Gå til innhold

Hvordan snakke med folk?


Mildys

Anbefalte innlegg

Jeg hadde sosial angst for mange år siden og ble kvitt det. I den perioden jeg presset meg sosialt hadde jeg mye på hjertet. Mange ord som jeg ikke alltid fikk ut. Sorgen ble stor når jeg fikk sosial angst igjen men det er en forskjell fra sist periode med sosial angst. Jeg er totalt tom for forslag å snakke om og jeg blir sittende stum. Det sier alt om hvordan angsten tar over kroppen. Jeg snakker mye med folk jeg er trygg på. Familie og venner. 

Jeg må begynne fra bunn av. Hvordan snakker jeg med andre mennesker jeg ikke omgås ofte med?. Jeg har barn og det er vanskelig for meg å snakke med andre foreldre. Det er vondt å bli sett på som motsatt av det jeg er. Ut å spise med kolleger er helt umulig for meg. Dette kan ikke fortsette og jeg har brettet opp ermene klar for hard jobbing med meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mildys skrev (Akkurat nå):

Jeg hadde sosial angst for mange år siden og ble kvitt det. I den perioden jeg presset meg sosialt hadde jeg mye på hjertet. Mange ord som jeg ikke alltid fikk ut. Sorgen ble stor når jeg fikk sosial angst igjen men det er en forskjell fra sist periode med sosial angst. Jeg er totalt tom for forslag å snakke om og jeg blir sittende stum. Det sier alt om hvordan angsten tar over kroppen. Jeg snakker mye med folk jeg er trygg på. Familie og venner. 

Jeg må begynne fra bunn av. Hvordan snakker jeg med andre folk?. Jeg har barn og det er vanskelig for meg å snakke med andre foreldre. Det er vondt å bli sett på som motsatt av det jeg er. Ut å spise med kolleger er helt umulig for meg. Dette kan ikke fortsette og jeg har brettet opp ermene klar for hard jobbing med meg selv.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nesten helt lik. Enten sier jeg ingen ting eller så deler jeg hele livshistorien å klarer faktisk ikke stoppe når jeg prøver å stoppe. Ellers får jeg panikk å løper vekk eller får jeg panikk å nesten setter meg oppå😂 

Anonymkode: 74e57...de7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg er nesten helt lik. Enten sier jeg ingen ting eller så deler jeg hele livshistorien å klarer faktisk ikke stoppe når jeg prøver å stoppe. Ellers får jeg panikk å løper vekk eller får jeg panikk å nesten setter meg oppå😂 

Anonymkode: 74e57...de7

Haha 😂 

Hva er det som føles rett de gangene du snakker mye?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...