Gå til innhold

Incelgutter: hva fantaserer dere om?

Fremhevede innlegg

Skrevet
Arild37 skrev (4 timer siden):

Mange damer her inne som bruker incel som en slags hersketeknikk og som et nedsettende ord for å tråkke på andre, ganske drøyt da det garantert ikke er noe lett å leve i ufrivillig sølibat.

men tror du virkelig at det ikke finnes menn i ufrivillig sølibat på norges største forum? Litt merkelig påstand

Er sikkert et par stykker som du kan telle på 1 hånd her men mer enn nok av kvinnelige femceller her også. Masse tråder her om kvinner som aldru har hatt sex eller har lyst å ha sex. Forskjellene er at kvinnene bare må en god del ned i standard

Videoannonse
Annonse
Skrevet
bbc2 skrev (13 minutter siden):

Er sikkert et par stykker som du kan telle på 1 hånd her men mer enn nok av kvinnelige femceller her også. Masse tråder her om kvinner som aldru har hatt sex eller har lyst å ha sex. Forskjellene er at kvinnene bare må en god del ned i standard

Hvem sa at man må ned i standard ? 

Jeg er overhodet ikke noen jomfru.. Men, jeg har nylig kommet ut av et langvarig forhold, hvor forholdet har vært skrant over lang tid, og vi har felles barn. Jeg har altså ikke hatt sex på et par år.... 

Det er egentlig ganske sykt, da jeg er en veldig seksuell person. Men, samtidig er jeg kommet i en alder der jeg ikke har lyst til å bare ha en fysisk kontakt med noen. Jeg vil ha en emosjonell kontakt med han jeg skal ha sex med neste gang. 

Jeg er attraktiv, såpas at det er helt vanlig for meg at alle snur seg å ser på meg, folk, stopper litt opp når de møter meg eller jeg blir omringet av menn på byen og "ned rent" av menn som ønsket og be meg ut på date etter at jeg ble singel etc... 

Så, å ligge kan jeg jo. Men, jeg vil ikke bare ligge. Og det tar litt tid. Når man har HØY standard. 

Anonymkode: a1187...b07

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Men, jeg er sikker på at han ikke er "så stygg" at han "må" betale... Poenget er jo heller og komme over redselen, og bare det å bli vandt med kvinner på den måten. 

Men, jo kanskje ikke smart og betale for noen som kanskje er mye finere enn hva han ellers ville ha fått. 

Og det er det jeg mener. Jeg ser mange virkelig lite fine folk som er sammen. Så det er ikke utseende det kommer ann på. For man kan alltids finne noen som er like attraktiv som en selv. 

Poenget er å bli eksponert. 

Og tipse mitt da, gutter og menn som er jomfru i en viss alder. 

Legg ut noe på en dating app. 

Men, ikke lat som om dere vet hva dere holder på meg.(For det vet dere ikke. Men, det er helt greit. For damene her tar seg av dere... ) 

Vær helt jækla ærlig. ..

Si "uerfaren M26 søker erfaren kvinne som kan ta jomfrudommen min. Fantasien min er at du Rir annsiktet mitt til du kommer." 💦💦 

Det finnes mange der ute folkens. Og han fyren som jeg nevner hele tiden her,  har til og med en "drømme" fantasi. Jeez.. 

Ikke ta selfi, men bilde av en arm/fot/overkropp om den er helt "ok". 

Om du virkelig har lyst ??. Så finner du en løsning tenker jeg. ... (For nå har jeg latet som om jeg har vært jomfru i typ 2 timer. Og jeg har kommet opp med flere løsninger... )

Jeg har jo ikke grunnlag for å si noe om hvor stygg vedkommende er  bare at det går an å tenke slik. Selv ønsket jeg ikke å leie prostituerte dengang jeg var i lignende situasjon, selv om jeg vurderte dette om ting ikke ordnet seg. Litt for ikke å låse meg fast i den tanken litt for å ha en ordentlig førstegangsopplevelse. Da var det lov med sexkjøp  men jeg benyttet meg ikke av det.

Han mannen kan reelt sett være digg han selv om han ikke har hatt seg, han har kysset.

Hvorfor ikke selfie, men bilder av kroppsdeler?

Løsningen din kan godt virke, samtidig er det mange måter å ikke være attraktiv på eller attraktiv.

He he hvordan var det å være jomfru da?

Endret av Flintis
Skrevet
Flintis skrev (8 timer siden):

Jeg har jo ikke grunnlag for å si noe om hvor stygg vedkommende er  bare at det går an å tenke slik. Selv ønsket jeg ikke å leie prostituerte dengang jeg var i lignende situasjon, selv om jeg vurderte dette om ting ikke ordnet seg. Litt for ikke å låse meg fast i den tanken litt for å ha en ordentlig førstegangsopplevelse. Da var det lov med sexkjøp  men jeg benyttet meg ikke av det.

Han mannen kan reelt sett være digg han selv om han ikke har hatt seg, han har kysset.

Hvorfor ikke selfie, men bilder av kroppsdeler?

Løsningen din kan godt virke, samtidig er det mange måter å ikke være attraktiv på eller attraktiv.

He he hvordan var det å være jomfru da?

Ganske så jævlig frustrerende. Måtte finne en løsning 😂🤣

Nei, det er kanskje litt kjipt og kunne bli gjenkjent av alle og en hvermann med et ansikt bilde, hvor man anonserer at man er jomfru, og legger ut eventuelle sexfantasier. 

Ja, det er mange måter og være uatraktiv på. Men, jeg vil påsta at det kommer mest når man "later som om man er noe, man ikke nødvendigvis er" altså at man ikke er ærlig. 

Som f.eks om de er der ute, og prøver seg på damer for å få kjæreste, også tror de at en fremgangsmåte er den riktige også er det egentlig aldri helt riktig osv. For de har ikke den type erfaring, som man "normalt" vil sitte på i alder av 24+ 

Og det plukkes opp. (Men, er ikke nødvendigvis så enkelt og si akkurat hva det er). 

Så gå heller på apper og si akkurat hva dere vil! 

Sex fantasi og at dere er jomfru, og spør om noen er villig til å hjelpe dere. .. 

Men, jeg skjønner at dette med å være ærlig om det, kan være noe skummelt, og det er egentlig slik resten av oss vokser med vår seksualitet. Det er med mer erfaring, klarer man og stå mye tryggere og stødigere i egen seksualitet. 

Så dere incelgutter. Husk det. 

Også må dere få dere erfaring. Det er ingen vei utenom. Med mindre dere velger og være religiøs og vente til ekteskap eller noe sånt, kanskje da... Uansett-- Det må være åpent  og ærlig at dere ikke har erfaring. 

For om dere later som om dere "vet hva dere gjør" så funker det ikke. 

La, heller en dame med erfaring, ta styring. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ganske så jævlig frustrerende. Måtte finne en løsning 😂🤣

Nei, det er kanskje litt kjipt og kunne bli gjenkjent av alle og en hvermann med et ansikt bilde, hvor man anonserer at man er jomfru, og legger ut eventuelle sexfantasier. 

Ja, det er mange måter og være uatraktiv på. Men, jeg vil påsta at det kommer mest når man "later som om man er noe, man ikke nødvendigvis er" altså at man ikke er ærlig. 

Som f.eks om de er der ute, og prøver seg på damer for å få kjæreste, også tror de at en fremgangsmåte er den riktige også er det egentlig aldri helt riktig osv. For de har ikke den type erfaring, som man "normalt" vil sitte på i alder av 24+ 

Og det plukkes opp. (Men, er ikke nødvendigvis så enkelt og si akkurat hva det er). 

Så gå heller på apper og si akkurat hva dere vil! 

Sex fantasi og at dere er jomfru, og spør om noen er villig til å hjelpe dere. .. 

Men, jeg skjønner at dette med å være ærlig om det, kan være noe skummelt, og det er egentlig slik resten av oss vokser med vår seksualitet. Det er med mer erfaring, klarer man og stå mye tryggere og stødigere i egen seksualitet. 

Så dere incelgutter. Husk det. 

Også må dere få dere erfaring. Det er ingen vei utenom. Med mindre dere velger og være religiøs og vente til ekteskap eller noe sånt, kanskje da... Uansett-- Det må være åpent  og ærlig at dere ikke har erfaring. 

For om dere later som om dere "vet hva dere gjør" så funker det ikke. 

La, heller en dame med erfaring, ta styring. 

De ser kanskje på YT videor fra "sjekke-eksperter" etc. og later som om de liksom har greier på hva de gjør. 

Det funker ikke.. For det vil virke påtatt og merkelig. Og dermed uattraktiv. En ting til. 

Fokuset deres uten mye erfaring er ofte på egen fremgangsmåte og hvordan man er og oppfører seg osv, hvordan dere kan få hennes oppmerksomhet osv. 

Men, menn med erfaring, tenker ikke slik, de tenker: hvordan kan jeg trygge henne, hvordan kan jeg få hun til å føle seg bra, hvordan kan jeg tenne henne ? 

OG her er et tips !

for å skape seksuell spenning. Det er kanskje litt "avansert" men, dere kan jo prøve. 

Se på leppene til den du finner pen (helst noen som er i litt samme "liga" som deg, venner etc.) Gjør det litt "overdrevet" titt opp på øynene til den du snakker med igjen, lite smil. Og tilbake til å se på leppene. 

Dette skaper en spenning i luften. 

Herregud, kjenner et kall til å bli dating ekspert for incelgutter 🤣

Skrevet

Interessant å se hvordan incel'ene ødelegger for seg selv.

Her er det faktisk en kvinne som har fetisj på å knulle jomfru -menn. De bruker tråden til å rakke ned på kvinner.

Anonymkode: 64626...75d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...