AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #21 Del Skrevet 1. februar 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du venter jo hjemme også... 🤭 Men i all seriøshet, vi har godt av å kjede oss innimellom. Anonymkode: ec6f7...50c Hjemme jobber jeg på hjemmekontoret, jeg trener, jeg tar unna i huset, jeg lager mat, jeg er sammen med familien, tar meg av kjæledyr, +++ Ser ikke at man har godt av å sitte å sove på et venteværelse når man kan være ute og leve livet, eller være produktiv. Anonymkode: 21f0b...889 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #22 Del Skrevet 1. februar 2023 Vel anvendt tid det. En dupp er ikke å forakte. Anonymkode: 934ba...e16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #23 Del Skrevet 1. februar 2023 Blizz1 skrev (20 minutter siden): Enig. Kjører bilen på verksted. Går hjem eller på jobb eller lang tur i stedet for å vente. Har 3 kilometer hjem, men det er uansett bedre enn å vente. Vente kan man gjøre når man blir gammel, si... Enkelte ganger tar det ikke så lang tid, og da er det bortkastet å dra frem og tilbake! Jeg sover på bussen hver dag, ser ikke problemet ditt, TS…. Mange som sovner når de vare sitter og venter. Anonymkode: 67c1d...f67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hensatt Skrevet 1. februar 2023 #24 Del Skrevet 1. februar 2023 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Enkelte ganger tar det ikke så lang tid, og da er det bortkastet å dra frem og tilbake! Jeg sover på bussen hver dag, ser ikke problemet ditt, TS…. Mange som sovner når de vare sitter og venter. Anonymkode: 67c1d...f67 Nei. Men da henter man bilen etter endt tur eller endt arbeidsdag. Man sitter ikke å venter i tilfelle den er ferdig snart. Det blir jo bortkastet dødtid som du aldri får igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #25 Del Skrevet 1. februar 2023 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Hjemme jobber jeg på hjemmekontoret, jeg trener, jeg tar unna i huset, jeg lager mat, jeg er sammen med familien, tar meg av kjæledyr, +++ Ser ikke at man har godt av å sitte å sove på et venteværelse når man kan være ute og leve livet, eller være produktiv. Anonymkode: 21f0b...889 Man har godt av en pause fra den produktive hverdagen også. Kanskje vedkommende har en uholdbar hjemmesituasjon, eller småbarn som har holdt en våken hele natten? Anonymkode: ec6f7...50c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hensatt Skrevet 1. februar 2023 #26 Del Skrevet 1. februar 2023 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Du venter jo hjemme også... 🤭 Men i all seriøshet, vi har godt av å kjede oss innimellom. Anonymkode: ec6f7...50c Hjemme kan du jobbe, trene, gjøre husarbeid, til og med sove på sin egen sofa 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #27 Del Skrevet 1. februar 2023 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Man har godt av en pause fra den produktive hverdagen også. Kanskje vedkommende har en uholdbar hjemmesituasjon, eller småbarn som har holdt en våken hele natten? Anonymkode: ec6f7...50c Da ville jeg brukt den timen på SPA, en massasje, eller med beina høyt med en TV serie. Ikke på en pinnestol på et kaldt venterom. Anonymkode: 21f0b...889 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 1. februar 2023 #28 Del Skrevet 1. februar 2023 Som pendler og generelt ganske trygg person har jeg lært meg å sovne hvor som helst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #29 Del Skrevet 1. februar 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Da ville jeg brukt den timen på SPA, en massasje, eller med beina høyt med en TV serie. Ikke på en pinnestol på et kaldt venterom. Anonymkode: 21f0b...889 De har faktisk veldig gode stoler der vi var. Og kaldt var det ikke. Men jeg stusset bare litt på at noen klarer og være så frigjordt. Men det er sikkert mer vanlig enn jeg tenkte. Ts Anonymkode: 21bc0...552 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Brukar0 Skrevet 1. februar 2023 #30 Del Skrevet 1. februar 2023 Blizz1 skrev (4 timer siden): Nei. Men da henter man bilen etter endt tur eller endt arbeidsdag. Man sitter ikke å venter i tilfelle den er ferdig snart. Det blir jo bortkastet dødtid som du aldri får igjen. Det er vel opp til hver enkelt om man vil vente og bruke ventetiden på å ta en liten lur. Å henge på KG er også bortkastet dødtid man aldri får igjen 🤷♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #31 Del Skrevet 1. februar 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det gjør jeg hele tiden! Mvh yrkessjåfør. Anonymkode: 03ebb...1c5 Da er vi to. Anonymkode: 60917...b04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 1. februar 2023 #32 Del Skrevet 1. februar 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Er ikke det ganske spesielt? Jeg satt og venta i stad mens bilen var på verksted, og i den ene stolen sitter det en som tydelig sover tungt. Jeg reagerte litt på dette. Sove offentlig liksom. De som jobbet der sa ikke noe, men de tenkte sikkert sitt. Anonymkode: 21bc0...552 Kansje han skiftet Clutch på bilen da tar dette mellom 4-8 timer og skjønner godt at folk ikke gidder og sitte våken da 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet 1. februar 2023 #33 Del Skrevet 1. februar 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Er ikke det ganske spesielt? Jeg satt og venta i stad mens bilen var på verksted, og i den ene stolen sitter det en som tydelig sover tungt. Jeg reagerte litt på dette. Sove offentlig liksom. De som jobbet der sa ikke noe, men de tenkte sikkert sitt. Anonymkode: 21bc0...552 Kan umulig være et utbredt "problem" 🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #34 Del Skrevet 1. februar 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Da ville jeg brukt den timen på SPA, en massasje, eller med beina høyt med en TV serie. Ikke på en pinnestol på et kaldt venterom. Anonymkode: 21f0b...889 Verkstedet vi bruker har en Felleskjøpetbutikk og en CirkleK i nærheten, men verkstedet har gode stoler og appleTv. Anonymkode: 03ebb...1c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #35 Del Skrevet 3. februar 2023 "Men mine venner har ikke sagt at de pleier å sove i en bil, da kan det jo ikke være sosialt akseptabelt". Det er på det nivået mange er i dag. 0 evne til å tenke selvstendig. Anonymkode: 88060...d9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 3. februar 2023 #36 Del Skrevet 3. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 1.2.2023 den 10.43): Er ikke det ganske spesielt? Jeg satt og venta i stad mens bilen var på verksted, og i den ene stolen sitter det en som tydelig sover tungt. Jeg reagerte litt på dette. Sove offentlig liksom. De som jobbet der sa ikke noe, men de tenkte sikkert sitt. Anonymkode: 21bc0...552 Vi som driver med verksted og bil er vant med det. Du kjenner ikke foranledningen til at bilen eller vedkommende er der, det ikke ha vært en ubrukelig og lang dag for bileier allerede. Jeg har hatt folk sovende i bergingsbilen også etter at bil er kommet til verksted og jeg har parkert, om det ikke er til hinder for meg så ser jeg ikke problemet. Heller det enn at de raver rundt slitne og medtatt etter hva enn opplevelsen har vært. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leifr Skrevet 3. februar 2023 #37 Del Skrevet 3. februar 2023 Kanskje småbarnsforelder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #38 Del Skrevet 3. februar 2023 Blizz1 skrev (På 1.2.2023 den 12.45): Nei. Men da henter man bilen etter endt tur eller endt arbeidsdag. Man sitter ikke å venter i tilfelle den er ferdig snart. Det blir jo bortkastet dødtid som du aldri får igjen. Alle er ikke i jobb??? Eller de har fri den dagen?? Det er mange grunner til at folk venter. Herregud.... Å sove/slappe av hvis man er trøtt, er ikke dødtid - det er helsefrembringende! Anonymkode: 67c1d...f67 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2023 #39 Del Skrevet 3. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 1.2.2023 den 13.08): Da ville jeg brukt den timen på SPA, en massasje, eller med beina høyt med en TV serie. Ikke på en pinnestol på et kaldt venterom. Anonymkode: 21f0b...889 Det er ganske vanlig å duppe når man sitter rolig over tid. Anonymkode: 67c1d...f67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet 3. februar 2023 #40 Del Skrevet 3. februar 2023 jeg er imponert over mennesker som kan sove når de har muligheten til det, på bussen, venterommet, flyet - de er heldige, overhode ikke noe galt i det, tvert imot er det en superpower slik jeg ser det! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå