Gå til innhold

Hadde dere menn likt dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gift på 13ende året med en fantastisk mann som jeg elsker veldig høyt. Vi har hatt masse deilig sex opp igjennom årene og eksperimentert med forskjellig. 

For tiden syns jeg vi er litt ute av sync, han er kåt i den tiden av måneden jeg er ganske ukåt (bare hormoner - har ingenting med han å gjøre og det vet han). Så får jeg mensen og da er jeg kåt men han hater blod og blir helt av i den uken. Uansett, det blir derfor ganske mye tid vi ikke har ordentlig sex. Tiden strekker heller ikke så mye til med store barn osv. 

Så når vi har litt «tørke», så blir det ofte til at jeg lar han runke over meg og komme på puppene mine. Jeg liker det godt og blir tent av det. Men det er også en måte å la han få «litt sex» når jeg egentlig ikke er så utrolig tent. (Jeg vet han ikke gidder å bruke så mye tid på å få meg tent nok til å knulle - selv om jeg kunne ha blitt det) 

Så, dere menn, hva syns dere om dette? Hadde dere likt å bare runke selv og sprute på puppene, eller hadde dere følt dere avspist og blitt lei?  Dette skjer hver måned, kanskje et par ganger hver måned. 

Anonymkode: 63543...73c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ikke giddet...... Selv runker jeg ikke i det hele tatt. Enten har jeg sex ellers så har jeg det ikke 🙂 Mye mer gøyalt å kjøre brannbil eller å faktisk bruke tiden som skal til for å få den gamle kokeplata varm 😉 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Han gidder ikke bruke tid for å få deg klar ? 

Anonymkode: bf045...396

• Liker 7
  • Nyttig 3
Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg er gift på 13ende året med en fantastisk mann som jeg elsker veldig høyt. Vi har hatt masse deilig sex opp igjennom årene og eksperimentert med forskjellig. 

For tiden syns jeg vi er litt ute av sync, han er kåt i den tiden av måneden jeg er ganske ukåt (bare hormoner - har ingenting med han å gjøre og det vet han). Så får jeg mensen og da er jeg kåt men han hater blod og blir helt av i den uken. Uansett, det blir derfor ganske mye tid vi ikke har ordentlig sex. Tiden strekker heller ikke så mye til med store barn osv. 

Så når vi har litt «tørke», så blir det ofte til at jeg lar han runke over meg og komme på puppene mine. Jeg liker det godt og blir tent av det. Men det er også en måte å la han få «litt sex» når jeg egentlig ikke er så utrolig tent. (Jeg vet han ikke gidder å bruke så mye tid på å få meg tent nok til å knulle - selv om jeg kunne ha blitt det) 

Så, dere menn, hva syns dere om dette? Hadde dere likt å bare runke selv og sprute på puppene, eller hadde dere følt dere avspist og blitt lei?  Dette skjer hver måned, kanskje et par ganger hver måned. 

Høres ut som ein grei løsning ☺️

Anonymkode: fe7f8...ebd

• Liker 1
Skrevet

Nå har jeg en mann med puppe fetisj, så det teller kanskje ikke her. Men jeg vil tro at din mann er fornøyd med din løsning, dersom han tenner på brystene dine. 

Anonymkode: 902ce...a98

• Liker 1
Skrevet

Her er det sikkert veldig delt. Ser noen over her som sier de ikke hadde giddet det, mens hadde det vært meg hadde jeg synes det hadde vært kjempedigg! Virker som en "enkel" løsning i blant. Men det kan ikke være en erstatning for sex, at man aldri har det, men som en løsning i blant synes jeg det hadde vært topp, så lenge dama er komfortabel med det.

• Liker 1
Skrevet

Høres vel fint ut, om det er en gang i blant!

M40

Anonymkode: fe89e...a23

Skrevet

Jeg digger det. Spesielt om dama leker med seg selv samtidig. Nydelig å tømme seg over puppene eller ansiktet hennes mens hun leker med seg selv  :)

• Liker 2
Skrevet

Ingenting er som å sprute på en kvinnes pupper uansett. det er sexy og se henne holde brystene i hendene og jeg lar spruten sprute utover begge to.  men må man holde igjen selv om man har uka?  at en kjapp en i dusjen da vel, så begge får utløp.  det gjør meg ingenting.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg hadde likt det. Det erstatter ikke samleie, men jeg synes man bevarer spenning ved å ikke alltid gå hele veien. Et lite glass vann i ørkenen.

Jeg synes du er en bra dame som finner løsninger. Du skriver at du selv blir tent av det. Bedre for ham også enn pliktsex med noen som ikke er tent. Sånt dreper sjelen til en mann.

Anonymkode: a5dbb...06f

• Liker 1
Skrevet

Det gir meg ingenting. 
M52

Anonymkode: 5ddbd...a6d

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg hadde likt å komme på puppene dine; gjerne hvis du hjelper til ørlite, så det ikke blir sånn «upersonlig», hvis man kan kalle det det 😇

• Liker 1
Skrevet

Mannen min ville nok syntes det var et veldig kjedelig alternativ, siden han er vant til å få en blowjob dersom jeg ikke er helt i humør/form. Men jeg regner med at det er noe du ikke ønsker å gjøre, siden du ikke har nevnt det?

Anonymkode: 6774a...24d

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Han gidder ikke bruke tid for å få deg klar ? 

Anonymkode: bf045...396

Dette skjønte ikke jeg heller. Sammen med flere ting. Som hvorfor spørre oss, er ikke hennes mann fornøyd med denne ordningen? Jeg har egen sæd som jeg spruter andre steder.

Anonymkode: 273f9...d28

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Dette skjønte ikke jeg heller. Sammen med flere ting. Som hvorfor spørre oss, er ikke hennes mann fornøyd med denne ordningen? Jeg har egen sæd som jeg spruter andre steder.

Anonymkode: 273f9...d28

Nei, det er sikkert ikke så lett å skjønne. Men sånn er det. 

Jeg spør ikke dere om min mann liker det, jeg vet han digger det fordi han er en skikkelig puppemann som elsker å sprute utover dem. Men jeg lurte på om andre ville ha likt det. Nysgjerrig, bare. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Mannen min ville nok syntes det var et veldig kjedelig alternativ, siden han er vant til å få en blowjob dersom jeg ikke er helt i humør/form. Men jeg regner med at det er noe du ikke ønsker å gjøre, siden du ikke har nevnt det?

Anonymkode: 6774a...24d

Jo jeg pleier det også. Men ikke når jeg ikke er i humør for sex. For bj er noe jeg virkelig lidenskapelig elsker å gjøre! Ville aldri ha gjort en sånn passe engasjert bj når jeg egentlig ikke så særlig kåt. 

også syns jeg det er litt urettferdig om jeg skal gi han bj når jeg ikke «får noe». Det er jo aldri slik at han noen gang får meg til å komme uten at han får/krever noe tilbake. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Mannen min liker dette. Han liker variasjon, så både å komme på meg, BJ og samleie er fint, bytte litt på 😊

Anonymkode: 8a330...ba9

• Liker 1
Skrevet

Hvis det funker for dere er jo det kjempefint. Hva med puppepuling? 

Begge deler, og suging, er for meg noe som er helt vanlig å variere med uten tørke. Har også menssex om mannen vil.. spør alltid om det hjelper med kondom hvis han ikke vil.. 

Skrevet
5 minutter siden, svartkatt said:

Hvis det funker for dere er jo det kjempefint. Hva med puppepuling? 

Begge deler, og suging, er for meg noe som er helt vanlig å variere med uten tørke. Har også menssex om mannen vil.. spør alltid om det hjelper med kondom hvis han ikke vil.. 

Puppepuling er jo minst tusen ganger bedre enn å bruke egen hånd, vil nå jeg mene. Hvis jeg fikk valget...

Anonymkode: 034aa...81c

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...