AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #21 Skrevet 31. januar 2023 Spionerer du på venninnen siden du vet at hun er bortreist? Og hvordan vet du at hun isåfall faktisk er bortreist og at de ikke bare er ute på byen f.eks? Anonymkode: 5b0e4...15b
BobbySocks Skrevet 31. januar 2023 #22 Skrevet 31. januar 2023 Tenker at du kan slutte å spørre, for dette har du ikke noe med. 6 1
Leselusa Skrevet 31. januar 2023 #23 Skrevet 31. januar 2023 Tråden er ryddet for avsporinger, spekulasjoner og svar til dette. Mvh. Leselusa, mod.
Bil123 Skrevet 31. januar 2023 #25 Skrevet 31. januar 2023 Kan det vere fordi du blanda deg for mykje at ho velger å lyge om det? 2
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #26 Skrevet 31. januar 2023 Min 22 åring bor hjemme. Jeg har ikke noe med hvem han henger med. Eneste jeg forventer er en sms hvis han ikke kommer hjem, så slipper jeg å ligge våken Anonymkode: 11bfc...940 3 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #27 Skrevet 31. januar 2023 Kanskje hun slutter å lyve om du slutter å mase og kontrollere så jævlig. Helt naturlig at hun vil ha dette for seg selv. Prøv å plukke opp litt mer på om hun er hemmelighetsfull om hva hun driver med. Da bare slutter du å pushe. Si at hun må kose seg og at om noe er galt kan hun alltid komme til deg. Anonymkode: ede07...b46
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #28 Skrevet 31. januar 2023 Min mor kjenner meg svært dårlig, dvs at jeg helt siden tidlig tenårene bevisst og gjennomtenkt har holdt ting skjult eller løyet. Grunnen til det er at hun er en snushane til det fullstendig usunne. Det handler om hva hun vil vite, måten hun spør eller forhører seg på og hvordan hun ofte tar i bruk det man forteller. Det er sjukt ubehagelig å støtt måtte stå til rette og forklare hver minste lille fis. Nå er jeg nærmere 50 og har svært lite kontakt med henne. Var jeg deg ville jeg sett meg i speilet og tatt en runde med meg selv. Anonymkode: 4164a...467 3
flusa Skrevet 31. januar 2023 #29 Skrevet 31. januar 2023 Du burde slutte å mase på henne hvor enn hun skal. Hun er voksen,og bestemmer selv hva hun vil fortelle deg. Samtidig kan jeg bare ikke forstå mennesker som juger,uansett hvor unge/gamle man er.
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #30 Skrevet 31. januar 2023 Jeg er snart 50 og forteller fortsatt ikke moren min om jeg dater en fyr eller ikke. Er ofte jeg skal møte "venner" eller "venninne" om jeg skal ut på date. Tenker du skal være glad for at datteren din er seriøs nok til å vurdere ting mer enn et par dater før hun forteller noe som helst. Det er hennes liv og det skal hun selvsagt få leve fritt! Anonymkode: f1445...d3f 2
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #31 Skrevet 31. januar 2023 Altså.. Enig med alle andre over her, hun trenger egentlig ikke si noe til deg. Men kan kjenne meg igjen. Jeg var sånn som løy mye til mine foreldre og kan finne på å gjøre det fortsatt i en alder av 32. Hvorfor? Fordi mamma klikker totalt hvis noe ikke skjer på hennes premisser eller etter hennes ønsker. Måten hun snakker nedverdigende til meg og får meg til å føle meg dårlig for valgene jeg tar. Jeg hadde kjæreste i en annen by, typ halvtime unna. Da jeg valgte å være ærlig om hvor jeg var, klikket hun så høyt i telefonen hvor hun sa "har du ikke venner i din egen by eller?! Hva f skal du helt dit for??? Greier du ikke få deg noen venner her??" da var jeg 17. Sist jeg løy var forrige uke. Jeg var syk så var hjemme, inne, tredje dag på rad med barna. Da sa jeg at vi hadde gått tur ute, når sannheten var at vi kun hadde gått til butikken... Så kanskje det har noe med hvordsn du reagerer som mor? Anonymkode: f39d7...d20 3
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #32 Skrevet 31. januar 2023 Om du mistenker at hun dater en fyr, så forstår jeg faktisk ikke hvordan du i det hele tatt kan vurdere å konfrontere henne for løgner av denne type. Ja, noen har et nært forhold med moren sin og forteller «alt», men de fleste ønsker vel ikke å fortelle om dater før man er mer sikker på hvordan ståa er. Hadde hun vært 14 år så hadde salen vært en annen men hun we faktisk 24 år! Anonymkode: 659ba...fca 1
AprilLudgate Skrevet 31. januar 2023 #33 Skrevet 31. januar 2023 Vel, vil du ha svaret da? »Ja, du mamma og pappa - nå skal dere høre. Jeg skal på date med en, usikker på om jeg er veldig interessert. Du skjønner - det er en annen jeg er interessert i, men han virker ikke interessert tilbake (lang tale om hennes romantiske hverdagsliv)». Eventuelt: »Jo, men du mamma - jeg kan bare fortelle det under familiemiddagen jeg. Hei alle sammen, jeg skulle ikke til Lise. Jeg traff Trond. Han er en kompis, eller - mer liggevenn da. Vi er ikke kjærester, jeg er ikke forelska i ham. Men han har så sykt deilig pikk, så jeg elsker når han tar meg hardt og avslutter i ansiktet mitt. Han er veldig snill og sånt altså, men vi bare er forskjellige. Ja, bortsett fra sex da. Han gir meg typ 4 orgasmer hver gang, så sier seg jo selv at jeg gjerne treffer han enn så lenge. Men tenkte invitere han til kollektivet i studiebyen, vi har avogtil orgie der. Han hadde passa inn for å si det sånn. Men, jeg må jette ass - trenger kjøpe kondomer og glidemiddel. Snakes!» 2 1
Gjest CatPerson123 Skrevet 31. januar 2023 #34 Skrevet 31. januar 2023 Hun trenger ikke å lyve, men hun er 24 år gammel og har sitt eget liv. Dere skal ikke blande dere inn i det, unntatt kanskje om dere ser det er noe galt. Hun er langt over myndig, og dere skal ikke forvente å vite alt hun gjør! Hvis hun dater noen, vil hun sikkert bli bedre kjent med han først, og se hvordan det går, og det er absolutt ingenting galt med det ! Hennes liv! Litt merkelig at du utforsker om hun lyver eller ikke. Det er ikke så viktig hvem hun er med, venner, kjæreste! Ikke bland deg inn hennes privatliv, det kan bli veldig ukomfortabelt for henne.
Kosmonaut Skrevet 31. januar 2023 #35 Skrevet 31. januar 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hei! Datteren vår er 24 år of studerer i en annen by, men hun kommer ofte til hjembyen og da bor hun her hjemme. Hun er ofte ute med venner, og jeg spør alltid hvor hun skal når hun drar ut. Men nå i det siste har jeg ved flere anledninger funnet ut at hun lyver til meg om hvor hun skal og hvem hun skal møte. For eksempel at hun har fortalt at hun skal overnatte med en venninne, men så ser jeg at den venninnen en bortreist. Mistenker at hun driver å dater en fyr. Burde jeg konfrontere henne og si at det ikke er greit at hun lyver eller burde jeg la det gå og la henne leve livet til hun er klar til å fortelle om han? Anonymkode: 0ff84...d87 Altså... Jeg håper virkelig dette er et tulle-innlegg. Hun har ikke lyst til å fortelle deg hvem hun har sex med, ok? Forteller du om sexlivet ditt til din mor? 2
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #36 Skrevet 31. januar 2023 Sikkert bare en knullekompis. Sier ikke sånt til foreldrene sine. Anonymkode: 43a58...268
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #37 Skrevet 31. januar 2023 Helt greit med time out og husarrest her. Ikke noen WiFi etter kl 18 heller. Anonymkode: 6ee81...2e3
tussi84 Skrevet 31. januar 2023 #38 Skrevet 31. januar 2023 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Helt greit med time out og husarrest her. Ikke noen WiFi etter kl 18 heller. Anonymkode: 6ee81...2e3 Jeg kunne ønske Kg Kom med et latterfjes som alternativ til å like innlegget, så skulle du fått ett. 5
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2023 #39 Skrevet 1. februar 2023 Det her er typisk sånne foreldre som sier «hvorfor vil ikke barnet mitt fortelle meg noe?». Hun er ikke ett barn, og kan gjøre hva hun vil uten å fortelle det til deg så nei du trenger ikke å konfrontere. Kanskje hun ikke vil fortelle hvor hun skal men vet at du ikke gir deg og derfor sier ei venninne Anonymkode: 84fae...618 1
Carrot Skrevet 1. februar 2023 #40 Skrevet 1. februar 2023 (endret) AnonymBruker skrev (20 timer siden): Jeg var veldig privat av meg i den alderen, og er det fremdeles, men jeg er av den formening at selv om vi ikke forteller alt, skal det vi forteller være sant. Det samme forventer jeg av de voksne barna mine også. "Det vil jeg ikke snakke om (nå)" er en fin setning hvis det er noe du ikke vil fortelle. Anonymkode: b80e3...a90 så fordi du er slik skal alle andre også være det? Nei, jeg tenker du er kravstor og vitesyk, jeg syns du skal roe ned og la dine voksne barn får leve sine liv, slutte å spørre osv - kanskje de også etterhvert åpent og ærlig deler mer med deg på den måten.. Endret 1. februar 2023 av Carrot 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå