Gå til innhold

Partnere

Fremhevede innlegg

Skrevet
On 2/1/2023 at 12:02 AM, AnonymBruker said:

Bryr du deg om hvor mange din partner har ligget med? Jeg er ikke opptatt av det men typen er sjalu at jeg har vært med flere menn før han

Anonymkode: 0111f...cd2

Det er noe eg aldri ville vite om partneren,kunna aldri spurt om det heller.

Men var sammen med ei som hadde tydeligvis veldig mange,hun skrytte av det selv....

Ofte da vi var ute møtte vi tilfeldig manner der hun såg på meg å smilte....da hadde hun alltid ein historie.

Eg fikk henne heilt opp i halsen til slutt.

Anonymkode: bda5c...cec

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet de fleste og de er mange. Noe kunne jeg latt være å vite. Har sett de på facebook og fikk litt dårlig selvtillit av det. Min har hatt nær 100 forskjellige. 😥😌

Anonymkode: 65f6c...805

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.2.2023 den 0.02):

Bryr du deg om hvor mange din partner har ligget med? Jeg er ikke opptatt av det men typen er sjalu at jeg har vært med flere menn før han

Anonymkode: 0111f...cd2

Så lenge dama er frisk og ikke har pult noen jeg kjenner er det null stress.

Anonymkode: 37c6b...c8a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.2.2023 den 0.06):

Nei,det bryr meg ikke og jegspør ikke. Hadde en mann spurt meg hadde jeg nok dumpet han, for det er veldig gammeldags og kvinneundertrykkende å bry seg om og å definere kvinner ut fra antall sexpartnere.

Typen din har ikke grunn til å være sint eller sjalu enten det er 0 eller 100 menn før han.

Når en mann spør deg så bare svar at du ikke gidder å svare på sånne kvinneundertrykkende spørsmål. Fortid er fortid

Anonymkode: 82ee9...e1b

Hvis en kvinne reagerer på samme måte,er det da manneundertrykkende? Og skal en da svare at en ikke gidder å svare på sånne manneundertrykkende spørsmål? Spør for en venn 🙂

Anonymkode: f8939...7c7

Skrevet

Når menn jeg dater spør om det så blir de enten veldig ivrig eller så kaster de nesten opp. Det er visst ikke lov for å kvinne å ha lagt med veldig mange menn for de...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...