Gå til innhold

Partnere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bryr du deg om hvor mange din partner har ligget med? Jeg er ikke opptatt av det men typen er sjalu at jeg har vært med flere menn før han

Anonymkode: 0111f...cd2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei,det bryr meg ikke og jegspør ikke. Hadde en mann spurt meg hadde jeg nok dumpet han, for det er veldig gammeldags og kvinneundertrykkende å bry seg om og å definere kvinner ut fra antall sexpartnere.

Typen din har ikke grunn til å være sint eller sjalu enten det er 0 eller 100 menn før han.

Når en mann spør deg så bare svar at du ikke gidder å svare på sånne kvinneundertrykkende spørsmål. Fortid er fortid

Anonymkode: 82ee9...e1b

• Hjerte 1
Skrevet

Nei jeg bryr meg ikke og jeg gidder virkelig ikke de type menn som er opptatt av dette heller, synes det er noe stakkarslig over slike type mennesker som dette er en bil deal for.

Anonymkode: 9d91b...80d

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Nei. Bryr meg så lite at jeg vet ikke engang om jeg hadde klart å anslå det. Han har heller aldri spurt meg. Tenker det kun er usikre menn som gjør det.

• Hjerte 1
Skrevet

Bryr meg ikke men vil ikke vite heller. Han har nok ligget med flere enn meg siden han var litt villere i ungdommen mens jeg giftet meg relativt tidlig. Han har aldri spurt heller. 

Anonymkode: d00d0...56f

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Bryr du deg om hvor mange din partner har ligget med? Jeg er ikke opptatt av det men typen er sjalu at jeg har vært med flere menn før han

Vi har ikke snakket om det selv om vi har vært sammen i mange år. Han bryr seg uansett ikke.

• Hjerte 1
Skrevet

Tallet i seg selv er ikke så viktig, men jeg bryr meg om at vi har nogenlunde likt syn på sex. Jeg ønsker ikke å være i forhold med en som har hatt one night stands som hobby liksom, fordi det havner veldig langt unna sånn jeg selv ser på sex.

Når det er sagt så har jeg aldri spurt om antall, men har snakket nok om sex og verdier og sånt til at jeg funnet ut at vi er kompatible.

Anonymkode: 832c2...56b

• Nyttig 2
Skrevet

Jeg kunne nok ha spurt for nysgjerrighetens del uten at jeg ville ha brydd meg noe om hun hadde 10 eller 100.

Kan egentlig ikke huske at jeg noengang har spurt, men vet ganske detaljert om noen ekser hun har (kom opp ganske naturlig i noen samtaler)

Jeg har jo kun et estimat på meg selv da jeg egentlig aldri har brydd meg om å telle.

• Liker 1
Skrevet

Spennende høre hun fortelle om trekanterfaring (blitt slikket av annen kvinne mens mannen tok hu som slikket) og tidligere erfaringer…bryr meg svært lite om det er to eller femti køller hu har blitt pult av!

Liker tanken på at hu blir tatt av andre menn og nyter 😎

• Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, Kroppogmann said:

Spennende høre hun fortelle om trekanterfaring (blitt slikket av annen kvinne mens mannen tok hu som slikket) og tidligere erfaringer…bryr meg svært lite om det er to eller femti køller hu har blitt pult av!

Enig i den 😊

• Hjerte 2
Skrevet
5 minutter siden, Kroppogmann said:

Litt derfor jeg vet en god del detaljer på noen av eksene 😅

• Hjerte 1
Skrevet
Stillalive skrev (15 minutter siden):

Litt derfor jeg vet en god del detaljer på noen av eksene 😅

Liker høre detaljer selv…blant annet at hu hadde en som var så stor at hu trodde hu skulle svime av 🤩

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Det må han bare godta om han vil ha deg. Du kan ikke endre historien. 

• Hjerte 1
Skrevet

Bryr meg ikke, men finner det interessant. Som med andre ting fra fortid og historie.

Skrevet

Til en viss grad, hvis det er så mange at man får inntrykk av hun kunne knullet hvem som helst, og har null impulskontroll, så ja, og det er også forskning som viser at sjansen for utroskap er større om hun har vært med veldig mange, så litt har det å si, men at man har vært med endel gjør ingenting, men visse grenser her det 

Anonymkode: 609eb...6ae

Skrevet (endret)
18 hours ago, AnonymBruker said:

9 hours ago, AnonymBruker said:

Tallet i seg selv er ikke så viktig, men jeg bryr meg om at vi har nogenlunde likt syn på sex. Jeg ønsker ikke å være i forhold med en som har hatt one night stands som hobby liksom, fordi det havner veldig langt unna sånn jeg selv ser på sex.

Når det er sagt så har jeg aldri spurt om antall, men har snakket nok om sex og verdier og sånt til at jeg funnet ut at vi er kompatible.

Anonymkode: 832c2...56b

Enig. Tenker ikke på kvinneundertrykkelse og sånn. Jeg er kvinne og har heller ikke lyst på mann med ons som hobby. Det er ingenting tiltalende med klamydia. Folk med selvkontroll er sexy, mann eller kvinne, punktum. Ikke komplisert. Dessuten så syns jeg det er mye drama/depresjoner hos folk som har vært mye rundt. 

Endret av Btw
  • Nyttig 2
Skrevet

Ja, ganske stor deal for meg. Null problem med flere forhold, men masse tilfeldig sex synes jeg vitner om lav moral.

Anonymkode: 315a3...b36

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Bryr meg ikke nok til å spør. Vi har vært sammen i 20 år, og jeg vet fortsatt ikke hvor mange han har hatt (men vet at han har hatt minst en).

Nå vil jeg ikke vite, i frykt for at svaret skal endre noe i dynamikken mellom oss, og det vil jeg ikke risikere.

Anonymkode: ea6c4...4a9

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.2.2023 den 0.02):

Bryr du deg om hvor mange din partner har ligget med?

Nei.

• Hjerte 1
Skrevet

Tråden stenges snart pga manglende overskrift.

Anonymkode: b3f3b...e33

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...