Gå til innhold

Incelgutter: hva fantaserer dere om?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er kvinne i begynnelsen av trettiårene. Fantaserer om å knulle incelgutter. 🙈

Finnes dere her inne? Fortell meg om deres fantasier. 

Anonymkode: d3c05...c4d

Videoannonse
Annonse
Gjest Lykkedykker
Skrevet

Jomfru-fetisj kalles dette. 

Skrevet

Ingen her inne? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 31.1.2023 den 11.40):

Hva menes med incelle gutter?

Gutt 21 her.

Anonymkode: 53ae0...74e

Skrevet

For ordens skyld vet du vel at incel og jomfru ikke er det samme? Incel er jomfru menn som føler et viss hat mot kvinner fordi de føler seg avvist. Jeg er selv 25 og jomfru, men på ingen måte incel. Bare ganske reservert og fokuserte på sport over sosial liv når jeg var i tenåra. Tror ikke nødvendigvis verken jomfruer eller incels har noen spesifikke fantasier kontra de som er seksuell aktiv, det har hvertfall ikke jeg.

Anonymkode: 5055b...6f1

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg er 26 år gammel jomfru og begynner å skjønne at det ikke er helt normalt, men har egentlig aldri følt på press eller sterkt behov for å få det overstått. Jeg regner ikke meg selv som "incel", men mistenker at du kanskje mener voksne jomfruer som har lite eller ingen erfaring med kvinner seksuelt, så jeg kan i den definisjonen svare.

Jeg har en ganske spesifikk preferanse. Tenner meg ikke på tradisjonell sex i det hele tatt og får den så vidt opp ved kyssing. Helt siden jeg har vært ungdom er alt jeg tenker på når det gjelder sex å gi oral sex, helst i en submissiv posisjon hvor kvinnen sitter på ansiktet og jeg kan se opp mot brystene og øynene. Å bli overmannet og "pinned" av en kvinne (på en leken måte) gjør meg utrolig kåt, så det er vel fantasien til denne "incelen" 😁

Anonymkode: 3351d...d26

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.2.2023 den 20.00):

Jeg er 26 år gammel jomfru og begynner å skjønne at det ikke er helt normalt, men har egentlig aldri følt på press eller sterkt behov for å få det overstått. Jeg regner ikke meg selv som "incel", men mistenker at du kanskje mener voksne jomfruer som har lite eller ingen erfaring med kvinner seksuelt, så jeg kan i den definisjonen svare.

Jeg har en ganske spesifikk preferanse. Tenner meg ikke på tradisjonell sex i det hele tatt og får den så vidt opp ved kyssing. Helt siden jeg har vært ungdom er alt jeg tenker på når det gjelder sex å gi oral sex, helst i en submissiv posisjon hvor kvinnen sitter på ansiktet og jeg kan se opp mot brystene og øynene. Å bli overmannet og "pinned" av en kvinne (på en leken måte) gjør meg utrolig kåt, så det er vel fantasien til denne "incelen" 😁

Anonymkode: 3351d...d26

Tror du at du er asexuell ? 

Om man er 26år og jomfru, samt at man ikke får den opp ved kyssing. Er ikke lysten litt svekket da kanskje ? Jeg holdt på å gå på veggen som 15åring.. Klarte ikke å holde ut mere... Null sjanse for at jeg skulle ha klart og ikke ha sex før i 20åra. 

Men, det at du ønsker at en kvinne ber deg tilfredstille henne!  Og slikke henne/sitte på annsiktet ditt. Det kan så vist være helt tradisjonelt det :) Bare si det til den du har lyst på. "Jeg vil at du skal ri på ansiktet mitt til du kommer". Heheh.. Sikkert mange som lett hadde blitt med på det ;) 

Hadde jeg ikke turt å sjekke opp folk etc. Da hadde jeg gått til prostituerte. Hadde ikke maktet og holde ut 😂

Anonymkode: a1187...b07

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.2.2023 den 4.05):

Ingen her inne? 

Er ingen ekte inceller her. Er bare menn her som blir kalt incell fordi kvinner taper debatter eller har ingen argumenter i diskusjonen sin så de slenger en "incell" for å liksom unslippe diskusjonen eller pga de er trigga

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
bbc2 skrev (31 minutter siden):

Er ingen ekte inceller her. Er bare menn her som blir kalt incell fordi kvinner taper debatter eller har ingen argumenter i diskusjonen sin så de slenger en "incell" for å liksom unslippe diskusjonen eller pga de er trigga

Mange damer her inne som bruker incel som en slags hersketeknikk og som et nedsettende ord for å tråkke på andre, ganske drøyt da det garantert ikke er noe lett å leve i ufrivillig sølibat.

men tror du virkelig at det ikke finnes menn i ufrivillig sølibat på norges største forum? Litt merkelig påstand

• Liker 4
Skrevet
bbc2 skrev (43 minutter siden):

Det staves incel. Involuntary celibacy har ingenting med celler å gjøre. FYI.

Skrevet

De fleste incels fantaserer mest om softice med bacon og mørk sjokolade. 

Anonymkode: 10375...c9d

• Hjerte 1
Skrevet

Ser ut som norske kvinner har fått seg et nytt favorittord. 

Anonymkode: 17375...ffc

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Tror du at du er asexuell ? 

Om man er 26år og jomfru, samt at man ikke får den opp ved kyssing. Er ikke lysten litt svekket da kanskje ? Jeg holdt på å gå på veggen som 15åring.. Klarte ikke å holde ut mere... Null sjanse for at jeg skulle ha klart og ikke ha sex før i 20åra. 

Men, det at du ønsker at en kvinne ber deg tilfredstille henne!  Og slikke henne/sitte på annsiktet ditt. Det kan så vist være helt tradisjonelt det :) Bare si det til den du har lyst på. "Jeg vil at du skal ri på ansiktet mitt til du kommer". Heheh.. Sikkert mange som lett hadde blitt med på det ;) 

Hadde jeg ikke turt å sjekke opp folk etc. Da hadde jeg gått til prostituerte. Hadde ikke maktet og holde ut 😂

Det er ikke alle som har draget og da blir det jo ingen sex selv om lysten skulle være tilstede.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Blir ofte beskyldt for å være incel her fra sure damer, men er for gammel til det. Lurer på om media har noe skyld i hvordan unge menn fremstilles i disse dager. Har ikke funnet disse berømmelige incel-forum, så vet ikke helt hva som diskuteres der. Mgtow er jo ganske spennende, at menn gjennomskuer kvinners taktikker på kjønnsmarkedet, slik som hypergami, shit-testing og hvor langt de strekker sine prinsipper for å ha seg med en Chad. Er igrunn fint at menn ikke klandrer seg selv for kvinners manglende interesse, er viktig å se utover seg selv når man skal forstå det motsatte kjønn. Menn møter ofte holdningen "ta deg sammen" hvis de ikke lykkes på kjønnsmarkedet. Mens kvinner må ta seg sammen, eller ta knærne sammen, for ikke å lykkes på det samme markedet.

Endret av Kompetent
Skrevet
Flintis skrev (27 minutter siden):

Det er ikke alle som har draget og da blir det jo ingen sex selv om lysten skulle være tilstede.

Ja, men det var det jeg funderte på. --

For om man har den lysten jeg hadde...

Så, er det sjanseløst at jeg ikke hadde funnet en annen måte å få ligge på... 

Jeg lurte på, om kanskje lysten ikke er like sterkt tilstede?

For hadde jeg ikke fått sex med noen, så hadde jeg betalt. Jeg skjønner at man ikke skal reklamere for prostitusjon/gigolo (jeg er kvinne) virksomhet altså. 

Men, jeg hadde ikke maktet og gått i tenåringsalderen (for noen inntreffer den største lysten sent i tennårene/tidlig 20åra) og ikke fått ligge med noen. 

Skjønner du litt hva jeg tenker ?  Man, må jo ikke ha draget for å ikke være jomfru.. Det finnes flust av andre både kvinner og menn, som er lik hverandre. Og vist man er kommet i en viss alder og man ikke tør og si det. Kanskje legg ut en annonse på en eller annen "dating" app.. 

Ta bilde av leggen din, eller noe sånt og skriv:

"Mann 26år jomfru ønsker og ikke være det noe mere. Samtidig har jeg en fantasi om at du rir ansiktet mitt til du kommer, gjerne litt DOM. "

WTF... det kan umulig være så vanskelig ?

Det er flust av kvinner som skriver om dette, her inne tilogmed... Så... 

• Liker 1
Skrevet
Kompetent skrev (45 minutter siden):

Blir ofte beskyldt for å være incel her fra sure damer, men er for gammel til det. Lurer på om media har noe skyld i hvordan unge menn fremstilles i disse dager. Har ikke funnet disse berømmelige incel-forum, så vet ikke helt hva som diskuteres der. Mgtow er jo ganske spennende, at menn gjennomskuer kvinners taktikker på kjønnsmarkedet, slik som hypergami, shit-testing og hvor langt de strekker sine prinsipper for å ha seg med en Chad. Er igrunn fint at menn ikke klandrer seg selv for kvinners manglende interesse, er viktig å se utover seg selv når man skal forstå det motsatte kjønn. Menn møter ofte holdningen "ta deg sammen" hvis de ikke lykkes på kjønnsmarkedet. Mens kvinner må ta seg sammen, eller ta knærne sammen, for ikke å lykkes på det samme markedet.

Hvor gammel er du ? 

Du brukte en del ord jeg ikke er kjent med. Men, du er også jomfu ? Det er det en Incel er ? 

Skrevet (endret)

Kjenner en Incel han fantaserer om fred og ro 🙂 

Endret av Maskinfører
  • Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 31.1.2023 den 10.40):

jeg antar at det er sex med homo sapiens. Det er nytt, vet du?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, men det var det jeg funderte på. --

For om man har den lysten jeg hadde...

Så, er det sjanseløst at jeg ikke hadde funnet en annen måte å få ligge på... 

Jeg lurte på, om kanskje lysten ikke er like sterkt tilstede?

For hadde jeg ikke fått sex med noen, så hadde jeg betalt. Jeg skjønner at man ikke skal reklamere for prostitusjon/gigolo (jeg er kvinne) virksomhet altså. 

Men, jeg hadde ikke maktet og gått i tenåringsalderen (for noen inntreffer den største lysten sent i tennårene/tidlig 20åra) og ikke fått ligge med noen. 

Skjønner du litt hva jeg tenker ?  Man, må jo ikke ha draget for å ikke være jomfru.. Det finnes flust av andre både kvinner og menn, som er lik hverandre. Og vist man er kommet i en viss alder og man ikke tør og si det. Kanskje legg ut en annonse på en eller annen "dating" app.. 

Ta bilde av leggen din, eller noe sånt og skriv:

"Mann 26år jomfru ønsker og ikke være det noe mere. Samtidig har jeg en fantasi om at du rir ansiktet mitt til du kommer, gjerne litt DOM. "

WTF... det kan umulig være så vanskelig ?

Det er flust av kvinner som skriver om dette, her inne tilogmed... Så... 

Jeg er enig i at han bør prøve noe, og det du sier høres ut som noe å forsøke for han eller bli medlem i noe lokalt innen BDSM kanskje han finner noen der.

Å betale for det er jo et nederlag, å måtte innrømme at en er så stygg så en må betale for det. 

Dessuten kan det jo være vanedannende også så en blir en stamkunde til pengene er brukt opp om en er på det kåteste i livet.

Du er kvinne og for 10% av menn er det så vanskelig. Men 26 åringen her har jo kysset, så helt håpløst er det ikke.

Skrevet
Flintis skrev (53 minutter siden):

Jeg er enig i at han bør prøve noe, og det du sier høres ut som noe å forsøke for han eller bli medlem i noe lokalt innen BDSM kanskje han finner noen der.

Å betale for det er jo et nederlag, å måtte innrømme at en er så stygg så en må betale for det. 

Dessuten kan det jo være vanedannende også så en blir en stamkunde til pengene er brukt opp om en er på det kåteste i livet.

Du er kvinne og for 10% av menn er det så vanskelig. Men 26 åringen her har jo kysset, så helt håpløst er det ikke.

Men, jeg er sikker på at han ikke er "så stygg" at han "må" betale... Poenget er jo heller og komme over redselen, og bare det å bli vandt med kvinner på den måten. 

Men, jo kanskje ikke smart og betale for noen som kanskje er mye finere enn hva han ellers ville ha fått. 

Og det er det jeg mener. Jeg ser mange virkelig lite fine folk som er sammen. Så det er ikke utseende det kommer ann på. For man kan alltids finne noen som er like attraktiv som en selv. 

Poenget er å bli eksponert. 

Og tipse mitt da, gutter og menn som er jomfru i en viss alder. 

Legg ut noe på en dating app. 

Men, ikke lat som om dere vet hva dere holder på meg.(For det vet dere ikke. Men, det er helt greit. For damene her tar seg av dere... ) 

Vær helt jækla ærlig. ..

Si "uerfaren M26 søker erfaren kvinne som kan ta jomfrudommen min. Fantasien min er at du Rir annsiktet mitt til du kommer." 💦💦 

Det finnes mange der ute folkens. Og han fyren som jeg nevner hele tiden her,  har til og med en "drømme" fantasi. Jeez.. 

Ikke ta selfi, men bilde av en arm/fot/overkropp om den er helt "ok". 

Om du virkelig har lyst ??. Så finner du en løsning tenker jeg. ... (For nå har jeg latet som om jeg har vært jomfru i typ 2 timer. Og jeg har kommet opp med flere løsninger... )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...