Gå til innhold

Hadde dere menn likt dette?

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Puppepuling er jo minst tusen ganger bedre enn å bruke egen hånd, vil nå jeg mene. Hvis jeg fikk valget...

Anonymkode: 034aa...81c

Ja, kan gjøres på flere måter også :)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
svartkatt skrev (2 timer siden):

Hvis det funker for dere er jo det kjempefint. Hva med puppepuling? 

Begge deler, og suging, er for meg noe som er helt vanlig å variere med uten tørke. Har også menssex om mannen vil.. spør alltid om det hjelper med kondom hvis han ikke vil.. 

ja… så lange, tjukke pupper har jeg ikke… 😆 

Han besvimer når han ser blod, så alt i den uka er uaktuelt.

Uansett er det gøy å vite at andre også bruker å gjøre slikt og at menn stort sett liker det. 

Ts

Anonymkode: 63543...73c

• Hjerte 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Jeg er gift på 13ende året med en fantastisk mann som jeg elsker veldig høyt. Vi har hatt masse deilig sex opp igjennom årene og eksperimentert med forskjellig. 

For tiden syns jeg vi er litt ute av sync, han er kåt i den tiden av måneden jeg er ganske ukåt (bare hormoner - har ingenting med han å gjøre og det vet han). Så får jeg mensen og da er jeg kåt men han hater blod og blir helt av i den uken. Uansett, det blir derfor ganske mye tid vi ikke har ordentlig sex. Tiden strekker heller ikke så mye til med store barn osv. 

Så når vi har litt «tørke», så blir det ofte til at jeg lar han runke over meg og komme på puppene mine. Jeg liker det godt og blir tent av det. Men det er også en måte å la han få «litt sex» når jeg egentlig ikke er så utrolig tent. (Jeg vet han ikke gidder å bruke så mye tid på å få meg tent nok til å knulle - selv om jeg kunne ha blitt det) 

Så, dere menn, hva syns dere om dette? Hadde dere likt å bare runke selv og sprute på puppene, eller hadde dere følt dere avspist og blitt lei?  Dette skjer hver måned, kanskje et par ganger hver måned. 

Dette er ikke noe sex liv for meg. Sex SKAL være felles nytelse. gi hverandre nytelse. gjøre ting som den andre nyter. Jeg har lit underskudd på sex men hadde jeg møtt ei for sex så er det ikke noe tvil om at det viktigste er å gi henne nytelse.  Men viktig å vite hva som gir henne nytelse.

Endret av feliek54
  • Nyttig 1
Skrevet
feliek54 skrev (31 minutter siden):

Dette er ikke noe sex liv for meg. Sex SKAL være felles nytelse. gi hverandre nytelse. gjøre ting som den andre nyter. Jeg har lit underskudd på sex men hadde jeg møtt ei for sex så er det ikke noe tvil om at det viktigste er å gi henne nytelse.  Men viktig å vite hva som gir henne nytelse.

Hun skriver at hun selv tenner på det. Dette er noe hun kan like å gjøre når hun ikke orker annen sex.

Det å insistere på at du SKAL gi henne nytelse på dine premisser blir litt feil, muligens. Hvis jeg forstår kvinner rett altså.

Anonymkode: a5dbb...06f

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jo jeg pleier det også. Men ikke når jeg ikke er i humør for sex. For bj er noe jeg virkelig lidenskapelig elsker å gjøre! Ville aldri ha gjort en sånn passe engasjert bj når jeg egentlig ikke så særlig kåt. 

også syns jeg det er litt urettferdig om jeg skal gi han bj når jeg ikke «får noe». Det er jo aldri slik at han noen gang får meg til å komme uten at han får/krever noe tilbake. 

Hvorfor ikke? 

Anonymkode: 8ccf4...743

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hun skriver at hun selv tenner på det. Dette er noe hun kan like å gjøre når hun ikke orker annen sex.

Det å insistere på at du SKAL gi henne nytelse på dine premisser blir litt feil, muligens. Hvis jeg forstår kvinner rett altså.

Nei, les HI en gang til. Det er når han ikke gidder å gjøre henne kåt.

Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Nei, les HI en gang til. Det er når han ikke gidder å gjøre henne kåt.

Les sjæl. Det står at de har masse deilig sex.

Dette er noe de gjør når når ingen av dem gidder å gjøre så mye ut av det. Det må være lov så lenge begge liker det.

Ingen grunn til å moralisere over det.

• Liker 1
Skrevet

Ja, pirrende når hun ser på når jeg vet hun liker å se. Milevis bedre enn å runke alene, det er jo intimt på et plan det også 

Anonymkode: 0c517...88f

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det finns kanskje noen unntak men jeg mener at majoriteten mener det samme som meg

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Mannen min ville nok syntes det var et veldig kjedelig alternativ, siden han er vant til å få en blowjob dersom jeg ikke er helt i humør/form. Men jeg regner med at det er noe du ikke ønsker å gjøre, siden du ikke har nevnt det?

Anonymkode: 6774a...24d

Gidder du å ringe kona mi og si at dette er normalen?

Anonymkode: bd6b9...674

Gjest Bombasi
Skrevet (endret)

Ikke helt av min interesse. Er ingen puppe-mann heller. Kunne likegodt runket alene da.

Men det viktigste er at det fungerer for dere, og kan ikke si at det er særlig synd i han akkurat. 

Endret av Bombasi
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Hvorfor ikke? 

Hvorfor jeg ikke gir en bj når jeg ikke er tent? Av samme grunn som at jeg ikke trøkker i meg mat når jeg er mett, og ikke knuller når jeg ikke er kåt og klar. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Nei, det er sikkert ikke så lett å skjønne. Men sånn er det. 

Jeg spør ikke dere om min mann liker det, jeg vet han digger det fordi han er en skikkelig puppemann som elsker å sprute utover dem. Men jeg lurte på om andre ville ha likt det. Nysgjerrig, bare. 

jg skjønte heller ikke, hvorfor ikke bruke tid på deg liksom? Er det pga barna/slitenhet så kan jeg skjønne, men utover det så ville jg bare blitt sur..😝 

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Gidder du å ringe kona mi og si at dette er normalen?

Anonymkode: bd6b9...674

😂🙈

Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt og svar til dette. Elaine Marley, mod. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...