Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2006 #41 Del Skrevet 6. januar 2006 "Ser ut som spiralen min har forsvunnet og det er fare for ..... Hva vil du jeg skal gjøre?" Vanskelig å vite hva du skal skrive for jeg vet ikke åssen tone dere har dere imellom... Tenkte nå mest på å vekke en reaksjon hos han jeg, og få han til å tenke seg om to ganger. Du skrev jo han satt i møte og brydde seg ikke over her. Og siden du har dårlig råd - han burde iallefall betale denne angrepilla. Er det kun denne uka dere har hatt sex nå siden romjulen? Hvordan kan forresten en spiral forsvinne sånn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 6. januar 2006 #42 Del Skrevet 6. januar 2006 Om du ikke har penger, og han ikke vil ha en unge, bør han hoste opp penger temmelig raskt. Om han har råd til å spandere middag etc., har han råd til å spandere en angrepille. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elskerinnen Skrevet 6. januar 2006 #43 Del Skrevet 6. januar 2006 Grønnsky da... han stoler på flaksen. Han er født med gult hår i ræva og er stinn av penger. Han er vant til å få viljen sin. Jeg er så paranoid at jeg f... ikke tør å fortelle han om jeg er gravid, men han får jo vite det, så da / i tilfelle må han ta standpunkt. Men det kan jo være jeg blir drept og lagt i syre i et badekar. Jeg har ikke peiling. Hvis jeg ER gravid drar jeg til hjembyen min og spør sosialkontoret hvis ingen i familien min vil bli fosterforeldre. Dette er satt på spissen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 6. januar 2006 #44 Del Skrevet 6. januar 2006 Nei, men ærlig talt! Du må du stå opp for deg selv, kvinne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elskerinnen Skrevet 6. januar 2006 #45 Del Skrevet 6. januar 2006 Grønnsky. Du er ung og har mye til gode å oppleve. Jeg tar ikke abort men jeg gifter meg med naboen. Han har gått med på å være far. Og dette var slutten på eventyret. Litt for tidlig å si go natt men jeg tviler på at jeg er gravid. Selvsagt vet han jeg er betatt av at jeg mulig er det, men han begynte å le da jeg ba han kjøpe angrepiller.... Og da ble vi enige om å gifte oss HVIS jeg er på småveien. Han tar det som en mann i motsatt til andre. Sannheten er at jeg er så trett at jeg snart ramler av stolen. Men alt jeg har skrevet er sant sett fra mine øyne..-. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elskerinnen Skrevet 6. januar 2006 #46 Del Skrevet 6. januar 2006 Jeg er ei dame, ikke en kvinne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elskerinnen Skrevet 6. januar 2006 #47 Del Skrevet 6. januar 2006 Jeg skal prøve ringe han igjen. Møtet kAN JO IKKE VARE evig, men en baby blir gjerne gammel... ærlig talt så vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Det var han som oppdaga at spiral-trådene var borte... Han bryr seg vel ikke. Tenker vel abort... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elskerinnen Skrevet 6. januar 2006 #48 Del Skrevet 6. januar 2006 Jeg ringte han. Ikke ring meg var svaret. (Han var hjemme nå) Mye å satse på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 6. januar 2006 #49 Del Skrevet 6. januar 2006 Grønnsky. Du er ung og har mye til gode å oppleve. Du kommer med en hersketeknikk om at jeg er ung, ikke har peiling, og derfor ikke vet hva jeg snakker om. Greit. Vi sier det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2006 #50 Del Skrevet 6. januar 2006 Du ringte han men fikk ikke sjansen til å fortelle hvorfor engang? Den telefonsamtalen han fikk der kunne vel vært fra hvemsomhelst, og han kunne jo bare lyttet og ringt deg tilbake litt senere... MAKAN TIL DUST! Sorry altså... Nå skjønte jeg mindre av alternativet ditt med å gifte deg med nabomannen etc altså men.... En ting er sikkert - du må komme deg vekk fra denne situasjonen - i løpet av denne tråden har jo ting bare blitt verre virker det som. Du virker helt nedpsyket jo! Kom igjen dame.... Dette klarer du!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elskerinnen Skrevet 6. januar 2006 #51 Del Skrevet 6. januar 2006 Nei det stemmer ikke. Du er reflektert slik jeg har lest dine innlegg. Men jeg lot kanskje min egen frustrasjon gå utover deg nå... Du tror vel ikke dette er noe gøy? Min eks og min nabo ler fordi de har trodd at jeg er a-seksuell....nesten i alle fall... Du er morsom, men veldig kjapp i vendingene, men det vet du vel selv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elskerinnen Skrevet 6. januar 2006 #52 Del Skrevet 6. januar 2006 Jeg svarte GSky. Ang. å gifte meg med naboen, så var det litt satt på spissen, men han stiller opp som barnevakt. Jada, jeg er klar over det. Hele tråden handler jo om HANS privilegium. Men han har ikke fått sagt noe her og heller ikke samboeren hans. Men det er jaggu meg ikke mitt problem, eller hva? Hvis noen lurte på om jeg forventet noe annet enn sex fra han så tok dere feil. Jeg så han og personligheten, så jeg forventer meg intet. Faktisk håper jeg at jeg aldri møter han igjen. Med en "kanskje-baby" i magen vinner man i sjakk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 6. januar 2006 #53 Del Skrevet 6. januar 2006 Om jeg var krass, er det fordi jeg føler med deg, og ble oppgitt over situasjonen du er i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Venninne* Skrevet 6. januar 2006 #54 Del Skrevet 6. januar 2006 Lurer på om du har samme fyren som venninna mi jeg? Hvor i landet hører du til og hvor langt unna bor han egentlig? Hva jobber han med som gjør at han kan være hos deg innimellom slik det passer han? Forstår din situasjon fordi jeg har brukt mangfoldige timer på å sitte og høre på min venninnes frustrasjon. Hun har holdt på sånn nå i 7-8 år tror jeg. I mellomtiden har han surrebukken kastet ut en samboer og fått inn ei ny ei. Og han har barn med 2 forskjellige damer. Det sier vel sitt om fyren ikke sant? Håper for din del at dette ikke er samme mannen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elskerinnen Skrevet 6. januar 2006 #55 Del Skrevet 6. januar 2006 Er oppgitt selv. Naboen kommer snart fra jobb. Han ba meg stikke innom (han er ikke psykolog...men nesten). Eksen min er sykemeldt så han var innom her i sted, og jeg spurte hva som var så galt mellom å adoptere et barn eller lage det selv... Jeg må jo le i denne toskete situasjonen?! Men jeg kan love at jeg har grått. Når jeg fant ut at jeg ikke har brukt prevensjon, ble jeg satt helt ut. Faktum er sikkert at jeg ikke er gravid og at jeg IKKE KAN HA SEX FØR JEG HAR FÅTT SATT INN NY SPIRAL.... Og nå har jeg sikkert plaget elskeren min med graviditetstanker, så han ser for seg den scena... Over og ut. Kanskje han lærer at han skal være trofast nå...? Jeg kan jo ta en abort i tilfelle, men jeg tror jeg velger adopsjon, eller å sette babykurven på trappa og ringe på.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2006 #56 Del Skrevet 6. januar 2006 Du stakkars kvinne. Lurer på om det ikke er best at du blir lagt inn for en periode ,så du kan få den hjelpen du trenger. Det her høres jo helt sykt ut. Har også vært i en lignende situasjon,men jeg lot det aldri gå sål langt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 6. januar 2006 #57 Del Skrevet 6. januar 2006 Om du vil bli kvitt han uansett (og du vet jo at det er det beste) synes jeg dette ville være en utmerket måte å gi han en mental ørefik på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elskerinnen Skrevet 6. januar 2006 #58 Del Skrevet 6. januar 2006 Grønnsky. Hva mente du med mental ørefik? I såfall har vi fått det begge to... Men dette er enden på denne "såpa" som en kalte det. Jeg er selvsagt ikke gravid og er jeg det, så skal det gentestes slik at barnet blir mangemillionær når han blir voksen. *end of the story* Og du som har så mye tro på innleggelse har vel ikke fulgt med på nyhetene og hverdagen i Norge i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elskerinnen Skrevet 6. januar 2006 #59 Del Skrevet 6. januar 2006 Enig Grønnsky Men jeg er ikke klar for å bli mor... jeg sliter psykisk og har rusprobemer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2006 #60 Del Skrevet 6. januar 2006 Jo,faktisk så har jeg det. Og tror virkelig du kunne ha godt av å komme deg bort lit å få snakke med noe. Hadde nok hjulpet det. Du kan jo ikke fortsett på denne måten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg