Gå til innhold

Rockering


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg har en rockering på 1.7 kg. Jeg startet med å rocke 2 min på hver side. Fikk veldig vondt langs magen, føltes som blåmerker, men det gikk bort etter hvert. Nå bruker jeg den i kombinasjon med kondisjonstrening og når jeg har lyst til å gjøre noe gøy! Jeg syns den er genial, selv om jeg fortsatt er usikker på effekten av den :ler:

men gøy, det er det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest catlars
Hvor har dere kjøpt rockeringen deres?

Jeg har vært i haugevis med sportsbutikker å spurt etter det, men ingen som har det.

Jeg vil også ha :)

Dere får tunge rockeringer på Innersvingen sine sentere eller på wwww.sirkeltrening.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest luremegpå

Hei

www.rockeringer.no er genialt!!

Der står det og hvilken type rockering man bør ha:)

Jeg begynte å rocke i går, så hvis det er noen andre nybegynnere, så hadde det jo vært kjekt å se om det er noen resultater ;)!

Jeg rocket vel kanskje 4 min i går, merker det ikke så mye i dag, kunne hvis jeg trykkker litt på ribbeina..hehe..!

Min er 1.7 kg

Endret av luremegpå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Gjest_Kitty_*
Hvor har dere kjøpt rockeringen deres?

Jeg har vært i haugevis med sportsbutikker å spurt etter det, men ingen som har det.

Jeg vil også ha :)

Du får kjøpt rockering på lekebutikker. Skal du ha en tyngere en kan du søke på internett etter det. Ved å rocke med rockering trener du nederste del av ryggen og magen. Hvis du rocker i 20 minutter forbrenner du like mye fett som med annen trening for magen.

Det fungerte for meg. Jeg bruka bare rockering og jeg fikk perfekt mage og kropp. Bare øv så får alle dere som har lyst til å holde på med rocke ring det til.

Lykke til.: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 1 år senere...

Takk for tipset! Har lenge lurt på hva jeg skulle bruke Flust-bousen til ....

Det går an å overføre bonusen til bankkonto :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...