Gå til innhold

Er dette resultat av trening eller photoshop?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

InShot_20230201_001405287.jpgJeg har normal mage men uten muskler. Ønsker mer definerte sidemuskler og midtmuskler som på bildene her, er det oppnåelig eller er det operert/redigert? Ønsker ikke six pack men innsving i sidene og de strekene på siden av navlen. Hvilke øvelser hjelper og hvor mange repetisjoner? Hvor lenge må jeg trene for å se resultat?

Anonymkode: 44d83...a9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke om de er redigerte eller ikke, men jeg tipper det til høyre er redigert. 
 

Tror ingen av de er operert. Men husk at vinkling og positur har vilt mye å si.

De markeringene du snakker om på magen, handler hovedsakelig om fettprosent. Vil man ha flat/markert mage så er kostholdet førsteprioritet, og styrketrening hjelper på. Jeg synes mageøvelser er kjedelige, så isolerer så og si aldri magemusklene. Men trener mange baseøvelser. Har markerte muskler på magen, og mener dette kommer av markløft og knebøy (og selvsagt kostholdet primært). 

Anonymkode: ade8c...df2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med riktig lys og posering ser jeg ut som hun til høyre. Spiser bare dritt, trener ikke og antar at jeg bare er heldig.

Anonymkode: f9223...71a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Med riktig lys og posering ser jeg ut som hun til høyre. Spiser bare dritt, trener ikke og antar at jeg bare er heldig.

Anonymkode: f9223...71a

Og huden er selvfølgelig glattet/redigert.

Anonymkode: f9223...71a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle slike bilder du ser på SOME er shoppet, ALLE!

Endret av Djungelvrål
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Med riktig lys og posering ser jeg ut som hun til høyre. Spiser bare dritt, trener ikke og antar at jeg bare er heldig.

Anonymkode: f9223...71a

Du er heldig til du kommer i 40-50 årene.  Da må du begynne å tenke på hva du putter i deg og kroppsdeler begynner å forfalle uten trening. 

Anonymkode: 043db...260

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huden er veldig redigert på hun i blå. Ingen av dem er spesielt trente, så er ikke sikker på hva du spør om. De er normalt slanke uten spesielt mye muskler.Hun i blå har veldig store pupper til å være så slank.

Anonymkode: 0a0bc...d80

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Vet ikke om de er redigerte eller ikke, men jeg tipper det til høyre er redigert. 

Anonymkode: ade8c...df2

Nå har ikke jeg studert så mange mager.. men er det ikke vanlig å ha en «kløft/ søkk/ strek» i midten når man er godt trent? Det har ikke det «redigerte» bildet til høgre..

Anonymkode: 2a5b9...dd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innsving i sidene er genetisk, det kan du ikke trene deg til uansett. Noen har ikke midje, andre har det. 

Anonymkode: f7c3a...6bf

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

De markeringene du snakker om på magen, handler hovedsakelig om fettprosent.

Jeg har vært alvorlig undervektig og undrernært med null fett. Ikke at jeg målte fettprosenten når jeg var så syk men det var ikke mulig å klype huden på magen engang. Så jeg tror ikke en markert mage hovedsakelig handler om fettprosent hvis man ikke har muskler, men enig atdet gir mening at musklene syns bedre når man har lav fettprosent!

Skulle gjerne visst øvelser som gir ekte resultater

Anonymkode: 44d83...a9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som hun til høyre, er ganske tynn og ribbena mine tilter litt skjevt så jeg får naturlig timeglass figur, jeg trener mye kjerne muskulatur. 

Anonymkode: f0cc7...88d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trening gjør jo ofte magemusklene mer synlige, men de over er jo nok redigert litt, spesielt hun blonde, med filter. Kommer an på gener og hvordan du poserer. Men ja, du kan jo trene deg til en mage med mer synlige muskler, kommer nok an på hvordan du er bygd også. 

Jeg trener feks nesten ikke, har ikke spesielt synlige magemuskler, men har tynn midje, med ganske timeglass figur (ikke så veldig brede hofter, men bredere enn midjen) Noen trener de samme musklene men har uansett en bred midje, andre har en liten midje naturlig 

Endret av CatPerson123
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge bildene er nok redigert/posisjonert gunstig. Likevel har nok begge en lignende form som de bildene de legger ut. De kan ikke redigere fram en smal midje uten at folk buster dem på redigeringen.

Og den formen er genetisk. Jeg har ikke denne innsvingen i livet, selv om jeg trener. Jeg vil ikke klare å redigere det naturlig heller selv om jeg har litt dataskills. 

Anonymkode: 4d2da...99e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Begge bildene er nok redigert/posisjonert gunstig. Likevel har nok begge en lignende form som de bildene de legger ut. De kan ikke redigere fram en smal midje uten at folk buster dem på redigeringen.

Og den formen er genetisk. Jeg har ikke denne innsvingen i livet, selv om jeg trener. Jeg vil ikke klare å redigere det naturlig heller selv om jeg har litt dataskills. 

Anonymkode: 4d2da...99e

Nåja... Man trenger bare rette appen og et minimum av skills for å slippe unna.

https://www.perfectcorp.com/consumer/blog/selfie-editing/how-to-edit-body-shape-app

Anonymkode: dad22...d3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om disse er redigert?? Det til høyre er gjort med en så rævva jobb at det ser ut som det er laget i Paint. Instagram er fullt av eksempler på hvordan man poserer seg til bilder som det til venstre. Og det er helt sikkert jukset med, det også.

Anonymkode: 464f9...705

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trener selv som en bodybuilder 6 dager i uken i 2 år. Har ikke fått slik mahe enda. Så tror dette går på kun hva en spiser. 

Anonymkode: d5585...e77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Altså, bilde til høyre er kjempe redigert og kjempe dårlig redigert. Bilde til venstre er redigert det også men ikke rundt mage.

Begge på bilde har hver sin variant av "slank" genetikk. Hun til hørye er den klassiske "tynnfeit spise hva du vil", hun til venstre har " afro, timeglass". 

Timeglass er ikke noe du kan trene deg til, så det kommer jo ann på hvilken figur du har om det er oppnåelig eller ei. Generelt vil jeg ikke anbefale isolerte mageøvelser for å fremheve timeglass, da må man heller jobbe med illustrasjoner. Tren rygg, bein og kjerne( indre magemuskler) så er man langt på vei.

Anonymkode: a957e...fd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg har vært alvorlig undervektig og undrernært med null fett. Ikke at jeg målte fettprosenten når jeg var så syk men det var ikke mulig å klype huden på magen engang. Så jeg tror ikke en markert mage hovedsakelig handler om fettprosent hvis man ikke har muskler, men enig atdet gir mening at musklene syns bedre når man har lav fettprosent!

Skulle gjerne visst øvelser som gir ekte resultater

Anonymkode: 44d83...a9b

Resultater får man når man gjør trening og "riktig" kosthold til en livsstil. Å trene en kombinasjon av styrketrening og utholdenhetstrening i flere år med riktig næringsinntak er hemmeligheten. Ikke egentlig en hemmelighet, men den kjedelige sannheten.

Akkurat nøyaktig hvilke øvelser man gjør er av noe mindre betydning. Folk leter hele tiden etter den magiske øvelsen eller den magiske matvaren, men det er de store linjene og de tingene du gjør på konsekvent basis som utgjør forskjellen.

Bittebittebitteliten fremgang hver uke i årevis.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilde 1 er neppe redigert noe særlig, det andre er heftig redigert, men magene deres er nok ca sånn på virkelig. Ser bare ut som helt vanlige kvinnemager hos kvinner som fettlagrer på rompe/lår, men lite på magen. Begge disse hadde nok hatt markert six-pack om de faktisk hadde vektlagt mage når de trener. Tror rett og slett ikke noen av dem trener så mye mage.

Anonymkode: 82e71...eb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger henne på insta for treningsmotivasjon: https://www.instagram.com/claudiamariewalsh/

Hun har samme form. Hun har alltid vært tydelig på at hun ikke redigerer bildene, og i vloggene hennes ser hun helt lik ut. Noen er bare heldige med genetikken. Men klart at det krever mye trening også.

Anonymkode: 4d2da...99e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...