet ditt, hvis det er en hytte «utpå landet»? Føler du det er verdt å gjøre det? Blir ferien litt billigere?:) Anonymkode: 0db1a...0ce
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #2 Skrevet 3. februar 2023 Har ikke gjort det selv, men har en kollega som gjør det hvert år. Vet han har byttet hus med noen fra USA og noen fra Frankrike ihvertfall. Han er veldig fornøyd, og har gjort det slik i åresvis når familien skal på sommerferie. Men nå vet jeg jo ikke hvilke standard og regler han har for eget hjem. Jeg hadde aldri turt å la fremmede bo i huset mitt - jeg hadde vært redd for skader på møbler, tyveri, osv. Men han har da tydeligvis aldri opplevd noe så avskrekkende at han ikke at turt å gjøre det år etter år. Anonymkode: a8077...9b1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå